• Krull

    Toestemming voor schrijfwedstrijd

    Beste Whisperings,

    Bij deze krijg je toestemming om te starten met je schrijfwedstrijd. Je krijgt maximaal één week om een topic te openen.

    Met vriendelijke groeten,
    Krull
    Moderator / Administrator


    Heey!

    Hierbij open ik mijn schrijfwedstrijd, ik hoop dat jullie mee willen doen. Er komen tien opdrachten en elke anderhalve week lever je (mocht je meedoen) een verhaal in en krijg je daar punten voor. Degene die naar 10 weken de meeste punten heeft, wint!

    Deelnemers: INSCHRIJVINGEN ZIJN DICHT
    MagicToBe - Lily
    Jovantos - Noa
    Jafar - Anna
    xBooBear
    Qmarshmallow - Anne
    Rhyme - Danique
    Eichen - Evi
    Lizor - Lisa
    Syeira Ezra

    Juryleden:
    Whisperings - Quinn

    Regels:
    Interpunctie gebruiken alsjeblieft, zoals . , ? ! '
    Wanneer er onenigheid is over de beoordeling, mag dat worden aangegeven, maar de juryleden hebben altijd nog het laatste woord.
    Geen ruzie binnen de wedstrijd.
    Aangeven wanneer het niet lukt om binnen de tijd je stuk in te leveren A.U.B. Je kan wel vier dagen uitstel vragen.
    Stukken moeten in het Nederlands worden geschreven.
    En natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    PLEZIER HEBBEN (:

    Wat kan je winnen?
    De eer, zoals ik al zei is dit meer een wedstrijd om iets van te leren, om plezier te hebben (:

    Hoe gaat een ronde in z'n werking
    Je schrijft je stuk en stuurt dat naar een e-mailadres wat ik PB. Dan zal ik ik beoordelen en punten geven. Eigenlijk werkt het heel simpel (:

    Vragen:
    Hier kan worden je vragen beantwoord (:

    De eerste opdracht komt online wanneer er genoeg deelnemers en juryleden zijn.

    Groetjes, Whisperings.

    Story Neem een abo! (:
    Opdracht 1

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 21:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2019 - 18:15 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Het is al vol ^^ En we zijn ook al begonnen. Sommige mensen lezen echt niet terug he, pff.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    LoveOlaf schreef:
    Ik wil wel meedoen!
    Mijn naam is Emma


    Misschien kan Quinn in de beginpost zetten dat we dicht zijn.

    Zie je hoe goed mensen beginposts lezen. En hoe goed mensen de regels snappen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    LoveOlaf schreef:
    Ik wil wel meedoen!
    Mijn naam is Emma


    Het spijt me, de inschrijvingen zijn dicht. ): Als je wilt kan je de wedstrijd wel volgen via het topic en via de story (:


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Quinn, zet anders naast deelnemers in de beginpost [dicht].


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mag je de werkelijkheid een beetje aandikken? Iets dramatischer, zegmaar? Of moet het echt bij de pure waarheid blijven?


    For those I love, I will sacrifice

    iMickeyMouse -> Jovantos


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Syeira schreef:
    Mag je de werkelijkheid een beetje aandikken? Iets dramatischer, zegmaar? Of moet het echt bij de pure waarheid blijven?


    Het liefst dicht bij de waarheid blijven, maar de emoties mogen wel wat intenser beleeft worden. (:


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ughh ik heb geen idee, ik ben nooit mega blij geweest, maar ook nooit mega verdrietig..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mmm ik heb wel een idee waarover ik het kan doen, maar het is zo moeilijk om het in verhalende vorm te doen als je het zelf meegemaakt hebt. Zoals ik het nu aldoor opschrijf lijkt het meer alsof ik gewoon meedeel hoe iets ging. Meh, dit is moeilijk :')

    De vorm is natuurlijk volledig zelf te kiezen, je kan het ook gewoon in dagboekvorm schrijven ^^
    Of voorlezen aan je oma of zo.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    De vorm is natuurlijk volledig zelf te kiezen, je kan het ook gewoon in dagboekvorm schrijven ^^
    Of voorlezen aan je oma of zo.


    Ja oké maar het voelt wat onnatuurlijk om het op te schrijven aha.

    Ik zou dit eerlijk al niet kunnen, haha!
    Ik heb wel al een inzending gelezen en die is heel mooi verwoord.
    Het is inderdaad best lastig, maar je kan vele kanten op.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De verhalende vorm is best ingewikkeld, maar meedelende vorm vind ik nog veel erger om te schrijven. Dat kan ik echt helemaal niet. Wat ik heb gedaan is gewoon proberen jezelf buiten het verhaal te plaatsen. Verander een paar details waar eigenlijk niemand om geeft behalve jij, dan lijkt het minder een deel van jezelf. Ga op zoek naar vergelijkingen en metaforen om je emoties te beschrijven, aangezien dat een groot deel van de beoordeling is, etc.


    For those I love, I will sacrifice

    Syeira schreef:
    De verhalende vorm is best ingewikkeld, maar meedelende vorm vind ik nog veel erger om te schrijven. Dat kan ik echt helemaal niet. Wat ik heb gedaan is gewoon proberen jezelf buiten het verhaal te plaatsen. Verander een paar details waar eigenlijk niemand om geeft behalve jij, dan lijkt het minder een deel van jezelf. Ga op zoek naar vergelijkingen en metaforen om je emoties te beschrijven, aangezien dat een groot deel van de beoordeling is, etc.


    Jouw inzending is echt ontzettend goed geschreven. Echt heel knap van je! Dat wilde ik even kwijt


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Jouw inzending is echt ontzettend goed geschreven. Echt heel knap van je! Dat wilde ik even kwijt


    D'aww, dankje. Het heeft een tijdje in mijn hoofd rondgespookt en dit was eigenlijk de perfecte manier om het er allemaal uit te gooien, haha. Nu had ik een reden.
    Maar ik durf te wedden dat er mensen zijn die het beter doen, of origineler zijn.


    For those I love, I will sacrifice