• Engelse uitleg:

    Are You the One? is an United States reality television series on MTV. It follows 20 people who are living together in Hawaii to find their perfect match[clarification needed]. If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them. Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge. The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth. The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not. This is the only way to confirm matches. Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.

    Nederlandse uitleg:

    Are you the one? is een Verenigde Staten reality tv-serie op MTV. Hieruit worden 20 mensen gevolgd die samen leven in Hawaii om hun perfecte match [v te vinden. Als de 10 mannen en 10 vrouwen in staat zijn om hun perfecte match te vinden in tien weken, zullen ze $ 1.000.000 krijgen te verdelen onder hen. Deze perfecte match wordt door middel van toetsen gemaakt en het is dus de bedoeling dat de mensen in het huis zonder dat ze weten, hun 'perfecte' match vinden. Dit kan alleen maar door contact te zoeken met de mensen in het huis en op zoek te gaan naar een klik. Elke aflevering zullen de mensen koppels moeten maken en een uitdaging winnen, door middel van deze uitdaging zullen zijn op date gaan en hierbij kan jij kijken of jij een klik heb. De verliezers zullen thuis moeten beslissen wie van de koppels die op date zijn naar de 'Truth Booth' zijn. In de 'Truth' Booth kunnen zijn erachter komen of ze een match zijn of niet en als het wel zo is, mogen ze van het eiland af en hebben ze een perfecte match gevonden, maar als het niet zo is, dan moeten ze iemand anders zoeken. Daarnaast op het einde van elke aflevering is er een ceremonie waarbij de mannen ieder een vrouw kiezen, of andersom en dan moeten ze naast diegene zitten. De presentator zal dat laten zien door middel van lampen laten zien hoeveel matches goed zitten op de stoel door middel van het aantal lichtstralen, maar hij laat niet zien welke matches dat zijn.

    Welke rollen zijn er nodig?
    - 10 jongens totaal tussen de 18 en 27
    - 10 meiden totaal tussen de 18 en 27


    Welke rollen hebben we al?
    Jongen 1 - Roku - Marcel Andrew Phillips Lijstje ontvangen
    Jongen 2 - Floreale - Connor Franta - Lijstje ontvangen
    Jongen 3 - Anakin - Thiago Keenan Oliveira - Lijstje ontvangen
    Jongen 4 - LouisPan - Alfie 'Bucky' Buchanan - Lijstje ontvangen
    Jongen 5 - Mindretall- James Robberto Alejandro Smith - Lijstje ontvangen
    Jongen 6 - Louispan- Rafael 'Raf' Santos - Lijstje ontvangen
    Jongen 7 - Martell- Finn Nathaniel Arthur Miller - Lijstje niet ontvangen
    Jongen 8 - Kirk - Feliks Nazarov Kowalski - Lijstje ontvangen
    Meisje 1 - Armastus - Gabriella (Gab) Hughes - Lijstje ontvangen
    Meisje 2 - Martell - Andrea Jules Arabella Renne - Lijstje ontvangen
    Meisje 3 - Inansis - Xaviera Vita Hernandez - Lijstje ontvangen
    Meisje 4 - NiamLoveYu - Alana Nelle Lembers - Lijstje ontvangen
    Meisje 5 - Confiance - Stella Michelle Lee - Lijstje ontvangen
    Meisje 6 - Kirk - Victoria 'Vicky' Eleanor Montgomery - Lijstje ontvangen
    Meisje 7 - Sjajansen - Susan M. Hardin - Lijstje niet ontvangen
    Meisje 8 - Bajola - Alice April Anderson - Lijstje niet ontvangen
    Meisje 9 - Anakin - West Shay Gabriëlson - Lijstje ontvangen
    Meisje 10 - Author - Austen Delaney Gabriëlson - Lijstje ontvangen


    Reservaties:
    Jongen 9 - Sjajansen - Gereserveerd
    Jongen 10 - Confiance - Gereserveerd




    Het invullijstje
    • Naam:
    • Leeftijd:
    • Nationaliteit:
    • Uiterlijk (foto):
    • Innerlijk:
    • Geschiedenis:
    • Beroep:
    • Thuissituatie:
    • Extra:


    Persoonlijke invullijstje via PM
    • Wat voor type soort mens ben jij? ( Heel behulpzaam, snel chagrijnig, romantisch etc.)
    • Op wat voor soort type mens val je? ( Ook romantisch, behulpzaam/lief, badboys/girls? etc.)
    • Op wat voor uiterlijk val je? ( gespierd, blond haar, dikke billen etc.)
    • Wat vind je totaal een afknapper qua uiterlijk? ( Grote ogen etc.)
    • Wat vind je totaal een afknapper aan iemand qua innerlijk?
    • Wat vind je belangrijker? Het innerlijk of uiterlijk?
    • Wat zijn je hobby's?
    • Wat is een leuk kado wat jij zal geven aan je liefde?
    • Wat is een leuk kado wat je het liefst zal krijgen van je liefde?
    • Wat vind jij belangrijk in een relatie?
    • Eventuele extra's over jezelf of je liefde


    Belangrijkste over het spel

    Hoe ziet een dag eruit?
    - De uitdaging - 3 koppels winnen een date met diegene met wie ze de uitdaging speelde
    - De Truth Booth - één van de koppels die op date zijn moeten hier heen gaan om achter te komen of ze wel of niet een match zijn.
    - De ceremonie - De mannen kiezen ieder een vrouw en moeten daarbij op een stoel zitten. De lampen zullen laten zien hoeveel matches die op de stoel zitten goed zitten en dus een 'perfect match' zijn, alleen hij laat niet zien wie er goed zitten, dus alleen hoeveel mensen er goed zitten, maar niet wie.iet wie.


    Waarschijnlijk dagverloop
    - We hebben 10 kansen
    - Twee dagen per kans, dus ma/di ( dag 1) wo/do (dag 2) oftewel twintig dagen totaal voor het spel.
    - Een dag bestaat uit: De uitdaging, de date , de truth booth en de ceremonie

    Oftewel

    Maandag:
    - Uitdaging ( 16:00 ) - Quiz of dergelijk
    - Date (18.00 of eigen tijdstip) - Prive chat of dergelijke
    - Beslissing wie er naar de truth booth gaat ( tot en met de volgende dag 15.00) - Sturen via PM wie van de dates naar de Truth booth gaat

    Dinsdag:
    - Wie gaat er naar de truth booth? (16:00) - Wordt in dit topic gezegd
    - Uitslag Truth booth ( 18:00) - Wordt in dit topic gezegd
    - Ceremonie ( 20:00) - Koppels mogen zelf gekozen worden en in dit topic neerzetten wat de koppels zijn
    - Uitslag ceremonie ( 21:00) - Uitslag van hoeveel correcte koppels in het topic)

    en dan weer

    Woensdag:
    - Uitdaging ( 16:00 ) - Quiz of dergelijk
    - Date (18.00 of eigen tijdstip) - Prive chat of dergelijke
    - Beslissing wie er naar de truth booth gaat ( tot en met de volgende dag 15.00) - Sturen via PM wie van de dates naar de Truth booth gaat

    Donderdag:
    - Wie gaat er naar de truth booth? (16:00) - Wordt in dit topic gezegd
    - Uitslag Truth booth ( 18:00) - Wordt in dit topic gezegd
    - Ceremonie ( 20:00) - Koppels mogen zelf gekozen worden en in dit topic neerzetten wat de koppels zijn
    - Uitslag ceremonie ( 21:00) - Uitslag van hoeveel correcte koppels in het topic)

    Tot we uiteindelijk bij de ceremonie 10 goede matches hebben, want dan is de uitdaging gehaald.


    Trailer

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 16:59 ]

    Mag ik een jongen reserveren?


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Mag ik een jongen reserveren?


    Dat ga ik doen!

    Mag ik een meisje?


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Mag ik een meisje?


    Gereserveerd!

    Mag ik een meisje reserveren? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Martell schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? (:


    Done!

    Kan ik een jongen reserveren?

    Floreale schreef:
    Kan ik een jongen reserveren?

    Gedaan!


    Nog 8 jongens en 8 meiden over!

    Meisje? :'3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    HoechIin schreef:
    Meisje? :'3


    Je staat erbij!

    Ik vind het ergens wel een leuk idee. Maar hoe zit het nou precies in elkaar? Is het een spel? Of is het echt een RPG waar je posts enzo schrijft? Of beide? ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    Ik vind het ergens wel een leuk idee. Maar hoe zit het nou precies in elkaar? Is het een spel? Of is het echt een RPG waar je posts enzo schrijft? Of beide? ;p


    Het is een mix, het is een spel, maar daarnaast ook weer een RPG, maar onderling kan er dus door twee mensen gepraat worden. Het is dus niet zo dat er 1 voor 1 iemand een stuk schrijft, maar er ook meerdere gesprekken tegelijk kunnen zijn.

    Hinrisath schreef:
    (...)

    Het is een mix, het is een spel, maar daarnaast ook weer een RPG, maar onderling kan er dus door twee mensen gepraat worden. Het is dus niet zo dat er 1 voor 1 iemand een stuk schrijft, maar er ook meerdere gesprekken tegelijk kunnen zijn.


    Is dat dan niet altijd al het geval bij een RPG? Maar dus als ik het goed begrijp moeten we gewoon posts schrijven zoals een RPG? Dus bijvoorbeeld van de date, de truthbooth, de ceremonie, de uitdaging etc.?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    (...)

    Is dat dan niet altijd al het geval bij een RPG? Maar dus als ik het goed begrijp moeten we gewoon posts schrijven zoals een RPG? Dus bijvoorbeeld van de date, de truthbooth, de ceremonie, de uitdaging etc.?


    Dat is waar, maar de uitslag van de Truth booth en de uitslag van ceremonie doe ik als 'presentator', maar dat hele gebeuren erom heen schijf je inderdaad net als een RPG.

    Nadat alle mensen zijn ingeschreven en de PM's binnen zijn zullen de matches ook gemaakt worden, natuurlijk weet ik alleen wie elkaars matches zijn.