• Ja de titel zegt het al x'].
    Alleen vraag ik het me af. Huppelkutten worden altijd in zo'n (die haat ik) hokje geplaatst hier :P..
    Dus zat ik me te bedenken wat zijn " Huppelkutten "
    Precies volgens jullie?
    Ik heb eigenlijk geen idee, wie weet ben ik er zelf een Idunno, x'D...

    Kusss(H)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Mijn vriendin segt altijd:

    Dat de pussycat Dolls de huppelkutjes zijn xd
    Dat vind ik gewoonweg zingende hoertjes. ['a]


    Sweet dreams will come true.

    Peeps zoals Paris Hilton
    er bestaan trouwens ook huppelpenissen
    cool x3 volgens mij heb ik er eentje in mijn klas.


    Sweet dreams will come true.

    Ze willen áltijd in de aandacht staan, halen anderen naar beneden om zelf beter te lijken, hebben een hele hoge dunk van zichzelf, slijmen bij de 'leuke' jongens, dragen allemaal hetzelfde (iig bij ons), ze giechelen [en dát vind ik nog het ergst, dat ze zo lachen dat je ze aan de andere kant van de school nog hoort]
    en ze zijn alleen aardig tegen ze als ze wat van je moeten.

    en ik haat ze. [niks tegen meisjes-meisjes, maar echte huppels haat ik]


    If you want me to listen, whisper...

    Dat sijn meiden die denken dat ze alles zijn en bergen make-up op en als er een plukje verkeerd zit : AAAAAAA!!! mijn haar zit niet goed geef me een borstel

    Jmmr genoeg is onze hele ckv's dat bijna, tijdje geleden zeiden ze dat ik PATT uit moest zetten omdat ze het KUT muziek vinden maar hun muziek is ook kut dus zet ik hem gewoon harder, en toen begonnen ze te zeiken dat ik me moest gaan snijden ofzoo omdat ik (zogenaamd) 'emo' zou zijn. maar ze weten niet eens wat het is want het is gewoon een muziekstijl en niet eens alle 'emos'snijden zich,

    Xx Saskia
    Cc is er niet


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    Zo'n giegelend lelijk (gedrag, ze doen namelijk alles omer er zogenaamd "goed" uit te zien) meisje dat er veel te overdreven uitziet, en een beetje "andere" mensen haaterig is (Emo, goth, alto etc.)
    Kortom, Aanstelerige sletjes als je het mij vraagt


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    dat zijn meisjes da denken da ze het zijn.
    Die willen altijd aandacht.
    altijd kilo's make-up op.
    en doen arrogant.
    ze denken dat ze slim zijn, maar ze zijn dom (meestal)
    tzijn leeghoofden ^^
    doen niets anders dan foto's van zichzelf trekken, en laten rond zien, om te laten zien dat ze "mooi of sexy" ofzo zijn --'
    flirten met elke jongen dat ze tegenkomen (meestal)
    ALTIJD hakken
    klingt als een beschrijving van mij!
    pesten meestal "nerds" of "gewone" mensen
    ze zijn gwn laag en zielig!
    xD
    neej grapje
    alleen dat van die kilo's make-up en wel vaak hakken maar dan bijd eop de alternatiefe manierxD
    huppels zijn die mensen die gatver zeggen en gaan roddelen als ze mensen als mij tegenkomen behalfe in het geval dat ze het te druk hebben met zichzelf om me te zien(A)


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    gewoon van die trutjes die roze DE kleur vinden enzo en van Paris Hilton en al die modetrutjes houden..


    Better to leave than to be gone.

    Een huppelende kut ;D

    gewoon van die trutjes die roze DE kleur vinden enzo en van Paris Hilton en al die modetrutjes houden..


    en bedankt ik ben zeker geen huppel en ik ben gek van roze! en bijna al die commentaren zijn met super veel vooroordelen, ze kunnen best aardig zijn enz. [/sorry, maar dit is mijn mening]

    Ehm,een meisje die dnkt dat als je van Tokio Hotel houd dat je dan gelijk emo bent >.<. Of een meisje dat fan is van Paris Hilton en van roze houd en een rotbeest als dier heeft :'D


    Dat zijn geen huppel***jes dat zijn leeghoofden.

    dat van dat roze en rotbeest slaat dus werkelijk nergens op.

    gewoon van die trutjes die roze DE kleur vinden enzo en van Paris Hilton en al die modetrutjes houden..


    x'D

    Huppelkut ;

    Volgens mij verzint iedereen maar wat, om zogenaamd de betekenis te weten van het woord, en het dan dus ook kan zeggen, omdat hij of zij weet dat je dan zogenaamd weet waar je over praat, en niet uit je nek lult. wat je in feite wel doet.

    haha, snap je het nog ? (':

    (...)

    en bedankt ik ben zeker geen huppel en ik ben gek van roze! en bijna al die commentaren zijn met super veel vooroordelen, ze kunnen best aardig zijn enz. [/sorry, maar dit is mijn mening]


    ik ben het zooooooo met je eens.

    mensen praten hier of;

    uit ervaring met mensen die toevallig populair zijn. (pesten dus)
    toevallig van roze houden.
    toevallig een stijl hebben die op een 'mode icoon' lijkt.
    enzovoort.

    you friggin' jealous people!

    Mensen met een té hoog zelfbeeld.
    Arrogant, ego, té ijdel, opscheppers en zijn een nog ergere variant dan barbie

    Zo vat ik het dan op


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    ehm door de reactie's hier begrijp ik dat die blonde bitch uit highschool musical dus een huppelkutje is xD ik plak namelijk nooit dat soort namen op iemand.


    muziek altijd overal

    (...)

    ik ben het zooooooo met je eens.

    mensen praten hier of;

    uit ervaring met mensen die toevallig populair zijn. (pesten dus)
    toevallig van roze houden.
    toevallig een stijl hebben die op een 'mode icoon' lijkt.
    enzovoort.

    you friggin' jealous people!



    Heeee ik ben het grotendeels met je eens, alleen snap ik de link niet helemaal tussen : toevallig populair zijn en "Pesten dus".
    En dan nog iets x'] waarom zou je jaloers zijn op een : Toevallig populair kind die mensen pest. Whahah sorry dat is mijn mening x']

    MELL(H)


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;