• Ik heb geen idee of dit leuk is maar ik kan het proberen. (:

    Het spel gaat zo:
    De topic-starter plaatst een foto. Iemand gaat wat kleine dingen aan de foto aanpassen met photoshop of paint. Diegene post de ''nieuwe'' foto en een ander gaat ook weer aanpassen. Na vijf tot maximaal tien keer ziet de foto er heel anders uit dan de oorspronkelijke foto en dan post iemand anders weer een nieuwe foto die weer aangepast wordt.

    Regels
    - Als je de foto gaat bewerken moet je dat melden, om te voorkomen dat twee mensen tegelijkertijd een bewerkte foto plaatsen.
    - Per keer mag je maar één ding bewerken, bijvoorbeeld: een zin, plaatje, of een filter, enzovoorts.

    Ik begin.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 19:36 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.


    -

    Pumbaa schreef:



    HAHAHAHAHA xD


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Is het idee wat regels toe te voegen oid? Het is wel niet mijn spel, maar misschien is het wat. Dat je bijvoorbeeld per keer maar één ding mag toevoegen, dus bijvoorbeeld alleen die ufo of alleen tekst, omdat het anders zo snel gaat?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Is het idee wat regels toe te voegen oid? Het is wel niet mijn spel, maar misschien is het wat. Dat je bijvoorbeeld per keer maar één ding mag toevoegen, dus bijvoorbeeld alleen die ufo of alleen tekst, omdat het anders zo snel gaat?


    Ja, inderdaad (=
    Moeten we wel ff tegen Feileacan zeggen (=


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    BastiIIe schreef:
    Is het idee wat regels toe te voegen oid? Het is wel niet mijn spel, maar misschien is het wat. Dat je bijvoorbeeld per keer maar één ding mag toevoegen, dus bijvoorbeeld alleen die ufo of alleen tekst, omdat het anders zo snel gaat?

    Ik vind het wel een goed idee hoor. (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Misschien is het ook handig om van te voren te zeggen dat je hem gaat bewerken, dan voorkom je dat twee mensen er tegelijk mee aan de slag gaan.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Misschien is het ook handig om van te voren te zeggen dat je hem gaat bewerken, dan voorkom je dat twee mensen er tegelijk mee aan de slag gaan.

    Ja dat is wel handig, inderdaad.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dibs

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 14:23 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Dibs

    ?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:


    Ik ga nu bewerken.
    *Gaat helemaaaaaal geen unicorn-plaatjes zoeken die op de regenboog gaan staan.*

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 14:42 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nieuwe? IK heb al een leuke :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Nieuwe? IK heb al een leuke :'D

    Is goed. :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lekker lelijk transparant gemaakt, sorry haha


    Deed me denken aan avatar :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.