• Het jaar is 4995. In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Rollen --
    NikolaevnaJasmine Al'Ghamdi – Zandelf, rebel • 1,2
    GrieverJade Sophronia Steele – Mens, Rueri • 1,8
    DashnerArabella Mae Lockwood – Mens, Rueri • 1,8
    GladerAurea Helene Cordero – ¼ waterelf, Rueri • 1,10
    MissMillsMeghan Ginnifer Carlyle – Heks, rebel • 1,10

    SigilAerion Smithson – Mens, neutraal • 1,6
    RunnerJace Malachi Steele – Mens, Rueri • 1,7
    TeresaHenry Reagan – Mens, Rueri • 1,6
    CashbyBenjamin “Rusty” Paxton – Zandelf, rebel • 1,11
    YuimaruAndrew Cam Evallion – Mens, Rueri • 1,10
    NefeIibataRavi Samir N'avale – Mens, neutraal • 1,12
    FlorentinaNicolas Servio – Mens, Rueri • 1,12 [ Inactief, OT ]
    GoldenwingAthanasius Braulio Wyatt Morton – Mens, Rueri; leider • 1,13



    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd*:
    Geslacht:
    Race**:
    Afkomst:
    Rueri / Rebellen / Neutraal: [Zo ja; hoe lang al, wat voor functie, ben je het ermee eens. . .]
    Specialiteit:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relaties***:
    Extra:

    * Graag zou ik het in elk geval bóven de 22 hebben, anders krijg je weer allemaal zestien / zeventien / twintigjarigen. Niet dat het erg is, maar ik heb zowat geen enkele RPG gezien waar ze ouder zijn.
    ** Hiermee bedoel ik Elven, Halflingen, Magiër / Heks of een Mens. Denk er wel aan dat de Rueri - die nu de macht hebben - de meeste magie gebruikers al opgesloten hebben, dus ik wil niet dat straks iedereen een wezen is.
    *** Het is wel begrijpelijk wat ik hiermee bedoel - familie, (verloren) liefdes, vijanden, jeugdvrienden. . . Verzin maar wat! Ik lees het echter wel na, en als ik het ergens niet mee eens ben, vermeld ik dat.

    Rules ||
    • Leeftijd moet ouder dan 22 zijn.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ik wil erbij helpen om het op te lossen, alleen moeten beiden ervoor open staan.
    • Er is een minimum van 300 woorden. Ik wil liever geen one-liners.
    • Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander! Tenzij je hier vanzelfsprekend toestemming voor hebt gekregen.
    • No Gary-Stu’s and Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Melden als je nieuwe username hebt. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Je mag drie persona’s, alleen wel gevarieerd en niet allemaal vrouwen. Dat geldt voor iedereen en ik maak geen uitzonderingen. Oefening baart kunst, laten we het zo maar zeggen.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.

    Tacia -
    Ze leven hier hoofdzakelijk in vrede, en proberen zich dan ook af te sluiten van de rest. Dit betekent echter niet dat ze het met de Rueri eens zijn, ze willen simpelweg geen oorlog meer starten. De Elfen, want die leven hier in het bijzonder, hebben grote boomhutten gemaakt waar ze in wonen. Echter, er zijn eveneens wezens die zich in de bergen hebben teruggetrokken, welke vlakbij zijn. Tacia bestaan dan ook grotendeels uit bergen, met ondergrondse gangen die een netwerk vormen. Er leven hier gevaarlijke dieren, die een persoon zo aanvallen wanneer je niet uitkijkt. Ze zorgen voor fruit, potten en hebben prachtige edelstenen in het diepste van de aardebergen.
    Azoskad -
    Het land bestaat voornamelijk uit zand en dat in combinatie met de altijd warme zon die er schijnt, laat planten en bomen verdorren. Waterplassen die er eens waren staan kurkdroog en enkel dieren die dit klimaat aankunnen lopen er nog. Alleen de mensen die hier geboren en getogen zijn, zijn eraan gewend - maar wanneer iemand een gok wil wagen, zorg vooral dat je genoeg water bij je hebt. Het is letterlijk een grote zandbak. Hier resideren voornamelijk zandelfen, maar het is een klein volk en de Rueri die hedendaags regeert, willen ze omverwerpen. Er zijn twee groepen ontstaan: de verraders, die bij de Rueri horen, en de rebellen - die plannen hebben gemaakt om te vertrekken en bondgenoten te zoeken.
    Aelley -
    In tegenstelling tot de andere landen heb je hier een arena waar mensen voor het amusement (en soms voor een prijs) tegen elkaar vechten. Er zijn veel stenen straten als zowel zandpaden waar de handelaren gebruik van maken. Hier komen vooral de mensen vandaan, die een specialiteit in gevechtskunsten hebben ontwikkeld, gezien ze geen magische kracht hebben. De populatie tegenwoordig is gegroeid - doordat de Rueri zowat elk land heeft overgenomen en er kampen heeft gevestigd. Ze exporteren gereedschap, wapens en dierenvellen.
    Sotan -
    Zowat niemand durft zich hiernaartoe te begeven, want dat betekent dat ze eerst door het Zwarte Woud moeten begeven - waar zich allerlei duistere wezens huizen. Ironisch gezien, staat aan het rand van dit woud wel een herberg voor reizigers: "the Weeping Witch". Wanneer je genoeg moed hebt getoond, merk je dat - ondanks de kille, macabere sfeer die zich hier vestigt. . . het gezellig kan zijn - op een rustige manier. Misschien durf je zelfs naar één van hun waarzeggers te gaan. Desalniettemin is het niet handig snel iemand te vertrouwen die hier vandaan komt, slinksheid is toch één van de karaktereigenschappen die in hen blijft. Hier komen vooral de Magiërs als zowel Heksen vandaan, waar er niet veel meer van over zijn, en het land exporteert vooral geneesmiddelen.
    Faerlyn -
    Het is een klein land, wat voornamelijk uit water bestaat - rivieren, meren en liggende aan de Grote Zee - waardoor er eveneens niet veel bevolking is. Toch, ondanks de weinige mensen, is het een bruisende bevolking welke zich graag inzet voor gerechtigheid. De merenhelft van de populatie bestaat uit Half Elves met de affiniteit voor watermagie, maar daarnaast bestaan er nog enkele Elven. Er bestaat een rumoer dat er vlakbij Meerminnen in de zee wonen, maar tot nu toe heeft zowat niemand er één gezien. Faerlyn beschikt over weinig boeken en kruiden, maar exporteren vis, zout en verf.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 14:21 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Inanis schreef:
    Ik heb issues. Nvm.

    Ik heb alleen al zin om door jouw personage mee te doen :').

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 23:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    (...)
    Ik heb alleen al zin om door jouw personage mee te doen :').


    Ik heb echt een evil smile op mijn gezicht nu . Again. Issues. Ghehe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    (...)

    Ik heb echt een evil smile op mijn gezicht nu . Again. Issues. Ghehe.

    Haha, evil, evil! The sinner that you are! :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    (...)
    Ik heb alleen al zin om door jouw personage mee te doen :').

    . . .
    Are you kidding me right now?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    . . .
    Are you kidding me right now?

    Nope. Trouwens, ik moet je zo even wat vragen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik maak het morgen af ^^

    Volledige naam: Benjamin Paxton
    Bijnaam:Rusty
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Mannelijk
    Race: Zandelf
    Afkomst: Azoskad
    Rueri / Rebellen / Neutraal: Rebel – Rusty werkt zelf niet heel erg actief mee aan de plannen om de Rueri omver te werpen, maar vind zelf wel dat hij zijn soortgenoten niet mag verraden waardoor hij informatie die hij verkrijgt wel meteen aan de rebellen doorspeelt en Rueri die hij tegenkomt vaak wat jent om ze zo ‘af te leiden’. Je kan dus zeggen dat hij best laag in rang staat en meer tijd in de stad doorbrengt dan dat hij zich in het ‘hoofdkwartier’ bevind.
    Specialiteit: Rusty is een kei in het maken van wervelwinden, gewoon door zand wat te laten opwaaien. Hij heeft aan der lijve ondervonden dat zo’n ‘storm’ best gemakkelijk is voor als je moet ontsnappen. Hij vind het geweldig om met zand te kunnen spelen, gebruikt soms zelfs gewoon symbolen uit zand gemaakt om uit te drukken wat hij bedoelt dan dat hij moeite doet om zijn mond open te trekken. De jongen is wel snel en kan lenig genoemd worden, maar als het op een man tegen man gevecht aankomt, zou hij hopeloos verloren zijn. Hij is niet bepaald de sterkste elf die je zou kunnen vinden waardoor hij sneller naar magie zou grijpen.
    Uiterlijk:



    Rusty wordt best vaak omschreven als schattig, waarschijnlijk door de glimlach die altijd op zijn gezicht te zien is en de kuiltjes die die glimlach met zich meebrengt. De pretlichtjes dansen altijd wel op en neer in zijn donkere kijkers, tenzij hij echt diep gekwetst is. Hij probeert het meestal te verbergen dat hij zich aangesproken voelt, maar zijn ogen vertellen altijd hoe hij zich juist voelt. Zo slaat hij ze best snel neer als hij zich voor iets schaamt, lijkt het echt net alsof ze vuurspuwen als hij kwaad is en kan je er makkelijk in terugvinden of hij je moet of niet. Eigenlijk valt zoiets van heel zijn lichaamstaal af te lezen. De jongen trekt eigenlijk zelden zijn mond open, laat meestal aan de hand van zijn lichaamstaal of vormen van zand zien hoe hij zich juist voelt. Voor de rest is het bijna onmogelijk om hem over het hoofd te zien met zijn oranjekleurige haren en een lengte van 1.83m. Vroeger leken zijn haren een stuk bruiniger door het zand dat er meestal wel in terug te vinden was, maar sinds hij in de stad woont, is er geen twijfel meer over het feit of hij nu rossige haren heeft of niet. Als hij buiten komt, zet de ginger wel meestal iets van een capuchon of eventueel een hoedje op zijn hoofd om zijn puntige oren te bedekken. Op het teken onder zijn rechteroog plakt hij meestal een pleister of smeert hij wat zwarte smeer zodat het niet te zien is. Normaal heeft hij nog sproetjes op en rond zijn neus staan, maar door zijn licht getinte huid zijn die eigenlijk amper te zien, tenzij je echt heel dichtbij zou komen staan. Qua lichaamsbouw zit hij er best slungelig uit. Hij is lang en mager waardoor het lijkt alsof hij zo omver geblazen kan worden door de wind. Er zijn een heleboel mensen die zich daardoor laten bedotten en denken dat het makkelijk is om hem aan te kunnen. Ze houden dus bijna nooit rekening met het feit dat hij zich heel gemakkelijk uit de voeten kan maken en zich in bochten kan wringen waar iemand anders alleen maar van kan dromen.

    Karakter:
    Curious // Rusty is altijd al een nieuwsgierig persoon geweest, wilt altijd alles van iedereen weten. Het gebeurt soms dat hij mensen wel eens durft te volgen als ze ergens naartoe gaan en als hij precies wilt weten wat ze juist gaan uitspoken. Ondanks dat hij eigenlijk beter bij hen uit de buurt kan blijven –iets dat hij goed genoeg weet-, zijn het de Rueri die nogal eens last van hem kunnen krijgen. Hij heeft ze altijd al wel als mysterieus gezien en doordat hij een rebel is, wilt hij natuurlijk ook zoveel mogelijk over hen en hun plannen te weten komen. Tot nu toe is hij nog niet betrapt geweest op het volgen, maar dat kan zomaar eens gaan veranderen.

    Decisive // De jongen weet altijd wat hij wil, is niet het soort persoon dat altijd uren moet nadenken voordat hij een keus kan maken. Als hij iets wilt, stopt hij meestal ook niet totdat hij het heeft. Al moet hij er jaren over doen om het te krijgen, hebben zou hij het. Hij denkt nooit na over ‘wat als’ vragen, durft het niet eens omdat de kans dan groot is dat hij zich terugtrekt. Hij denkt eigenlijk niet snel na over de gevolgen op zo’n momenten waardoor het wel eens gebeurt dat hij in de problemen komt en zich er moeilijk uit kan redden.

    Insensitive // Rusty heeft de laatste tijd nogal veel aan zijn hoofd, net zoals iedereen die magie beschikt. Er zijn een heleboel dingen die hij zou willen, maar nogal moeilijk kan waarmaken, hoe hard hij ook blijft proberen. Hetgeen dat hij het allerliefst zou willen, zou waarschijnlijk pas na honderden jaren verwezenlijkt worden en eerlijk gezegd baart hem dat zorgen. Er is gewoon geen plaats meer in zijn hoofd voor andere mensen. Tegenwoordig doet hij maar gewoon wat, denkt niet na over het feit dat hij mensen zou kunnen kwetsen. Als mensen dan duidelijk maken dat hij iets gedaan heeft waardoor ze zich niet goed voelen, bied hij meestal wel zijn excuses aan, al klinkt hij meestal wel afwezig waardoor het net is alsof hij het niet meent. Dat is echter meestal wel het geval.

    Childish // Je zou bijna kunnen zeggen dat Rusty in zijn tienertijd is blijven haken, tussen de acht en tien jaar. Hij kan zich erg kinderachtig gedragen en schaamt zich er eigenlijk nauwelijks voor. Zo houdt hij ervan om grapjes uit te halen met mensen, zeker met Rueri die hij op dat moment niet volgt. Het lachje dat hij meestal produceert als hij iets grappig vind, klinkt ook al bijna als dat van een klein kind en is meestal erg aanstekelijk. De jongen kan makkelijk aan iemand lippen hangen als die persoon iets verteld en is eigenlijk nog best makkelijk te manipuleren. Niet dat hij direct alles zou geloven. Geef gewoon een heel goede reden voor iets of plak ergens een mooi verhaal bij en hij is meteen verkocht.

    Relaties:
    - Evanjalin Brentwood: Het gerucht dat de dame gratis eten weggaf was al genoeg om hem naar haar huis te lokken. In die tijd was hij nog maar pas aangekomen en natuurlijk was hij zo stom geweest om amper eten mee te nemen terwijl hij geen geld had om het te kunnen gaan kopen. Een keer per week ging hij bij haar langs, die ene keer werden een paar keren en na een tijdje was hij zelfs elke dag wel in de winkel te vinden. Na een tijdje kwam hij zelfs af met een oud deken dat hij ergens op de kop had kunnen tikken en deelde hij mee dat hij haar winkel 's nachts best wilde 'bewaken' en klusjes wilde doen in ruil voor onderdak en voedsel. Rusty heeft het zichzelf gemakkelijk gemaakt in het midden van heel de ruimte en propt het deken meestal gewoon ergens tussen vanaf het moment dat het tijd is om de winkel te openen.

    Extra: Er is een redelijk logische verklaring waarom Benjamin sneller luistert naar de naam Rusty dan naar zijn echte naam. Sinds een van de zandelfen het verzonnen heeft en maar bleef gebruiken, namen anderen het over en het duurde niet lang voordat de naam 'Benjamin' nog maar amper gebruikt werd. Waarom juist die naam gebruikt werd is erg simpel: zijn haar had op dat moment de kleur van roest door de hoeveelheid zand die erin hing net zoals zijn mensenkennis nogal 'roestig' kan zijn. Je kan zeggen dat de jongen veel te naïef is en je hem bijna alles kan wijsmaken wat je wilt.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 23:03 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Nog bepaalde personages nodig hier?


    Aan niets denken is ook denken.

    Pff, ik heb geprobeerd om te schrijven, maar ik heb jammer genoeg gewoon geen inspiratie voor mijn rol. Ik denk dat het beter is als ik mijn reservering intrek. :/
    Wel veel plezier verder. (:


    Caution first, always.

    Kairos schreef:


    Volledige naam: Aurea Helene Cordero
    Bijnaam: x
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Vrouwelijk
    Race: 3/4 mens, 1/4 waterelf
    Afkomst: Aelley
    Rueri / Rebellen / Neutraal: Rueri.
    Ze is niet een van de hoogsten in rang, maar ook zeker niet bij de laagste. Ze bevindt zich gewoon ergens in het midden.
    Specialiteit: Dubbele samoerai zwaard.
    Uiterlijk: Aurea zit er een stuk jonger uit dan ze daadwerkelijk is, wat komt door haar lengte van slechts 1.65 meter en haar onschuldige uitstraling. Hierdoor komt ze niet erg dreigend over, maar dat deert haar niet want ze weet dat ze het tot haar voordeel kan gebruiken.
    Ze heeft een iets wat rond gezichtje en het meest opvallende aan haar zijn haar grote, blauwe ogen, waardoor ze die onschuldige uitstraling heeft. Daarnaast heeft ze volle, rozige lippen en een licht wipneusje, waar enkele lichte sproetjes op zitten.
    Haar lange, blonde lokken draagt ze het liefst los, aangezien ze het als enige vorm van "bescherming" ziet. Echter zal ze haar vaak in een vlecht moet dragen, simpelweg omdat dat een stuk praktischer is.
    Ze heeft een slank postuur, maar is wel enigszins aan de tengere kant.
    Karakter: Aurea is een erg wantrouwig persoon en zoekt soms zelfs bij bekenden naar andere/dubbele bedoelingen. Hierdoor is ze ook erg afstandelijk naar mensen toe en ze is er ook geen groot fan van om andere mensen te ontmoeten. Ze doet dingen het liefst alleen en ze zal anderen niet snel om hulp vragen - ergens verwacht ze ook dat ze geen hulp zou krijgen als ze er om zou vragen -, maar als Rueri zijnde moet ze echter wel samenwerken met anderen.
    Doordat ze een niet erg prettige jeugd heeft gehad is ze ook redelijk verbitterd, en komt ze vaak sarcastisch, soms zelfs kil over. De weinige mensen die ze wel vertrouwt weten echter dat Aurea soms echt een schat kan zijn. Dat ze zo verbitterd is en weinig mensen vertrouwt, betekent echter niet dat ze niet bezorgd raakt wanneer er een Rueri gewond raakt. Ze geeft in een zekere zin wel om hen, maar ze kan zichzelf er niet toe zetten om ze te vertrouwen.
    De mensen die ze wel vertrouwt weten ook dat Aurea lang niet zo zelfverzekerd is als ze zichzelf voordoet. Ze heeft namelijk een ontzettende hekel aan het waterelfdeel van haar zelf. Op sommige momenten haat ze het zelfs zo erg, dat ze niet weet wat ze met zichzelf aanmoet.
    Daarnaast is ze meer een luisteraar dan een prater, heeft ze een goed concentratievermogen en heeft ze een hekel aan chaos.
    Likes: Muziek
    Dislikes: Angst, haar waterelf deel
    Relaties:
    Andrew: Aurea heeft een zeer goede band met Andrew. Hij is de enige die ze echt vertrouwt en daarmee ook de enige die weet dat ze 1/4 waterelf is. Hij woonde bij haar oom en tante in de straat en wanneer ze ruzie met hen had, vluchtte ze vaak naar hem toe.
    Henry: Ondanks dat ze het overgrote gedeelte van de tijd echt een hekel aan hem heeft, is ze hem toch deels dankbaar omdat hij haar getraind heeft.
    Extra:
    • Toen ze een jaar of tien was, zijn haar ouders vermoord door enkele magische wezens, die het niet eens waren met de relatie tussen haar ouders. Dit komt doordat haar moeder haar moeder een halve waterelf was en haar vader een mens. Ze was erbij toen het gebeurde, maar de magische wezens besloten haar niet te vermoorden. Ze heeft nog steeds nachtmerries van het hele gebeuren. Ze kwam bij haar vaders broer te wonen, waar ze het verschrikkelijk vond. Mede hierdoor ontstond er een gevoel van wrok jegens magische wezens, want zonder hen zou ze nog bij haar ouders zijn. Rond haar achttiende levensjaar sloot ze zich aan bij de Rueri, met name als doel om de moordenaars van haar ouders terug te vinden.
    • Bijna niemand van de Rueri weet dat ze voor 1/4 deel waterelf is. Ze houdt dit goed verborgen omdat ze bang dat ze haar zullen vermoorden als ze het zouden weten en ze wil niet overlijden voordat ze de moordenaars van haar ouders heeft gevonden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MissMills schreef:
    Volledige naam:
    Meghan Ginnifer Carlyle
    Bijnaam:
    -
    Leeftijd:
    23
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Race:
    Heks
    Afkomst:
    Meghan komt oorspronkelijk uit Sotan, ze is echter naar Aelley verhuisd omdat ze daar haar kruiden kon verkopen.
    Rueri / Rebellen / Neutraal:
    Rebel
    Specialiteit: Meghan is gespecialiseerd in kruiden en het genezen van mensen en dieren. Ook kan is ze wel goed met spreuken. Ze is echter niet zo goed in drankjes als deze geen genezende werking hebben.
    Uiterlijk:







    Meghan heeft lange, krullende, bruine haren, groenblauwe ogen en is vrij slank. Ze heeft een lichte huid en is ongeveer 1 meter en 75 centimeter lang. Meghan is absoluut niet ijdel en het boeit haar niks hoe ze eruit ziet. Ze draagt meestal gemakkelijke kleding, waarin ze goed kan bewegen. Dit zijn meestal gewoon een broek en een shirt. Meghan draagt altijd het kettinkje van haar moeder, die al vroeg overleed. Het is een zilveren kettinkje met een zilveren klavertjevier eraan. Haar moeder geloofde oprecht dat het geluk bracht. Ook gaat de legende dat als je een klavertjevier bij je draagt je niet betoverd kunt worden.
    Karakter:
    Meghan vertrouwt anderen niet zo snel meer. Dit was vroeger wel zo, maar haar vertrouwen is een paar keer erg geschaad door “vrienden” die haar later bijna hadden verraden aan de Rueri, dit heeft ze gelukkig nog net kunnen voorkomen door een van haar spreuken, maar na deze incidenten vertrouwde ze anderen niet meer. Ze zal mensen echter wel altijd een tweede kans gunnen, ze vindt dat als ze hun fouten echt recht willen zetten, ze hier ook recht op hebben.
    Meghan is niet iemand die graag in het middelpunt staat. Ze verbergt zich liever ergens en neemt alles vanuit een hoekje op. Ze kan dan soms ook erg verlegen zijn, terwijl ze best een sterke heks is. Meghan weet altijd wat er om haar heen gebeurt en dit komt goed uit aangezien ze tegen de Rueri is en ze ze zoveel mogelijk probeert te dwarsbomen zonder dat de Rueri echter komen dat zij het was. Ze wil haar identiteit niet zomaar weggeven.
    Niet veel mensen weet echter dat Meghan een heks is. Ze probeert dit dan ook zoveel mogelijk verborgen te houden voor anderen. Meghan heeft een winkeltje met allemaal geneeskrachtige kruiden. Ook gaat ze soms bij zieken langs om ze een recept voor te schrijven of hen wat drankjes, kruiden of zalfjes te brengen. Omdat deze geneesmiddelen zo goed werken hebben de mensen best wel respect voor haar.
    Meghan vindt het fijn om in de vroege ochtend een wandeling door het bos te maken. Ze houdt enorm van de stilte en de natuur om zich heen. Ze vindt het fijn om gewoon met een boek ergens tegen een boom te zitten lezen. Ze vindt lezen geweldig en is erg intelligent. Ze heeft van haar ouders geleerd om altijd naar mensen te luisteren en overal iets van op te steken. Ook is ze netjes opgevoed en daardoor beleefd.
    Meghan heeft niet veel vrienden en dit heeft dan ook een duidelijke reden. Ze heeft, zoals sommigen dat noemen, een muur om zich heen gebouwd. Ze laat anderen daar niet doorheen dringen en daarom komt ze vaak over als afstandelijk en ongevoelig omdat ze haar gevoelens simpelweg niet laat zien. Meghan is bijna altijd alleen en hier heeft ze verder geen problemen mee, ze houdt van de rust en stilte en voelt zich niet op haar gemak bij veel mensen, daarom gaat ze ook niet vaak naar openbare gelegenheden waar veel mensen op af komen. Meghan werkt dan ook graag alleen en neemt liever geen hulp aan van anderen, ook omdat ze hen meestal niet vertrouwd. Ze zal echter wel hulp bieden aan mensen die het nodig hebben.
    Meghan is niet zo snel bang, vooral niet voor mensen die zichzelf heel wat vinden of hoog in aanzien staan en iedereen proberen te onderdrukken door ze bijvoorbeeld bang te maken of altijd rond te commanderen.
    Relaties:
    Meghan heeft niet erg veel vrienden. Ze is erg op zichzelf en vertrouwt anderen niet snel. Zelf heeft ze hier echter niet zoveel moeite mee.
    Extra:
    -

    Waarschijnlijk schrijf ik er later nog wat bij, maar voor nu is dit wat ik kan bedenken xD
    Is hij zo goed??

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 20:22 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Inanis schreef:
    Andrew Cam Evallion

    Bijnaam:
    • Drew
    • Ace

    Leeftijd*:
    Vijfentwintig jaar oud, geboren op 24 September 4970.
    Geslacht:
    Man.
    Race:
    Mens.
    Afkomst:
    Aelley.

    Rueri / Rebellen / Neutraal:
    Rueri, Andrew is na de dood van zijn ouders Rueri geworden, maar aangezien hij nog vrij jong is bevindt hij zich niet in de top van de Rueri. Hij behoort tot de iets lagere klassen. De tweede rang. Dit mede door zijn diepe haat aan magiërs en heksen.
    Specialiteit:
    Kruisboog.
    Uiterlijk:



    Andrew heeft een lengte van 1.89 m en is niet al te breed, maar wel vrij gespierd gebouwd. Hij heeft een lichte huid met pik zwart haar dat vaak in een kuif in model is gebracht. Verder heeft hij hele donkerbruine ogen en roze volle lippen. Hij heeft vaak een ongeschoren baardje en snor.
    Zijn lichaam is vrij gespierd, maar niet volledig afgetraind.
    In zijn donkere ogen is vaak een speelse glinstering te zien die hem soms iets jonger laten blijken dan hij is.
    Karakter:
    Andrew heeft een strijdlustig, koppig en stug karakter. Hij heeft het er een hekel aan wanneer iemand hem de les wijst en hem commandeert. Andrew is van nature geen persoon die je snel dingen kan laten doen. Hij is erg eigenwijs en doet het vaak ook volgens zijn eigen manier en laat de mening van andere ook vaak links liggen. Drew zal nooit graag zijn fouten toegeven, hij moet het pas eerst inzien door middel van daden voor hij pas toegeeft en dit kan soms eigenlijk vaak zijn kop kosten. Ook heeft hij een hekel aan wachten en is zijn geduld miniem, toch heeft hij een voorkeur voor stille plekken waar hij het liefst tot in der eeuwigheid blijft zitten en denken. Hij is van nature geen onrustig persoon, hij is eigenlijk erg kalm. Maar wanneer je hem onrustig maakt ben je nog lang niet jarig, hij kan een levenslange wrok koesteren en weet hoe je snel en pijnlijk korte metten met iemand kan maken.
    Verder heeft Andrew een gevoel voor humor en houdt van plezier. Hij is een spontane jongen die vaak met zijn praatjes je wel weet om te krijgen. Hij heeft geen moeite om een grote groep toe te spreken, ondanks dat hij zelf wantrouwig is ingesteld. Hij is iemand die van te voren zijn stappen bedenkt en van te voren probeert te plannen hoe hij iets moet aanpakken.
    Hij waardeert eerlijkheid en heeft een hekel aan leugenaars. Hij zal nooit liegen over het feit dat hij bijvoorbeeld van drinken en roken houdt. Hij is recht voor zijn raap, dit kan vaak wat hard zijn, maar je weet waar je aan toe bent.
    Veel mensen beschrijven Andrew als nieuwsgierig, eigenwijs, beschermend en zorgzaam. Hij houdt van dingen ontdekken. Zal alles doen voor zijn dierbaren en aangezien dit er niet veel meer zijn zal hij alles voor hen doen en zelfs voor ze door het vuur gaan als dat zou moeten.
    Relaties:
    • Vader † :
    Samuel Evallion
    - Andrew had een hele goede band met zijn vader. Aangezien hij zijn vaders enige zoon was deden ze van alles samen. Hij heeft Andrew ook de fijne kneepjes van het kruisboogschieten geleerd. Samuel heeft zelfmoord gepleegd, dit neemt Andrew zichzelf en hem heel erg kwalijk.
    • Moeder † :
    Evangeline D'écard-Evallion
    - Andrews moeder was een schat van een dame, ze was altijd heel aardig, erg bezorgd, maar had een hart van goud. En ook met zijn moeder had Drew een goede band. Evangeline is gestorven aan het verkeerde elixer wat hij zogenaamd beter zou moeten maken. Ze had een zeldzame ziekte waarvan alleen de magiërs en heksen wisten wat het medicijn was, de mannen van hun gezin hadden een magiër om hulp gevraagd. Iets wat zij beter niet hadden kunnen doen. Het heeft hen het leven van de enige vrouw in huis gekost en dit neemt hij ze nog steeds kwalijk.
    • Aurea Cordero :
    - De enige persoon die hij voor de volle 100% vertrouwd. Aurea kwam toen zij wat jonger waren altijd naar hem toe wanneer het er bij haar slecht aan toe ging. Ook weet zij als enige dat hij het zichzelf nog steeds kwalijk neemt dat beide ouders zijn gestorven en andersom weer dat zij voor een kwart waterelf is.

    Extra:
    Toen Andrew vijftien jaar was werd zijn moeder ernstig ziek. Dit haalde het leven van het normale en gelukkige gezinnetje aardig overhoop. Na een jaar werd er geconstateerd dat ze het niet zou redden. De ziekte vrat van binnen haar lichaam op en dit zou alleen maar sneller gaan. Op een dag kwamen de heren erachter dat er een medicijn voor de ziekte was, maar dit alleen te verkrijgen was bij de magiërs zelf. Ze gingen naar de magiërs toe en kregen uiteindelijk toch het medicijn mee. Ze diende het toe bij Evangeline, maar het werkte averechts. Haar gezondheid ging niet vooruit, maar zelfs sneller achteruit. De dood van haar was ook erg splotseling. Vlak voor Andrews zestiende verjaardag stierf ze. Beide mannen waren hier kapot van en wisten zich geen raad.
    Na de begrafenis kregen de twee enorme ruzie. Ze gaven elkaar de schuld van het overlijden van Evangeline. De een zei dat hij met de magiër aankwam, terwijl de ander weer vond dat hij zijn toestemming gaf. Dit heeft ongeveer een maand lang geduurd. De band tussen de twee verslechterde ook en toen Andrew een keer thuis kwam van school, vond hij zijn vader. Opgehangen.
    Andrew was toen zestien jaar en eigenlijk veel te jong om voor zichzelf te zorgen, ondanks dat deed hij het wel en heeft hij zich op zijn achttiende aangesloten bij de Rueri. In de twee jaar na de dood van zijn ouders heeft hij een wrok gekoesterd voor hen, het volk van de magie.


    Voila, ik ben alleen nog vrij ontevreden met de beschrijving van het karakter en het uiterlijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Florentina schreef:
    Nog bepaalde personages nodig hier?

    Een bewaker zou wel handig zijn, maar verder maakt het niet veel uit.

    Merrill schreef:
    Pff, ik heb geprobeerd om te schrijven, maar ik heb jammer genoeg gewoon geen inspiratie voor mijn rol. Ik denk dat het beter is als ik mijn reservering intrek. :/
    Wel veel plezier verder. (:

    Jammer, maar het is niet anders. Ik zal je eruit halen wanneer ik weer de laptop tot mijn bezit heb.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dan maak ik wel een bewaker. Die stiekem zijn werk niet leuk vindt (voor het gebruik van magie) en zelf ook magiër is / is geweest.
    Iemand nog behoefte aan een familielid / andere relatie met zijn / haar personage?


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Dan maak ik wel een bewaker. Die stiekem zijn werk niet leuk vindt (voor het gebruik van magie) en zelf ook magiër is / is geweest.
    Iemand nog behoefte aan een familielid / andere relatie met zijn / haar personage?

    Eens een magiër, altijd een magiër. Ik denk dat ze eerder een mens voor dat werk zouden kiezen, maar als je graag een magie gebruiker wil zijn, staat de rebellenleider als rol nog open. Het is eerder een groep die samen beslist, maar er moet toch één iemand zijn die de hoogste stem heeft.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Eens een magiër, altijd een magiër. Ik denk dat ze eerder een mens voor dat werk zouden kiezen, maar als je graag een magie gebruiker wil zijn, staat de rebellenleider als rol nog open. Het is eerder een groep die samen beslist, maar er moet toch één iemand zijn die de hoogste stem heeft.


    I get that. Ik bedoelde meer dat je als magiër zijnde de keus hebt om je krachten te gebruiken, right? Je kunt toch ook magiër zijn zonder dat iemand het door heeft als je je krachten niet gebruikt, of wordt dat te ingewikkeld?


    Aan niets denken is ook denken.