• .. et Pama est in locum suum!

    (Paenitet kroop weg en Pama kwam ervoor in de plaats. --- Het spijt me ontzettend, mijn Latijn is scheef en daarom heb ik Google Vertaler gebruikt. Het kan dus niet geheel kloppen, meld het maar als het niet klopt.)

    Na lang twijfelen en nagelbijten heb ik toch voor Pama gekozen. Dit keer is het geen woord uit een andere taal met een mooie betekenis (voor zover ik weet) maar een verzinsel van moi.
    Wat Pama dus in mijn ogen betekent: papa, mama. Omdat mijn ouders sinds ik geboren was veel voor me betekenen en ik zou niet zonder ze kunnen leven. Gewoon omdat ik me hartstikke zorgen maak om ze, maar dat is weer een ander verhaal.

    Mijn nieuwe username is dus Pama. Ik vond het wel leuk klinken, ik denk dat ik het ook voor een tijdje houd. Ikzelf denk niet dat Paenitet voor altijd weg is. :Y)
    Om een nutteloze topic nuttig te maken: wat betekent jullie username? Heeft het ook een speciale betekenis?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 17:57 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind hem leuk. Memoria stond op een ijscocar in Spanje en dat ijsje was heel erg lekker. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Leuk!
    Scribe= schrijven/schrijf in het Latijns (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Want een ontzettend lieve betekenis. Mijn username is een soort 'ode' aan Franse voetbalinternational Franck Ribéry, één van de beste vleugelaanvallers die er op aarde rondloopt. En daarbij vind ik het gewoon een geniale kerel. :'x


    ars moriendi

    I like it. Mijn username komt van de League of Legends champion Karthus.


    26 - 02 - '16

    Nawh dat is een erg lieve betekenis haha! c:


    •*• Lululu •*•

    Mooi naam! (:

    Mijn naam betekend 'eenzaam' in het IJslands. Ik vond het erg mooi klinken, dus vandaar.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Erg leuk, haha.
    Ik weet eigenlijk niet wat Videnda betekent. Ik vond het gewoon mooi klinken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben helemaal weg van de betekenis van je username. Zo lief!

    Mijne komt uit een mengelmoes van de twee usernames waarmee ik een goede vriendin heb ontmoet. Ik was Mullingford, en zij was Peperoni. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind hem heel erg leuk! En ook een mooie betekenis, zeker naar je ouders toe (:
    Corday komt van Charlotte Corday die tijdens de Franse Revolutie een belangrijk iemand vermoordde, om de rest te redden.


    Take risks and conquer your fears.

    Dankjulliewel, jullie hebben ook onwijs leuke usernames! (:


    Some people are art and do art at the same time

    Leuk verzonnen(: Mijn username is de naam van een film waar ik met m'n beste vriendin van de basisschool vier jaar na we op de middelbare zaten naar toe ben geweest (: en er zit wel spirit in vind ik dus klonk het wel leuk dacht ik ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 19:48 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nice!
    Tolstoy is één van mijn favoriete schrijvers.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mulleroni schreef:
    Ik ben helemaal weg van de betekenis van je username. Zo lief!

    Mijne komt uit een mengelmoes van de twee usernames waarmee ik een goede vriendin heb ontmoet. Ik was Mullingford, en zij was Peperoni. *O*

    Ik vind jouw username zo ontzettend schattig for some reason :'D


    ars moriendi

    Nawh, leuke username! Ik vind hem lief klinken c:

    Die van mij is de achternaam van Brendon Urie, de leadzanger van de band Panic! At The Disco.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Leuk!
    Yoko is een Japanse meisjesnaam die "positief kind" betekent. Maar ik wil hem nog veranderen, weet alleen nog niet waarin. Jammergenoeg was SoulEater bezet, door een waarschijnlijk inactief persoon :(


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand