• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden: (5 meisjes en 6 jongens)
    - Reservering Dylan o'Brien ~ RonaIdo
    - Reservering Melanie Iglesias ~ RonaIdo
    - Vic Fuentes ~ Urie
    - Reservering Mila Kunis ~ Lizor
    - Reservering Ian Somerhalder ~ Lizor
    - Reservering Confiance
    - Reservering HoechIin
    - Reservering Zac Efron ~ Hinrisath
    - Demi Lovato ~ iMickeyMouse
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Verzorgers: (Denk aan psychiaters, verplegers etc.)
    -
    -
    -
    -
    -

    Invullen
    Beroemdheid/Verzorger:
    Naam:
    Leeftijd:
    Werk:
    Probleem:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels
    - Ik wil van elke band/serie etc maximaal twee personen zien! Ik wil dus niet dat bijvoorbeeld heel One Direction in de inrichting zit!
    - Maximaal 2 personages p.p! 1 jongen en 1 meisje!
    - Minimaal 200 woorden
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Geen eendagsvliegen! Zorg dat je minstens 2x per week reageert, doe je dat niet zonder dat je een reden hebt opgegeven dan gooi ik je zonder pardon eruit!
    - Maak de RPG geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen! Spam dus niet met zijn tweeën het topic onder!
    - Geen ruzie OOC!
    - Bestuur alleen je eigen personage!
    - 16+ mag

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 20:39 ]


    El Diablo.

    Als het mag zou ik Vic graag willen veranderen naar Oli Sykes :')


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    -

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 21:14 ]


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Gast stel je niet aan?! Sommige mensen hebben werk he? Of vrienden? Geduld is een schone zaak! Zeikwijf.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xthevampire schreef:
    Omg. Serieus die Campeon reageert gewoon niet -,-


    Ik ken Campeon toevallig en ik weet dat ze toevallig andere dingen aan d'r hoofd heeft en daardoor niet zo heel veel online is en/of met andere dingen bezig is als ze online is. Heb gewoon geduld?


    That is a perfect copy of reality.

    Sorry? Ik bedoelde het niet als iets waardoor je gelijk moet schelden en overhit moet raken? Ik weet dat sommige mensen werk hebben en andere dingen, maar ik vind wel dat je misschein wel zou kunnen zeggen dat dit RPG misschien even stopgezet word of dat ze even niet online is zodat mensen weten dat ze wel of niet bij dit RPG aan moeten melden. Maar ik bedoelde het echt niet als iets slechts... Dus stiekem vind ik jullie reactie's een beetje overdreven? Ik bedoel ik kan toch ook niet weten of ze in de realiteit problemen heeft etc. Het spijt mij als ik jullie heb beledigd... Ik heb wel geduld, maar ik moest een beetje lachen, omdat er zoveel reservatie's/wijzigingen etc. zijn dat ze als ze weer online komt - ever - veel te doen heeft :p


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Nou hahaha, ik lag me dood. Misschien moet je eerst na denken voordat je iets post?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xthevampire schreef:
    Sorry? Ik bedoelde het niet als iets waardoor je gelijk moet schelden en overhit moet raken? Ik weet dat sommige mensen werk hebben en andere dingen, maar ik vind wel dat je misschein wel zou kunnen zeggen dat dit RPG misschien even stopgezet word of dat ze even niet online is zodat mensen weten dat ze wel of niet bij dit RPG aan moeten melden. Maar ik bedoelde het echt niet als iets slechts... Dus stiekem vind ik jullie reactie's een beetje overdreven? Ik bedoel ik kan toch ook niet weten of ze in de realiteit problemen heeft etc. Het spijt mij als ik jullie heb beledigd... Ik heb wel geduld, maar ik moest een beetje lachen, omdat er zoveel reservatie's/wijzigingen etc. zijn dat ze als ze weer online komt - ever - veel te doen heeft :p


    Een beetje reservaties aanpassen duurt niet zo lang. Maximaal een half uur. :')


    That is a perfect copy of reality.

    Oké, misschien was mijn reactie anders overgekomen bij jullie dan ik het had bedoeld... Maar ik heb het in ieder geval niet zo bedoeld? Ik zal mijn reactie wel weghalen, maar ik wil wel dat jullie begrijpen dat ik het niet zo heb bedoeld en dat het me spijt als ik één van jullie heb beledigd...


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Sorry, ik laat mijn reservering vallen.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    iMickeyMouse -> Jovantos


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een vrouwelijke beroemdheid reserveren?


    Even the death deserves a song.

    Twijfels :c


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Eeeeehm, gaat dit nog door?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Jovantos schreef:
    iMickeyMouse -> Jovantos


    The monsters running wild inside of me. I'm faded