• Ik heb geen idee of dit leuk is maar ik kan het proberen. (:

    Het spel gaat zo:
    De topic-starter plaatst een foto. Iemand gaat wat kleine dingen aan de foto aanpassen met photoshop of paint. Diegene post de ''nieuwe'' foto en een ander gaat ook weer aanpassen. Na vijf tot maximaal tien keer ziet de foto er heel anders uit dan de oorspronkelijke foto en dan post iemand anders weer een nieuwe foto die weer aangepast wordt.

    Regels
    - Als je de foto gaat bewerken moet je dat melden, om te voorkomen dat twee mensen tegelijkertijd een bewerkte foto plaatsen.
    - Per keer mag je maar één ding bewerken, bijvoorbeeld: een zin, plaatje, of een filter, enzovoorts.

    Ik begin.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 19:36 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.


    Kom maar op :Y)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    Ik ben in een random bui. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:


    Ik ben in een random bui. :')


    WHAHAHAHAHAHA, geweldig!
    Helaas kan ik nu niet op mijn computer, anders had ik er wel raad mee geweten :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bloodrider schreef:
    (...)

    WHAHAHAHAHAHA, geweldig!
    Helaas kan ik nu niet op mijn computer, anders had ik er wel raad mee geweten :')

    Oh jammer haha. :')
    Wat zou je doen dan? (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Heb ik hem aangepast, komt er een nieuwe. -.-

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 23:08 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Bloodrider schreef:
    Ik doe ff een MT. Lijkt me echt geweldig dit, haha :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Paenitet schreef:
    Heb ik hem aangepast, komt er een nieuwe. -.-

    Heb ik ook de hele tijd, haha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Oh jammer haha. :')
    Wat zou je doen dan? (wbw)


    Eerlijk gezegd, no idea. Ik had er in ieder geval iets krankzinnigs van gemaakt :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    Some people are art and do art at the same time

    Bloodrider schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd, no idea. Ik had er in ieder geval iets krankzinnigs van gemaakt :')

    Something like this? xd


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hahahaha hele computer/laptop/tablet/telefoon/whatever vol met vage plaatjes xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh fuuu.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Something like this? xd



    Hahahaha. Hoogstwaarschijnlijk niet dit, maar goed. Morgen ga ik eens lekker aan de slag om al die plaatjes eens lekker te bewerken :Y)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bloodrider schreef:
    (...)

    Hahahaha. Hoogstwaarschijnlijk niet dit, maar goed. Morgen ga ik eens lekker aan de slag om al die plaatjes eens lekker te bewerken :Y)

    Goed zo. (Y)

    Dat is echt een lelijke smiley ugh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.