• (Een soort vervolg op mijn al heel lang uitgestorven RPG die best lang heeft gelopen, genaamd; Wolfblood)


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Speeltopic 1

    Wolfsmensen; (maximum van 10)
    - Alfa - xLenox - Adam James Hemene - 26 -
    Vijf jongens/mannen; VOL
    - Myle - Casper Aiden Wakefield - 18 -
    - Raccoon - Aiden Russel Lowlands - 24 -
    - Alioquin - Luke Hamilton Raves - 19 -
    - Ninuturu - Tyler Scott Cage - 27 -
    - Anakin -
    Vijf meiden/vrouwen; VOL
    - PeterParker
    - HoechIin
    - Vulpine - Amaya Noë - 24 -
    - Paracosm Aurora Calantha Maheras - 21 -
    - Caelia - Ayla Hope Savage - 22 -

    De Hunters; (maximaal 10)
    - Leider - Paracosm - Werpmessen - Rhin Malachi Philomena - 24 -
    Vijf jongens/mannen;
    - MarkOfCain - Geweren - Damen Ross Smith - 35 -
    - Alioquin - Pijl en boog -
    - Desaparece -
    -

    Vijf meiden/vrouwen; VOL
    - Caelestis - Werpmessen - Olivia "Liv" Dakota Harrison - 18 -
    - Iphigenia - Pijl en boog - Aspyn Katherine Marshall - 21 -
    - xLenox - Twin samurai swords - Mavis Catherine Jones - 21 -
    - Desaparece - Slinger & messen - Jade Moira Yorkwill - 19 -
    - Asterism -

    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd (vanaf 18);
    Uiterlijk + foto;
    Wolfuiterlijk;
    Innerlijk (graag uitgebreid);
    Wolf of Hunter;
    Wapens (voor Hunters. Graag variatie);
    Eventuele familieverwanten;
    Extra's;

    Regels;


    -Ik wil graag gemotiveerde RPG'ers! Dit maakt het leuker
    -Het minimum aantal woorden is 200. Hier wordt geen discussie over gevoerd
    -Maximaal twee personages, graag in combinatie
    -Reserveringen blijven twee dagen staan
    -OOC tussen haakjes
    -Geen perfecte personages. Iedereen heeft zijn kwaaltjes
    -Wolfsmensen kunnen veranderen wanneer ze willen. Echter bij volle maan zijn ze gedwongen hun wolfgedaante te behouden tot de zon opkomt
    -Liefde tussen wolfsmensen en Hunters is mogelijk, maar houd het reëel
    -Moorden en ernstig verwonden zonder toestemming is niet toegestaan, overleg het eerst met elkaar en vermeld het aan mij, Myle
    -Houd je aan de regels, het niet nastreven van de regels kan een ban uit het RPG veroorzaken
    -Houd rekening met elkaar, niet iedereen heeft altijd tijd om te reageren. Wanneer het te snel gaat komt hier een regel voor



    Voor vragen over het RPG kun je bij Myle terecht! Ik bijt niet!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vulpine schreef:
    (...)

    Alhoewel, ik heb dit een paar jaar terug wel eens gedaan. Doe mij dan maar vrouw wolfsmens. Laat ik simpel beginnen c:


    Ik zet je erbij! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ohw, nu baal ik :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    Ohw, nu baal ik :')

    Nooooooo Jen! D:

    Okee, neem je vrouwtje maar! :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)
    Nooooooo Jen! D:

    Okee, neem je vrouwtje maar! :p


    Yaaay, je bent de liefste! ^^ Ik wil nml geen huntress meer
    Als je het goed vind ik gebruik ik wel Ayla weer, alleen ga ik haar sheet wel iets anders maken, plus iets ouder.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    (...)

    Yaaay, je bent de liefste! ^^ Ik wil nml geen huntress meer
    Als je het goed vind ik gebruik ik wel Ayla weer, alleen ga ik haar sheet wel iets anders maken, plus iets ouder.

    Is helemaal goed!
    Ik gebruik Cooper niet omdat ik liever een nieuwe wilde ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)
    Is helemaal goed!
    Ik gebruik Cooper niet omdat ik liever een nieuwe wilde ^^


    Ja ik heb met Ayla niet echt super veel geschreven, alleen het laatste moment met Cooper dan.
    Ik ga er vanavond, als het me lukt, voor zitten want ik wil echt aardig wat veranderen/uitbreiden aan haar karakter + uiterlijke ;D
    Tnquu nogmaals ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    (...)

    Ja ik heb met Ayla niet echt super veel geschreven, alleen het laatste moment met Cooper dan.
    Ik ga er vanavond, als het me lukt, voor zitten want ik wil echt aardig wat veranderen/uitbreiden aan haar karakter + uiterlijke ;D
    Tnquu nogmaals ^^


    ^^
    Maak er wat van, zou ik zeggen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caelia schreef:
    Ohw, nu baal ik :')


    Ah sorry! D: Ik vind het ook niet heel erg om een ander soort personage te nemen? ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Vulpine schreef:
    (...)

    Ah sorry! D: Ik vind het ook niet heel erg om een ander soort personage te nemen? ^^


    Het is al opgelost, en wat jij kiest is voor jou. First come, first get. Dat is bij veel RPG's


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caelia schreef:
    (...)

    Yaaay, je bent de liefste! ^^ Ik wil nml geen huntress meer
    Als je het goed vind ik gebruik ik wel Ayla weer, alleen ga ik haar sheet wel iets anders maken, plus iets ouder.


    Vind je het goed als ik Aurora een vertrouwensband laat hebben met Ayla? Old buddies.


    B.T.W. – Mijn personage heet Aurora ' Ro ' en mijn faceclaim is te vinden onder de spoiler.
    Ik ga haar tweede naam en achternaam even aanpassen ^^





    Ik face-claim Crystal Reed, als dat oké is.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    Ik face-claim Crystal Reed, als dat oké is.


    Zij is natuurlijk perfect als hunter ja :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Hmm, ik faceclaim voor nu even Lily Collins. En ik claim dan ook gelijk de naam Juliet.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik twijfel om er eveneens gewoon een mannelijke wolf bij te nemen – aangezien die op dit moment in de minderheid zijn. Ik wil hem alleen absoluut niet gaan verwaarlozen D: