• (Een soort vervolg op mijn al heel lang uitgestorven RPG die best lang heeft gelopen, genaamd; Wolfblood)


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Speeltopic 1

    Wolfsmensen; (maximum van 10)
    - Alfa - xLenox - Adam James Hemene - 26 -
    Vijf jongens/mannen; VOL
    - Myle - Casper Aiden Wakefield - 18 -
    - Raccoon - Aiden Russel Lowlands - 24 -
    - Alioquin - Luke Hamilton Raves - 19 -
    - Ninuturu - Tyler Scott Cage - 27 -
    - Anakin -
    Vijf meiden/vrouwen; VOL
    - PeterParker
    - HoechIin
    - Vulpine - Amaya Noë - 24 -
    - Paracosm Aurora Calantha Maheras - 21 -
    - Caelia - Ayla Hope Savage - 22 -

    De Hunters; (maximaal 10)
    - Leider - Paracosm - Werpmessen - Rhin Malachi Philomena - 24 -
    Vijf jongens/mannen;
    - MarkOfCain - Geweren - Damen Ross Smith - 35 -
    - Alioquin - Pijl en boog -
    - Desaparece -
    -

    Vijf meiden/vrouwen; VOL
    - Caelestis - Werpmessen - Olivia "Liv" Dakota Harrison - 18 -
    - Iphigenia - Pijl en boog - Aspyn Katherine Marshall - 21 -
    - xLenox - Twin samurai swords - Mavis Catherine Jones - 21 -
    - Desaparece - Slinger & messen - Jade Moira Yorkwill - 19 -
    - Asterism -

    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd (vanaf 18);
    Uiterlijk + foto;
    Wolfuiterlijk;
    Innerlijk (graag uitgebreid);
    Wolf of Hunter;
    Wapens (voor Hunters. Graag variatie);
    Eventuele familieverwanten;
    Extra's;

    Regels;


    -Ik wil graag gemotiveerde RPG'ers! Dit maakt het leuker
    -Het minimum aantal woorden is 200. Hier wordt geen discussie over gevoerd
    -Maximaal twee personages, graag in combinatie
    -Reserveringen blijven twee dagen staan
    -OOC tussen haakjes
    -Geen perfecte personages. Iedereen heeft zijn kwaaltjes
    -Wolfsmensen kunnen veranderen wanneer ze willen. Echter bij volle maan zijn ze gedwongen hun wolfgedaante te behouden tot de zon opkomt
    -Liefde tussen wolfsmensen en Hunters is mogelijk, maar houd het reëel
    -Moorden en ernstig verwonden zonder toestemming is niet toegestaan, overleg het eerst met elkaar en vermeld het aan mij, Myle
    -Houd je aan de regels, het niet nastreven van de regels kan een ban uit het RPG veroorzaken
    -Houd rekening met elkaar, niet iedereen heeft altijd tijd om te reageren. Wanneer het te snel gaat komt hier een regel voor



    Voor vragen over het RPG kun je bij Myle terecht! Ik bijt niet!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HoechIin schreef:
    Hmm, ik faceclaim voor nu even Lily Collins. En ik claim dan ook gelijk de naam Juliet.


    I looove that.


    Ik weet begod niet wie al die mensen zijn die jullie claimen, dus het zal wel hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan ik een mannelijk wolfgeval krijgen?


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Doe voor mij maar de leider van de Hunters er bij, mannelijk – want 'YOLO', zoals de jeugd van tegenwoordig dat zegt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 20:35 ]


    Paracosm schreef:
    Doe voor mij maar de leider van de Hunters er bij – want 'YOLO', zoals de jeugd van tegenwoordig dat zegt.

    I hate yolo (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jullie staan erbij ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik faceclaim Jensen Ackles! =)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 21:03 ]

    Myle schreef:
    (...)
    I hate yolo (cat)

    Myle schreef:
    (...)
    I hate yolo (cat)


    Ik ook – hard.


    MarkOfCain schreef:
    Ik facepalm Jensen Ackles! =)

    Kijk, die ken ik dan wel weer xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)
    Kijk, die ken ik dan wel weer xd

    Yah ;)

    MarkOfCain schreef:
    Ik facepalm Jensen Ackles! =)


    Hier moest ik even om lachen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    (...)

    Hier moest ik even om lachen.

    Zie het nu pas, hahah :'D

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 20:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iphigenia schreef:
    (...)

    Hier moest ik even om lachen.


    HAHAHA – Dat heb ik helemaal niet gezien, in één woord: genius.


    Zo goed? c;


    Naam; Luke Hamilton Raves.
    Leeftijd (vanaf 18); Net een paar dagen negentien.
    Uiterlijk + foto; Valt hier naast te vinden. Door zijn niet al te makkelijke jeugd, loopt er een litteken over zijn rechterarm. Hij is niet erg lang, maar niet klein. Het gemiddelde voor zijn leeftijd ongeveer. Hij heeft donkerblond haar en grijskleurige ogen.
    Wolfuiterlijk; Ook hier naast te vinden. Hij is volledig wit, op een kleine vlek op zijn rechter voorpoot na. Zijn groene ogen zijn zo fel als groen gif. Soms lichten ze op in het donker, wat mensen die toevallig langs lopen nog wel eens angst aan willen jagen. Met zijn witte wacht gaat het verstoppen jammer genoeg wel wat moeilijker in het bos, tenzij het sneeuwt.
    Innerlijk (graag uitgebreid); Luke had geen al te simpel verleden. Zijn ouders sloegen hem altijd, wat bij hem dan ook eindigde met een litteken op zijn rechter onderarm. (Niet dat dat kwam vanwege het slaan, nee, integendeel. Ze duwde hem achteruit en hij struikelde.) Ze wilde altijd dat hij uitblonk in alles. Hoeveel Luke zijn best ook deed, hoeveel tienen hij ook haalde, hoeveel wedstrijden hij won, het was niet genoeg. Zodra hij thuis kwam stonden de klappen hem al weer op te wachten en als hij protesteerde werd het enkel erger. Op zijn vijftiende overleden zijn ouders. Het was voor hem deels een opluchting van de mishandelingen af te zijn, maar hij had verder geen familie. De enige optie was het weeshuis. Hij heeft daar gezeten tot zijn achttiende, want zeg nou zelf, wie wilt een puberende tiener in huis? Momenteel woont hij samen met Casper in een appartement.
    Luke praat nooit over wat hij heeft meegemaakt. Er werd hem van jongs af aan al ingestampt dat je emotie's tonen slecht was. Luke heeft dit toch mee gekregen en als hij ergens mee zit, of pijn lijd, zal hij hoe dan ook 'Tuurlijk, het gaat prima!' zeggen zonder dat iemand vermoed dat hij liegt. Luke kan enorm goed liegen en acteren, wat vaak erg handig is. Toch kunnen mensen die hem écht goed kennen direct zien wanneer er iets met hem is. Echter doet Luke zich voor als een vriendelijk, open iemand met een luisterend oor. Hij heeft wat je kunt noemen humor en is altijd wel in voor een goede grap waar uiteindelijk iedereen om kan lachen. Hij zal niemand met opzet pijn doen, maar als het nodig is wilt hij uit zelfverdediging wel eens iemand flink verwonden. Hij is makkelijk in de omgang en niet snel kwaad. Hij beoordeeld niemand op zijn of haar uiterlijk en leert iemand graag beter kennen voor hij een oordeel maakt over hoe iemand is. Al bij al is hij een vriendelijke jongen die vrijwel door iedereen word gemogen.
    Luke kan enorm goed tekenen, als hij iets voor ogen heeft kan hij het als een foto op het papier overbrengen. Dit voornamelijk doordat hij vroeger de tijd die hij had besteedde aan piano spelen, tekenen of sporten. Hij kan dan ook vrijwel alle instrumenten bespelen en is erg goed in sport. Hij is snel en behendig, maar een ramp als het gaat om wapens. Hij is dan ook blij dat hij deze niet hoeft te kunnen hanteren om zich te verdedigen. Je ziet hem daarnaast nooit in de buurt van paarden. Hij is als de dood voor die dieren omdat hij er vroeger van af is gebokt tijdens één van zijn trainingen. Na een week in het ziekenhuis te hebben gelegen met een goede hersenschudding mocht hij er weer weg, maar je hebt hem nooit meer op een paard gezien na die tijd.
    Wolf of Hunter; Wolf.
    Wapens (voor Hunters. Graag variatie); Geen wapen dus. Niet dat hij er aan denkt deze te gebruiken.
    Eventuele familieverwanten; Nee. Hij heeft vrijwel geen familie meer.
    Extra's; Nothing.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 21:14 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes