• Love:

    Hey mensen.
    Ik weet dat ik sommige al veel verhalen enzo hierover heb verteld, maar dit is weer iets. En ik weet het weer niet. (Voor de zoveelste keer : /)
    Dus ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen, dat zou echt wel helpen voor mij :$ .
    Ik zal voor de mensen die het niet weten even uitleggen, ik waarschuw jullie, het kan een beetje ingewikkeld worden.
    Maar hier komt die, ik zal het proberen zo kort mogelijk te maken,maar ik kan niets beloven :3 .....:
    Het begon allemaal in het begin van het jaar. Ik was verliefd geworden op een jongen (E) . Ik had hem toegevoegd op FB, maar ik had nogal al voos gedaan bij een chatbericht dus hij had me weer verwijderd.... Tijdens de studie van de examens van kerstmis kwamen zijn vrienden erachter. (W/F/K).... Vanaf dat moment begonnen ze wat onozel te doen, vooral , maar einenljk ook W en K. En wat bedoel ik dan met onozel te doen? Ze riepen me, door te zeggen dat E zogezegd iets moest zeggen. Ik ben er dan ook een paar keer naar toe gegaan, terwijl er dan niets gebeuren. Na een aantal keer, had ik zijn nr gekregen van één van die vrienden, hij zat er toen bij, maar heeft toen niets gedaan. Het duurde een aantal dagen voor ik iets durfde te sturen. Uitijndelijk durfde ik, maar hij was uiteindelijk kij grof en gemeen. Ondanks dat hij toen mijn hart had gebroken, bleef ik toch een crush op hem hebben. Een paar weken later, was ik toch zo dom, en liet het zo ver komen dat hij mijn hart een tweede keer brak. Toen drong het tot mij door dat hij niet goed voor mij was. Nu is het zo, ik had ondertussen al met één van zijn vrienden gechat, een paar keer zelfs (F) . Eerst wast gewoon droog, van
    ik: Hoi
    Hij: yo
    Ik: alles goed?
    Hij: ja, met jou?
    Ik: ook goed
    En daar eindigde het gesprek meestal. Maar een paar weken voor pasen begonnen eigenlijk de serieuze gesprekken. Ik was eigenlijk zielig bezig over het feit dat niemand mij wou, en hij was toen heel aardig. En lief. Dat was het moment, dat ik misschien iets voor hem begon te voelen.... Ondertussen was die vriendengroep al wat gestopt met nog mijn naam roepen enzo. Na een bepaald moment, was het gesprek tussen F en mij geminderd. Tijdens de examens negeerde hij me op school :( . Dat was voor mijn niet echt plezant. Nu is het zo dat het op dit moment nog steeds hetzelfde is, ahoewel iets anders. Ze negeren mij niet echt, want ze roepen nog steeds mijn naam en zwaaien onozel. Het probleem is dat F nog steeds hetzelfde is. Hi doet via chat soms echt lief, en soms is hij weer kij bot :( . Ik weet echt niet wat probleem is. Ik dacht eerst dat hij bot is wanneer hij bij zijn vrienden van het internaat is, maar die wisten het blijkbaar niet eens. Nog een ander probleem is , dat het meisje dat mij van mijn kleuterschool peste (N), ook met hem bezig is (een crush op hem heeft.) Dit vind ik nog erger. Ik ben hierdoor kwaad en verdrietig :( ....Want hij is ook bezig met haar, alleen weet ik niet , of hij ook echt op haar is....Ik weet niet wat ik moet doen....Moet ik hem over mijn gevoelens vertellen? Moet ik hem achter laten?
    Want, N had eenseen keer gevraagd aan F wrm dat F naar mij zwaaide. F had dan gezegd dat dat gwn was om onozel te doen. Ik was er dan achter gekomen, dat F dat had gezegd omdat dat mens dat tegen mij heeft gezegd. Ik had aan F gevraagd waarom dat F dat het dan aan N had gezegd hij vroeg wat het probleem was, ik zei het dan van het pesten. Hij zei dat hij mij niet geloofde, omdat N zogezegd pesten haatte. Dat was echt een messteek voor mij.
    Maar dus, wat denken jullie dat ik moet doen?
    Iemand advies?
    Hopelijk is het duidelijk en kunnen jullie mij helpen : /
    Geen haat plz, ik wil echt graag hulp :3
    Misschien nog even handig om te weten:
    Ik vroeg eens heel subtiel, van zou het u boeien als ik op u was? (Dit vroeg ik toen ik nog niet op hem was)
    Hij zij van niet....
    Ik vroeg het weer een paar weken geleden van Geloof jij dat ik op u ben (sommige mensen hadden dat gezegd)
    Hij zei ik weet het niet
    Ik zei, daar moet je toch gwn ja of nee op antwoorden?
    Hij zei toen, van niet dan....
    Maar hij stuurde da echt op een manier van om ervanaf te zijn....
    Dit was btw gechat....


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Roku schreef:
    (...)

    Dat is het denk ik gewoon tijd om hem even opzij te zetten.


    Ik kan proberen, als ik de kracht heb en de verleiding niet te groot is om hem niet te sturen


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik weet dat aandacht van een jongen je ego kan strelen en ervoor kan zorgen dat je je zoveel beter in je vel voelt, maar verwar dat niet met échte liefde.
    Als die jongen je echt leuk zou vinden, en ook echt moeite zou willen doen voor een relatie, zou hij niet zo rot tegen je doen zodra er anderen bij zijn en al helemaal niet met andere meisjes zo bezig zijn.
    Je bent 14, chill even. Ik kreeg op die leeftijd ook geen aandacht van serieuze jongens.
    Zet hem uit je hoofd en geef een andere jongen de kans om te ontdekken hoe geweldig je wel niet bent. Misschien gebeurd dat wel niet meteen morgen of volgende week, maar op een dag word alles anders en dan weet je hoe échte liefde hoort te voelen.
    En die pesterijen. Als je hen echt volledig negeert en laat zien dat het je niets doet, geen van de jongens, houd het vanzelf wel op na een tijdje.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    CatchADreamx schreef:
    Ik weet dat aandacht van een jongen je ego kan strelen en ervoor kan zorgen dat je je zoveel beter in je vel voelt, maar verwar dat niet met échte liefde.
    Als die jongen je echt leuk zou vinden, en ook echt moeite zou willen doen voor een relatie, zou hij niet zo rot tegen je doen zodra er anderen bij zijn en al helemaal niet met andere meisjes zo bezig zijn.
    Je bent 14, chill even. Ik kreeg op die leeftijd ook geen aandacht van serieuze jongens.
    Zet hem uit je hoofd en geef een andere jongen de kans om te ontdekken hoe geweldig je wel niet bent. Misschien gebeurd dat wel niet meteen morgen of volgende week, maar op een dag word alles anders en dan weet je hoe échte liefde hoort te voelen.
    En die pesterijen. Als je hen echt volledig negeert en laat zien dat het je niets doet, geen van de jongens, houd het vanzelf wel op na een tijdje.


    Maar dat is het net, hij doet niet zo als zijn vrienden erbij zijn, want zijn vrienden wisten het niet eens.
    En misschien heb ik het verkeerd gezegd, ze pestte me niet echt, het is echt gwn onozel doen. Zo gwn zwaaien enzo.
    En wat is er dan mis met 14 zijn?
    SOrry, nu lijkt het alsof ik niet verliefd kan zijn....


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    ^ Zo bedoelt ze dat denk ik niet (: Tuurlijk kan je verliefd zijn op je veertiende, maar meiden zijn er vaak sneller aan toe dan jongens, als je begrijpt wat ik bedoel.

    En dan je probleempje. Ik zou lekker naar Roku luisteren. Vergeet hem! Er zijn genoeg vissen in de zee en dat hij anders doet op internet wil niet zeggen dat hij in het echt zich ook zo zal gedragen denk ik... Je hebt dat al aan hem gemerkt aan hem, omdat er dan toch iets is waardoor hij zich anders moet gedragen. Denk aan jezelf meis (: Er lopen zoveel leuke jongens rond en je hebt nog genoeg tijd om lekker rond te kijken (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Sorry dat ik het zeg, en ik bedoel het echt niet gemeen, laat die jongen achter je leggen.. Je verdient veel beter, en die jongen is gewoon te dom!
    Of praat goed met hem face to face misschien helpt dat?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Akitainu schreef:
    Sorry dat ik het zeg, en ik bedoel het echt niet gemeen, laat die jongen achter je leggen.. Je verdient veel beter, en die jongen is gewoon te dom!
    Of praat goed met hem face to face misschien helpt dat?


    Als die jongen niet ziet hoe leuk jij bent is hij je niet waard! (:


    wat was dit ookalweer

    Rhyme schreef:
    ^ Zo bedoelt ze dat denk ik niet (: Tuurlijk kan je verliefd zijn op je veertiende, maar meiden zijn er vaak sneller aan toe dan jongens, als je begrijpt wat ik bedoel.

    En dan je probleempje. Ik zou lekker naar Roku luisteren. Vergeet hem! Er zijn genoeg vissen in de zee en dat hij anders doet op internet wil niet zeggen dat hij in het echt zich ook zo zal gedragen denk ik... Je hebt dat al aan hem gemerkt aan hem, omdat er dan toch iets is waardoor hij zich anders moet gedragen. Denk aan jezelf meis (: Er lopen zoveel leuke jongens rond en je hebt nog genoeg tijd om lekker rond te kijken (:


    Het klonk wel zo....Agja...
    Ik probeer het, maar het is echt moeilijkk.


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Akitainu schreef:
    Sorry dat ik het zeg, en ik bedoel het echt niet gemeen, laat die jongen achter je leggen.. Je verdient veel beter, en die jongen is gewoon te dom!
    Of praat goed met hem face to face misschien helpt dat?


    Ik wil al lang eens face to face met hem praten, maar het is bijna altijd dat zijn vrienden bij hem zijn?....


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Armastus schreef:
    (...)

    Als die jongen niet ziet hoe leuk jij bent is hij je niet waard! (:


    Dank je : /


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Als hij niet face to face met je kan praten, is hij ook online je aandacht niet waard. Tenzij hij in een ander land ofzo woont, maar dit is het geval niet. Zet hem uit je hoofd meid, en die negatieve gevoelens, sorry dat ik het zeg, je hoort het waarschijnlijk niet graag, maar zo gaat dat nu eenmaal met kalverliefde en puberteit. En, zoals hierboven wordt gezegd, chill, je bent 14, je hebt heel je leven om iemand te zoeken. Zoek eerst naar jezelf en leer jezelf eerst graag zien voor je een ander graag ziet, want jij moet nog je hele leven met jezelf. Iemand anders kan je zo aan kant schuiven. Dus hou eerst van jezelf.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    -> Titel aangepast, alleen help is niet toegestaan.


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    -> Titel aangepast, alleen help is niet toegestaan.



    Sorry :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Grizzly schreef:
    Als hij niet face to face met je kan praten, is hij ook online je aandacht niet waard. Tenzij hij in een ander land ofzo woont, maar dit is het geval niet. Zet hem uit je hoofd meid, en die negatieve gevoelens, sorry dat ik het zeg, je hoort het waarschijnlijk niet graag, maar zo gaat dat nu eenmaal met kalverliefde en puberteit. En, zoals hierboven wordt gezegd, chill, je bent 14, je hebt heel je leven om iemand te zoeken. Zoek eerst naar jezelf en leer jezelf eerst graag zien voor je een ander graag ziet, want jij moet nog je hele leven met jezelf. Iemand anders kan je zo aan kant schuiven. Dus hou eerst van jezelf.



    Het is niet, dat ik nog niet face to face met hem heb gepraat, want dat heb ik wel.
    Alleen was ik dan soms degene die niet naar hem ging, omdat ik te zenuwachtig was....


    Music is my escape from Bullshit in life <3