• Het jaar is 4995. In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Rollen --
    Nikolaevna • Jasmine Al'Ghamdi – Zandelf, rebel • 1,2
    Griever • Jade Sophronia Steele – Mens, Rueri • 1,8
    Dashner • Arabella Mae Lockwood – Mens, Rueri • 1,8
    Glader • Aurea Helene Cordero – ¼ waterelf, Rueri • 1,10
    MissMills • Meghan Ginnifer Carlyle – Heks, rebel • 1,10

    Sigil • Aerion Smithson – Mens, neutraal • 1,6
    Runner • Jace Malachi Steele – Mens, Rueri • 1,7
    Teresa • Henry Reagan – Mens, Rueri • 1,6
    Cashby • Benjamin “Rusty” Paxton – Zandelf, rebel • 1,11
    Yuimaru • Andrew Cam Evallion – Mens, Rueri • 1,10
    NefeIibata • Ravi Samir N'avale – Mens, neutraal • 1,12
    Florentina • Nicolas Servio – Mens, Rueri • 1,12 [ Inactief, OT ]
    Goldenwing • Athanasius Braulio Wyatt Morton – Mens, Rueri; leider • 1,13



    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd*:
    Geslacht:
    Race**:
    Afkomst:
    Rueri / Rebellen / Neutraal: [Zo ja; hoe lang al, wat voor functie, ben je het ermee eens. . .]
    Specialiteit:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relaties***:
    Extra:

    * Graag zou ik het in elk geval bóven de 22 hebben, anders krijg je weer allemaal zestien / zeventien / twintigjarigen. Niet dat het erg is, maar ik heb zowat geen enkele RPG gezien waar ze ouder zijn.
    ** Hiermee bedoel ik Elven, Halflingen, Magiër / Heks of een Mens. Denk er wel aan dat de Rueri - die nu de macht hebben - de meeste magie gebruikers al opgesloten hebben, dus ik wil niet dat straks iedereen een wezen is.
    *** Het is wel begrijpelijk wat ik hiermee bedoel - familie, (verloren) liefdes, vijanden, jeugdvrienden. . . Verzin maar wat! Ik lees het echter wel na, en als ik het ergens niet mee eens ben, vermeld ik dat.

    Rules ||
    • Leeftijd moet ouder dan 22 zijn.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ik wil erbij helpen om het op te lossen, alleen moeten beiden ervoor open staan.
    • Er is een minimum van 300 woorden. Ik wil liever geen one-liners.
    • Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander! Tenzij je hier vanzelfsprekend toestemming voor hebt gekregen.
    • No Gary-Stu’s and Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Melden als je nieuwe username hebt. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Je mag drie persona’s, alleen wel gevarieerd en niet allemaal vrouwen. Dat geldt voor iedereen en ik maak geen uitzonderingen. Oefening baart kunst, laten we het zo maar zeggen.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.

    Tacia -
    Ze leven hier hoofdzakelijk in vrede, en proberen zich dan ook af te sluiten van de rest. Dit betekent echter niet dat ze het met de Rueri eens zijn, ze willen simpelweg geen oorlog meer starten. De Elfen, want die leven hier in het bijzonder, hebben grote boomhutten gemaakt waar ze in wonen. Echter, er zijn eveneens wezens die zich in de bergen hebben teruggetrokken, welke vlakbij zijn. Tacia bestaan dan ook grotendeels uit bergen, met ondergrondse gangen die een netwerk vormen. Er leven hier gevaarlijke dieren, die een persoon zo aanvallen wanneer je niet uitkijkt. Ze zorgen voor fruit, potten en hebben prachtige edelstenen in het diepste van de aardebergen.
    Azoskad -
    Het land bestaat voornamelijk uit zand en dat in combinatie met de altijd warme zon die er schijnt, laat planten en bomen verdorren. Waterplassen die er eens waren staan kurkdroog en enkel dieren die dit klimaat aankunnen lopen er nog. Alleen de mensen die hier geboren en getogen zijn, zijn eraan gewend - maar wanneer iemand een gok wil wagen, zorg vooral dat je genoeg water bij je hebt. Het is letterlijk een grote zandbak. Hier resideren voornamelijk zandelfen, maar het is een klein volk en de Rueri die hedendaags regeert, willen ze omverwerpen. Er zijn twee groepen ontstaan: de verraders, die bij de Rueri horen, en de rebellen - die plannen hebben gemaakt om te vertrekken en bondgenoten te zoeken.
    Aelley -
    In tegenstelling tot de andere landen heb je hier een arena waar mensen voor het amusement (en soms voor een prijs) tegen elkaar vechten. Er zijn veel stenen straten als zowel zandpaden waar de handelaren gebruik van maken. Hier komen vooral de mensen vandaan, die een specialiteit in gevechtskunsten hebben ontwikkeld, gezien ze geen magische kracht hebben. De populatie tegenwoordig is gegroeid - doordat de Rueri zowat elk land heeft overgenomen en er kampen heeft gevestigd. Ze exporteren gereedschap, wapens en dierenvellen.
    Sotan -
    Zowat niemand durft zich hiernaartoe te begeven, want dat betekent dat ze eerst door het Zwarte Woud moeten begeven - waar zich allerlei duistere wezens huizen. Ironisch gezien, staat aan het rand van dit woud wel een herberg voor reizigers: "the Weeping Witch". Wanneer je genoeg moed hebt getoond, merk je dat - ondanks de kille, macabere sfeer die zich hier vestigt. . . het gezellig kan zijn - op een rustige manier. Misschien durf je zelfs naar één van hun waarzeggers te gaan. Desalniettemin is het niet handig snel iemand te vertrouwen die hier vandaan komt, slinksheid is toch één van de karaktereigenschappen die in hen blijft. Hier komen vooral de Magiërs als zowel Heksen vandaan, waar er niet veel meer van over zijn, en het land exporteert vooral geneesmiddelen.
    Faerlyn -
    Het is een klein land, wat voornamelijk uit water bestaat - rivieren, meren en liggende aan de Grote Zee - waardoor er eveneens niet veel bevolking is. Toch, ondanks de weinige mensen, is het een bruisende bevolking welke zich graag inzet voor gerechtigheid. De merenhelft van de populatie bestaat uit Half Elves met de affiniteit voor watermagie, maar daarnaast bestaan er nog enkele Elven. Er bestaat een rumoer dat er vlakbij Meerminnen in de zee wonen, maar tot nu toe heeft zowat niemand er één gezien. Faerlyn beschikt over weinig boeken en kruiden, maar exporteren vis, zout en verf.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 14:21 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damn it. Lay-out nog steeds raar. Op mn laptop bewerken gaat em niet worden.
    ~Iemand nog een personage die behoefte heeft aan een relatie (of any kind / in verleden / heden) met mijn personage?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 18:30 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    ^ Ik denk dat Henry en hij eerder een rivaliteit zouden hebben? Aangezien ik Henry hem echt zie uitbuiten vanwege zijn rang en hij dus veel over hem te zeggen heeft. ^^
    Idunno. Henry doorziet veel, dus ja. :'D


    help

    Florentina schreef:
    Damn it. Lay-out nog steeds raar. Op mn laptop bewerken gaat em niet worden.
    ~Iemand nog een personage die behoefte heeft aan een relatie (of any kind / in verleden / heden) met mijn personage?


    Hmm, ik wil wel, alleen hoe of wat weet ik nog even niet.


    Stand up when it's all crashing down.

    Tolkien schreef:
    ^ Ik denk dat Henry en hij eerder een rivaliteit zouden hebben? Aangezien ik Henry hem echt zie uitbuiten vanwege zijn rang en hij dus veel over hem te zeggen heeft. ^^
    Idunno. Henry doorziet veel, dus ja. :'D


    Ik denk dat ze elkaar echt niet mogen, als ik die beschrijving van Henry dus lees. Dus ja, rivaliteit is het beste woord.
    @ above; We hebben nog de tijd om wat te verzinnen


    Aan niets denken is ook denken.

    I'm almost done. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Volledige naam: Athanasius Braulio Wyatt Morton
    Roepnaam: Braulio
    Bijnaam: X
    Leeftijd: 28 jaar
    Geslacht: Man
    Race: Mens
    Afkomst: Aelley
    Rueri / Rebellen / Neutraal: Rueri - Braulio heeft het een jaar of drie geleden geschopt tot leider van de Rueri en probeert ze nu zo goed mogelijk te leiden zodat ze steeds meer van de wereld in hun greep krijgen.
    Specialiteit: Braulio heeft de specialiteit om zichzelf ongehoord en ongezien voort te kunnen bewegen, alsof hij dus helemaal niet aanwezig is.

    Uiterlijk: Braulio is met zijn 1.86 M moeilijk te missen, zelfs in grote groepen. De jongeman heeft een slanke bouw met wat brede schouders en lichte bespiering. Hoewel Braulio het nooit zal toegeven vindt hij de sproetjes die in de zomer op zijn huid verschijnen prachtig, vooral als ze ook zichtbaar zijn op zijn handen. Braulio heeft een zachte kaaklijn waar regelmatig een baardje van 2 dagen op te zien is, maar niet langer, want dat vindt hij onfatsoenlijk en slecht staan bij zichzelf. Het haar van Braulio is aan de zijkanten kort en bovenop wat langer waardoor er lichte slagen in te herkennen zijn. Zijn haren zijn blond, wat verschilt van donkerblond tot lichtblond. Er hangt vrijwel altijd een plukje haar eigenwijs op zijn voorhoofd die Braulio regelmatig verwoed weg veegt. Toch denkt hij er geen moment aan om zijn haar korter te maken. De ogen van Braulio hebben een diep blauwe kleur, doordat zijn wimpers bruin van kleur zijn komen zijn ogen nog beter naar voren. De wenkbrauwen van Braulio zijn echter donkerbruin van kleur waardoor ze wel opvallen, maar toch nog niet zoveel als dat Braulio zou willen. Vanaf zijn linkerpols helemaal tot bij zijn schouder heeft Braulio een tatoeage lopen die een weergave is van hoe zijn spieren in die arm lopen en eruit zien. Net boven zijn rechterheup heeft Braulio in het klein het logo van de Rueri staan, op deze plek kan hij het toch verbergen maar ook gemakkelijk laten zien mocht hij daar behoefte aan hebben. Daarnaast loopt van zijn tenen tot halverwege zijn kuit een paar dunne getatoeëerde wortels, met kleine symbolen op de wortels die voor Braulio veel betekenen.

    Karakter: Braulio is een goede strateeg, die geen enkele uitdaging uit de weg gaat. Hij vindt het heerlijk om alleen gelaten te worden en dan na te denken over hoe hij dingen gaat aanpakken, niet alleen relaties maar ook het veroveren van nieuwe gebieden en het de kop in drukken van de opstand die steeds sterker opkomt. Toch is het niet iemand die alles tot in de puntjes overdenkt, het is zelfs mogelijk om op het laatste moment aanpassing te plegen als de situatie daarom vraagt. Op het eerste oog is het een vriendelijke jongeman maar schijn wil nog wel eens bedriegen, hij heeft niets met magie of magische wezens en geeft dan ook de opdrachten om de magische wezens uit te roeien. In zijn ogen is de wereld veel beter af zonder al die magische wezens die de realiteit verstoren. Toch kan Braulio aardig overkomen, als hij daardoor informatie of vertrouwen wint dan is hij bereidt zich te gedragen als een wel opgevoede jongeman. Braulio heeft om de positie van leider te bereiken meerdere malen zand gehapt en hij is dan ook niet bang om te falen. Falen zorgt ervoor dat Braulio iets alleen nog maar liever wil bereiken en alles op alles zal zetten om er te komen. Met deze mentaliteit is hij opgeklommen tot de rang van leider van de Rueri terwijl hij nog relatief jong is daarvoor. Braulio kan ontzettend kil overkomen, waarbij je aan alles merkt dat er geen speld meer tussen te krijgen valt. Zodra Braulio kil wordt dan kan hij in een nogal dreigende bui schieten, wat hem zelfs tot het angstaanjagende kan maken. Braulio weet heel goed hoe hij de Rueri onder de duim moet houden, zodat ze nog steeds naar hem luisteren, hij wil namelijk niet dat het een zooitje ongeregeld wordt. Aan vertrouwen doet hij amper, toch weet hij aardig de schijn op te houden dat het wel het geval is.

    Relaties:

    - Met Henry heeft Braulio nogal een haat-liefde verhouding. Vaak kan hij de jongeman - die tevens zijn rechterhand is – schieten omdat hij weer eens ongehoorzaam is maar Braulio weet dat aan het einde van de dag Henry zijn besluiten zal opvolgen, meestal dan toch.
    - Met Aurea heeft Braulio een relatie. Al is het meer dat Braulio haar ontvangt wanneer hij daar in zin in heeft, als hij druk is met andere dingen of geen vriendin kan gebruiken dan weigert hij haar te ontvangen. Bovendien is het maar de vraag in hoeverre het echte liefde van Braulio zijn kant is.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 21:53 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik zit er echt aan te denken om hieraan mee te doen, maar ik twijfel echt enorm..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom twijfel je?


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Gewoon doen, Lucca. :Y)


    help

    Gaikotsu schreef:
    Ik zit er echt aan te denken om hieraan mee te doen, maar ik twijfel echt enorm..

    Je weet wat ik ga zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cashby schreef:
    Waarom twijfel je?

    Ehh.. ja. Goede vraag. Ik denk omdat ik heel graag weer een nieuwe personage wil ontwerpen/ontwikkelen in een nieuwe/ervaren RPG, maar de laatste tijd zie ik alleen maar fanfic's en shit. En dit is de enigste RPG die er een beetje in de buurt komt van wat ik wil.

    @ Tolkien: Haha, als ik mee ga doen, áls, wil ik wel een keertje met jou RPG'en. Lijkt me epic.
          En já, ik weet wat je ervan vindt, Maia..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Lucca: I feel flattered. (bloos) Het zou jammer zijn moest je niet meedoen, tho. Dit lijkt me een rpg die echt epic zou zijn met heel veel mensen. :')


    help

    Tolkien schreef:
    @Lucca: I feel flattered. (bloos) Het zou jammer zijn moest je niet meedoen, tho. Dit lijkt me een rpg die echt epic zou zijn met heel veel mensen. :')

    Haha, ja, ik zal er nog even goed over nadenken! :]. Ik had hier en daar wat gelezen over je personage, Henry, en ik ben wel benieuwd hoe onze conversaties dan zouden gaan xd.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 1:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vôila, hier dan eindelijk Vaillé Délice N'avale.


    ~ Voornaam.
    Vaillé

    ~ Volledige naam.
    Vaillé Délice N'avale

    ~ Bijnaam.
    Ravi noemt haar meestal Vai of Val, maar de meesten spreken haar volledige voornaam uit, Vaillé.

    ~ Leeftijd.
    Vaillé is drieëntwintig.

    ~ Geslacht.
    Vrouwelijk.

    ~ Race.
    Menselijk.

    ~ Afkomst.
    Vaillé is geboren en getogen in Aelley.

    ~ Rueri / Rebellen / Neutraal:
    Neutraal – alhoewel zij nijgt tot de Rueri. Echter heeft ze nooit het besluit genomen om zich toe te voegen aan de Rueri, aangezien zij, ondanks de onenigheden die zij met haar broer heeft, Ravi niet in de steek kan laten.

    ~ Specialiteit.
    Vaillé heeft evenals Ravi beschikking tot een grote bron aan informatie, namelijk de herberg in Aelley waar Ravi en zij de leiding hebben. Al is het ene gesprek interessanter dan de ander, er zal altijd wel wat nuttigs tussen zitten.
          Vaillé kan zich echter wat moeilijker uit dingen praten dan Ravi. Daarom zegt zij niet al te veel bij mensen wie zij niet kent of niet goed genoeg om te weten of ze betrouwbaar zijn of niet en wanneer zij zichzelf wel voorbij praat, kan zij altijd nog gebruik maken van haar behendigheid. Ze kan zich ongezien door een menigte bewegen, een perfecte manier om mensen af te schudden.
          Naast het feit dat ze erg behendig is, bezit zij de vaardigheid van het boogschieten. Zij kan deze vaardigheid op verschillende gebieden verbeteren en dat is ook nodig, wil zij zichzelf tevreden stellen. Voordat zij zelf met boogschieten begon, woonde ze eens per week een training van Jace bij. Ze heeft altijd al bewondering gehad voor de passie die Jace voor het boogschieten heeft en keek er dan ook met plezier naar.

    ~ Uiterlijk.
    Het uiterlijk van Vaillé zorgt voor een verkeerd beeld van haar innerlijk, het is als een onschuldig omhulsel van een onbetrouwbaar innerlijk. Haar uiterlijk zet haar namelijk neer als een spontane, eerlijke en betrouwbare vrouw, waar zij in haar jongere jaren ook wel wat van weg had, maar wat nu is overschaduwt door andere karaktereigenschappen.
          Zo heeft Vaillé een slank postuur en een lengte van één meter drieënzeventig, dit maakt haar zeventien centimeter korter dan Ravi. Toch ziet ze er niet breekbaar uit, omdat ze redelijk wat spieren heeft.
          Haar ledematen hebben een iet wat langere lengte dan de gemiddelde mens, dat zorgt er ook voor dat haar onderlichaam langer is dan haar bovenlichaam. Haar handen zijn vrij lang en hebben spitse vingers die nagels hebben met een ronde vorm. Evenals haar handen, zijn haar voeten ook een redelijke lengte.
          Vaillé heeft lang bruin haar wat een aantal slagen bevat. Echter is de glans ver te zoeken en houdt ze een doffe bruine kleur over. Evenals haar haren zijn haar wenkbrauwen en wimpers ook bruin gekleurd en zijn haar wimpers ook aan de lange kant.
          Vaillé haar huid is licht getint en voelt zijdezacht aan. Dit maakt het voor sommige mensen verleidelijk om haar huid voor luttele seconden aan te raken. Haar licht roze lippen komen in combinatie met haar licht getinte huid, erg mooi uit. Haar onderlip is echter wat voller dan haar bovenlip, maar dat neemt niet weg dat ze mooi gevormd zijn.
          Het enige wat haar innerlijk echt weergeeft, zijn haar ogen. Haar groene irissen hebben een bruine omlijning en zijn als een weerspiegeling van haar ziel, het geheel van gedachten, gevoelens en emoties in een menselijk wezen. Zo kun je, wanneer je haar in de ogen kijkt, al zeer snel zien wat haar stemming is. Het enige probleem is dat je er eerst voor moet zorgen dat ze je in de ogen aan zal kijken, iets wat ze niet snel zal doen. Vaillé doet dit om zichzelf te beschermen. Het feit dat haar broer, Ravi, gemakkelijk kan liegen en zo ook zijn gevoelens weg kan schuiven, doet haar niet veel goeds, aangezien ze dat ook zou willen kunnen.

    ~ Karakter.
    Tot haar ergernis vertellen haar ogen meer en sneller dingen dan dat zij kan spreken als ze de dingen die mensen in haar ogen zien al zou willen uitspreken. De groene irissen die omlijnt zijn met een bruine rand zijn haar twee zwakste plekken en zal zij in een slechte stemming proberen te verbergen. Vaillé heeft er dan ook geen moeite mee om mensen niet in de ogen te kijken, maar er zijn er vele die dit raar vinden en het niet waarderen.
          Het maakt Vaillé niet veel uit wat mensen over haar denken. Deze eigenschap heeft ze niet van haar geboorte, maar is haar aangeleerd. Als klein meisje was ze spontaan, maar stond ze niet altijd even sterk in haar schoenen. Haar zelfverzekerdheid is echter door de jaren heen gegroeid, mede door Jace, Jade en Ravi, maar ook Henry heeft hier een bijdrage aan geleverd. Tijdens haar relatie met Henry, hadden mensen altijd al een verkeerd idee van Vaillé voordat zij haar ook maar een keer gezien hadden. Aan het begin deed het haar meer dan dat ze wilde, maar met behulp van Henry heeft ze zich hier voor weten af te sluiten. Daar zal ze hem altijd dankbaar voor zijn.
          Haar zelfverzekerdheid is niet het enige wat is veranderd door Henry. Ze is mede door hem, Jade en Jace, anders naar magische wezens gaan kijken en niet in een positieve zin. Als magisch wezen kun je je niet veilig voelen in de buurt van Vaillé en je kan haar dan ook zeker niet vertrouwen. Wie weet aan wie ze je aan kan geven. Ze heeft minstens drie mensen die graag een magisch wezen achter slot en grendel zien staan. Of in Henry's geval, pijn lijdend achter slot en grendel zien liggen. Ook is ze de zachtaardigheid
          Vaillé is evenals Ravi niet altijd de betrouwbaarste persoon. Ze is namelijk tot dingen instaat die je niet van haar zou verwachten. Zo zou ze mensen die dicht bij haar staan of mensen die dicht bij haar dierbaren staan, kunnen verraden. Ook heeft Vaillé last van wisselende stemmingen wat maakt dat zij vrij onvoorspelbaar door het leven gaat.
          'Sluw' en 'slim' zijn twee woorden waarmee je Vaillé goed kan beschrijven. Vaak heeft ze van te voren al bedacht hoe ze iets aan zal pakken. Ze zal dan ook niet snel impulsief handelen. Vaillé doorziet veel dingen en kan dat later tegen je gebruiken.


    ~ Familie.

          Vader x Rocher Deavon N'avale

          Moeder x Violanté Sage N'avale

          Broer x Ravi Samir N'avale

    ~ Relaties.

          Ravi Samir N'avale
          De 'broeder-zuster' band waarover Ravi en Vaillé beschikken, is niet altijd ideaal. Toch zijn er momenten waarop ze goed met elkaar communiceren zonder ruzie te maken of een meningsverschil hebben. Hun karakters botsten nogal en dat maakt het niet altijd even makkelijk om met zijn tweeën door een deur te gaan, maar ze geven toch echt om elkaar. Als dit niet zo was geweest, dan had Ravi zich al aangesloten bij de rebellen en zou Vaillé het tegenovergestelde hebben gedaan, door zich bij de Rueri te voegen. Hier is echter geen sprake van geweest, omdat ze samen de herberg in Aelley runnen en te veel aan elkaar gehecht zijn. Ze kunnen niet met en niet zonder elkaar.

          Jace Malachi Steele
          ”Jace, een bewonderenswaardig iemand wie aanvoelt als een broer” Vaillé kent Jace al vanaf jongs af aan en kan het altijd goed met hem vinden. Vaak kan ze beter met hem opschieten dan met Ravi, maar ook Jace en Vaillé hebben hun irritaties. Echter heeft Vaillé veel bewondering voor Jace. Ten eerste om het feit dat hij, na het overlijden van zijn ouders, zichzelf en Jade door een moeilijke periode heeft weten te halen, niet dat ze het nu gemakkelijk hebben. En ten tweede om de passie die Jace heeft voor het boogschieten. Ze genoot er dan ook met volle teugen van hem te zien schieten tijdens zijn vrije tijd als oefening of leuke bezigheid. Vaillé was dan ook eens per week bij Jace te vinden om deze trainingen bij te wonen. Een aantal jaren geleden heeft ze de oude boog van Jace ontvangen en is hij begonnen de vaardigheid aan haar te leren. Jace voelt erg vertrouwd aan en Vaillé is altijd op haar gemak bij hem, daarom ziet ze hem ook als haar tweede broer.

          Jade Sophronia Steele
          - Komt nog

          Henry Reagan
          ”Henry, de man die er alles aan zal doen om zijn zachtaardige kant te verbergen” Zo zal Vaillé hem, waarschijnlijk als enige, beschrijven. Ze is er namelijk van overtuigt dat Henry geen goede reputatie in deze stad en omstreken heeft, wat hij naar haar mening niet waard is.
    Ondanks het feit dat hij haar na een relatie van drie jaar heeft laten zitten, de reden is voor haar nog steeds onduidelijk, maar ze heeft wel zo haar vermoedens, kan ze zichzelf niet vertellen dat ze niet meer van hem houd. Ze zal altijd een zwak voor deze man hebben, ook al hoort ze van verschillende kanten dat ze gek was om met hem een relatie in te stappen.

          Jasmine Al'Ghamdi
          ”Jasmine, de vrouw die misbruik maakt van Ravi zijn behulpzaamheid” Vaillé heeft geen goed woord over voor een vrouw zoals Jasmine. De enige reden waarom ze Jasmine überhaupt binnenlaat in de herberg is omdat ze niet nóg een ruzie over Jasmine wilt aangaan met Ravi. Dat is Jasmine niet waard.

    ~ Extra.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 0:16 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    :Y)






    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'