• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Free hugs for everyone. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tolkien schreef:
    Adem in en adem uit, alles komt in orde. Geen nood aan stress. Het komt wel goed.


    Damn it.


    26 - 02 - '16

    Like, whut? Dan moet je maar eens uitleggen hoe dat komt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kom mamsie, ik wil op m'n computer.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Pfff, serieus We moeten morgen voor engels allemaal de opdrachten afhebben, anders krijgen we de antwoorden niet, maar bijna niemand maakt het en hoopt dat één van de mensen die het wel maken zo lief is om het op de whatssapp te gooien.
    Ik wordt daar soms zo gek van. Maak het gewoon zelf!


    Stenenlikker

    Crap, ik ben zo ongelofelijk blij dat ik vakantie heb nu. c:


    Caution first, always.

    Sotverdepieppieppiep. Waarom moet ik dat bord met mijn wijsvinger en duim proberen te pakken? Dikke brandblaren er op. . .


    Leuk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik moet echt vroeg gaan slapen nu. Tenminste, próberen. Ik slaap zo slecht - het word wel eens tijd dat ik weer goed ga slapen D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laat ook maar. Sorry dat ik je om een kleine gunst vroeg...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    You made my day bro.


    26 - 02 - '16

    Liever een emo dan een meelopende barbie c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Even doorbijten en dan tas inpakken. Dan kan ik morgen mijn spul voor Nederlands uitprinten en de transactional letter test voorbereiden. Het wordt mij allemaal een beetje te veel. Ik ben dood-en-doodop van vannacht. Ik slap pas om half 4 of 4 uur, nadat ik rond 3 uur in bed lag. Myke, je had beter moeten plannen. Hopelijk stuurt die vrouw nog een e-mail met hoe laat ik dinsdag en woensdag aanwezig moet zijn, want nou ja, anders is het ook wat raar. En ik moet die andere vrouw ook nog mailen, maar het is al een ongemakkelijke mail en ik heb 'm verdorie laten staan. Ik ben ook een oelewapper eersteklas. Anders doe ik dat morgenmiddag als ik tijd heb. En ik maal weer door, het is ongelooflijk! Ik ga dinsdag en woensdag zulke bijzondere dingen meemaken en ik denk na over van alles en nog wat, ook al is het belangrijk. Ugh.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 23:10 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga echt over mijn nek wanneer ze bij van die survivalprogramma's insecten of darmen eten. Gatverdamme.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben niet slecht en ik ben niet goed. Ik ben gewoon ik. En ik ga mezelf bewijzen.


    "Ignite, my love. Ignite."