• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Free hugs for everyone. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben zo vrolijk vandaag. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Videnda schreef:
    Ik ben zo vrolijk vandaag. ^^


    Ik ook. ^^

    Ondanks al mijn schoolwerk.


    help

    Videnda schreef:
    Ik ben zo vrolijk vandaag. ^^

    En toch moe. Urgh, that is a weird feeling, man D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben het zó zat met jou. Je blijft maar alle aandacht opeisen. Als iedereen maar doet wat jij wilt en jou zoveel mogelijk complimentjes geeft. Dat is toch wat je wilt? De aandacht die je vroeger niet gehad hebt!? Kan ik er godverdomme wat aan doen dat ik depressief was (eigenlijk nog steeds ben)? Echt. Ik hoop dat ik van ellende nog een keer onder een trein kom. Dan hoeven we de aandacht ook niet meer te delen en dan is alles voor jou. Ben je dan wel tevreden? Vuil kreng.


    26 - 02 - '16

    Seeing you makes me sad everytime, over and over again. Mijn ogen dicht doen is misschien een betere optie dan.


    Hamartia

    Even if I say
    It'll be alright
    Still I hear you say
    You want to end your life
    Now and again we try
    To just stay alive
    Maybe we'll turn it all around
    'Cause it's not too late
    It's never too late


    26 - 02 - '16

    -.-
    Mensen lijken steeds makkelijker te manipuleren in verhalen.
    Zo heb ik er toch geen lol meer aan :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    I'm so tired of being here..


    26 - 02 - '16

    Paper Towns is zó mooi. Ik kan wel janken nu 't boek uit is. Vive la John Green.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Say something I'm giving up on you.


    26 - 02 - '16

    And, loneliness kicks in --
          while the misery crawls underneath my skin.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serieus? Moet dit nu elke keer?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Adem in en adem uit, alles komt in orde. Geen nood aan stress. Het komt wel goed.


    help

    Pff goed hè die overname van WhatsApp --' ligt ie er weer uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tolkien schreef:
    Adem in en adem uit, alles komt in orde. Geen nood aan stress. Het komt wel goed.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife