• Ja de titel zegt het al x'].
    Alleen vraag ik het me af. Huppelkutten worden altijd in zo'n (die haat ik) hokje geplaatst hier :P..
    Dus zat ik me te bedenken wat zijn " Huppelkutten "
    Precies volgens jullie?
    Ik heb eigenlijk geen idee, wie weet ben ik er zelf een Idunno, x'D...

    Kusss(H)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    iets lolligs

    mijn mam


    --

    Meiden die meelopen met alles en iedereen en barbie als idool aanzien, bij wijze van spreken.
    En ook niet echt serieus kunnen nadenken over de echt belangrijke dingen van het leven.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    - spinnenpotenmascara
    - adidasvest
    - arrogante rotkop


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    KimCupCake schreef:
    Ehm,een meisje die dnkt dat als je van Tokio Hotel houd dat je dan gelijk emo bent >.<. Of een meisje dat fan is van Paris Hilton en van roze houd en een rotbeest als dier heeft :'D


    Dan zijn bijna alle jongens dus ook huppelkutten. :'D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik plaats niet graag in hokjes, bovendien interesseert het me niet hoe ze genoemd worden. Als er toevallig iemand aan die 'symptonen' voldoet betekent het niet gelijk dat ik diegene of; ga haten, of dat ik diegene een huppelkutje vind.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Meisjes die zichzelf geweldig vinden, knap, beter dan anderen en echt bitches zijn
    Meiden met een te groot ego en arrogantie dus.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 21:04 ]


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Hét voorbeeld van zo iemand is Elle Woods in Legally Blonde. Zo'n meisjes kunnen ook aardig zijn hoor, ze zijn gewoon... heel erg meisjesachtig (;

    welke no-lifer schopt een 2 jaar oud topic omhoog? ._.


    Only losers can act the way you do

    Mannequin schreef:
    uh... als sla je me dood


    All this dampness is damp.

    Wijven die teveel make-up dragen
    denken dat ze alles zijn
    veel roze dragen
    als je Bv naar evanscene luistert emo bent.
    De hele wereld aan hun voeten willen hebben liggen
    Een masker waarachter ze hun eigen zielige persoontje schuil houden


    Eight astronauts strapped to the back of a bomb. My bomb. Welcome to the Icarus Two.

    -foundation masker
    -te veel mascara dat wimpers aan elkaar plakken
    -reuze knot op hun kop


    :')

    Hourglass schreef:
    Mensen die veel te veel met hun lichaam bezig zijn. Aléja, bedoel dan bakken make-up dragen. Vanaf ze een klein beetje pijn heeft of nagel heeft gebroken een heel drama ervan maakt enzow..


    niet om te janken ofzo maar een gelnagel afbreken is wel lichtjes pijnlijk en really agressief-makend


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    IvoryCoast schreef:
    Iemand die de mode volgt, kilo's make-up opheeft en alles wat ze niet kent maar 'gothic' of 'emo' noemt. Iemand die in hokjes denkt en respectloos doet tegen anderen.


    dat dus.


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    meisjes die denken dat ze alles kunnen en super populair zijn, meisjes die zich aanstellen en die onder de make-up zitten (heb nix tegen make-up howr xD- owjaa en ze zijn heeeeeeeeeel arrogant!!


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby