• (Een soort vervolg op mijn al heel lang uitgestorven RPG die best lang heeft gelopen, genaamd; Wolfblood)


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Speeltopic 1

    Wolfsmensen; (maximum van 10)
    - Alfa - xLenox - Adam James Hemene - 26 -
    Vijf jongens/mannen; VOL
    - Myle - Casper Aiden Wakefield - 18 -
    - Raccoon - Aiden Russel Lowlands - 24 -
    - Alioquin - Luke Hamilton Raves - 19 -
    - Ninuturu - Tyler Scott Cage - 27 -
    - Anakin -
    Vijf meiden/vrouwen; VOL
    - PeterParker
    - HoechIin
    - Vulpine - Amaya Noë - 24 -
    - Paracosm Aurora Calantha Maheras - 21 -
    - Caelia - Ayla Hope Savage - 22 -

    De Hunters; (maximaal 10)
    - Leider - Paracosm - Werpmessen - Rhin Malachi Philomena - 24 -
    Vijf jongens/mannen;
    - MarkOfCain - Geweren - Damen Ross Smith - 35 -
    - Alioquin - Pijl en boog -
    - Desaparece -
    -

    Vijf meiden/vrouwen; VOL
    - Caelestis - Werpmessen - Olivia "Liv" Dakota Harrison - 18 -
    - Iphigenia - Pijl en boog - Aspyn Katherine Marshall - 21 -
    - xLenox - Twin samurai swords - Mavis Catherine Jones - 21 -
    - Desaparece - Slinger & messen - Jade Moira Yorkwill - 19 -
    - Asterism -

    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd (vanaf 18);
    Uiterlijk + foto;
    Wolfuiterlijk;
    Innerlijk (graag uitgebreid);
    Wolf of Hunter;
    Wapens (voor Hunters. Graag variatie);
    Eventuele familieverwanten;
    Extra's;

    Regels;


    -Ik wil graag gemotiveerde RPG'ers! Dit maakt het leuker
    -Het minimum aantal woorden is 200. Hier wordt geen discussie over gevoerd
    -Maximaal twee personages, graag in combinatie
    -Reserveringen blijven twee dagen staan
    -OOC tussen haakjes
    -Geen perfecte personages. Iedereen heeft zijn kwaaltjes
    -Wolfsmensen kunnen veranderen wanneer ze willen. Echter bij volle maan zijn ze gedwongen hun wolfgedaante te behouden tot de zon opkomt
    -Liefde tussen wolfsmensen en Hunters is mogelijk, maar houd het reëel
    -Moorden en ernstig verwonden zonder toestemming is niet toegestaan, overleg het eerst met elkaar en vermeld het aan mij, Myle
    -Houd je aan de regels, het niet nastreven van de regels kan een ban uit het RPG veroorzaken
    -Houd rekening met elkaar, niet iedereen heeft altijd tijd om te reageren. Wanneer het te snel gaat komt hier een regel voor



    Voor vragen over het RPG kun je bij Myle terecht! Ik bijt niet!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou toch wat meer het uiterlijk gedetailleerd hebben ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeps ;) Iets te snel geschreven XD

    Naam;
    Casper Aiden Wakefield
    Leeftijd (vanaf 17);
    Net 18 jaar oud
    Uiterlijk + foto;



    Wat meteen opvalt aan Casper zijn zijn rode, opvallende haren. Hij heeft blauw-groene ogen en een redelijk lichte huid. Casper is 1.75 lang en heeft een gewicht van 59 kilo's. Op het eerste gezicht lijkt Casper wat arrogant qua gezichtsuitdrukkingen, maar als mensen hem beter kennen weten ze dat dit helemaal niet gemeend is.
    Casper houd ervan om losse bovenkleding en strakkere broeken te dragen. Daarom loopt hij ook vaak rond ik skinnyjeans met daaronder zijn Vans of Allstars, het is net wat hij aan wil trekken. Felgekleurde kleren is helemaal niets voor hem. Hij draagt vaak grijze, bruine en zwarte shirts met daarover een los vestje of overhemd.
    Wolfuiterlijk;
    Als zijn wolfvorm is Casper vrijwel net zo opvallend als zijn menselijke vorm; Hij heeft een rode vacht en helderblauwe ogen. Zijn ogen verkleuren bij de verandering van mens naar wolf een stukje waardoor ze helder van kleur worden.
    Hij is slank gebouwd en heeft ietwat ingevallen heupen doordat hij in zijn menselijke vorm wat aan de lichte kant is. Casper heeft een strakke blik op alles om zich heen wat je erg aan zijn menselijke, arrogante blik kan doen denken. Hij heeft ietwat lang uitgeslagen hoektanden waardoor deze wat meer zichtbaar zijn dan bij de standaard wolven. Hij irriteert zich hier best wel aan, maar er kan echter niets aan gedaan worden.
    Innerlijk (graag uitgebreid);
    Casper is een jongen die zegt wat hij denkt en niet denkt wat hij zegt. Hij is recht voor de raap, en als hij iemand niet mag laat hij dit merken. Caspers denkvermogen is niet heel hoog waardoor hij dingen drie keer moet navragen voor hij het eindelijk snapt of weet wat er wordt bedoelt, maar dom is hij zeker niet. Hij heeft redelijk snel dingen door. Maar hoe het ook wend of keert, Casper weet die dingen dan ook snel weer te vergeten.
    Casper is een jongen met een gebruiksaanwijzing, wanneer mensen hem niet behandelen zoals hij behandeld wil worden kan hij snel boos, en zelfs wat agressief worden. Het is een jongen die beter je beste vriend kan zijn dan je grootste vijand. Hij is erg wraakgezind, en zeker als wolfzijnde kan hij dit moeilijk beheersen. Soms heeft hij ook niet de controle over zijn wolf en zichzelf, en veranderd hij bij echte pure woede in de wolf in zich.
    Casper heeft een vriendelijke kant, maar deze is, door wat problemen in het verleden, echt alleen voor zijn echte maatjes. Zelfs de personen die daar nog niet dicht in de buurt komen krijgen een rot reactie terug.
    Casper heeft een grote angst voor de dood en kan erg over stuur raken wanneer hierover begonnen word, of als hij hier alleen al aan denkt. Hij is heel bang om vergeten te worden wanneer hij er niet meer is, en dat wil hij niet. Ondanks alles heeft Casper best wat verlatingsangst. Casper zou iemand ook niet kunnen vermoorden. Hier is hij ook erg bang voor; dat hij iemand vermoord of dusdanig verwond dat die persoon eraan overlijd. Daarom, in pure woede, probeert hij zichzelf terug te trekken en weg te gaan.
    Wolf of Hunter;
    Wolfsmens
    Eventuele familieverwanten;
    Momenteel niemand. Ouders zijn beiden gevlucht toen Casper jong was en hij is bij zijn tante achtergebleven, maar hij ziet haar niet als familie, eerder als een heks.
    Extra's;
    Casper woont in bij Luke en vindt dit wel erg fijn, hij kan hier vrijer zijn dan hij was en kan goed opschieten met Luke.

    Hij is wel af zo'n beetje ^^

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 21:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb trouwens nog een vraag, deze wolfmensen, zij die zo geboren of gebeten? Just curious

    MarkOfCain schreef:
    Ik heb trouwens nog een vraag, deze wolfmensen, zij die zo geboren of gebeten? Just curious


    Gebeten?
    nee, ze zijn gewoon zo geboren (:

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 21:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Paracosm, is goed. Ik maak ayla alleen wel zo'n vier jaar ouder dan de vorige keer. Om een beetje met de tijd mee te gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    Paracosm, is goed. Ik maak ayla alleen wel zo'n vier jaar ouder dan de vorige keer. Om een beetje met de tijd mee te gaan.


    Jeah – Ik twijfel. Ik wil haar op zich eveneens ouder maken, maar ik wil haar kinderlijke en afhankelijke gedrag wel behouden, als de 'pup' van de pack zeg maar.


    •

    Nakomelingen creëren;

    Wolfmens + Wolfmens = Wolfmens
    Wolfmens + Hunter = 75% kans op mens 25% kans op wolfmens
    Hunter + Hunter = Mens
    Wolfmens + Mens = 50 % kans op wolfmens 50% kans op mens


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn personage is aangepast en klopt zo.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik vind hem toppie!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Confiance schreef:

    Naam: Olivia "Liv" Dakota Harrison

    Leeftijd (vanaf 17); 18, verjaard op 5 mei

    Uiterlijk + foto:; Liv heeft lange steile blonde haren die ze vaak los laat hangen. Ze vindt het heerlijk als haar haren door de wind wapperen. Het geeft haar een onoverwinnelijk gevoel. Liv heeft een mager lichaam, ook door het vele sporten. Ze heeft een mooie kaaklijn en ook een mooi figuur. Ze heeft mooie groene ogen, waarmee ze haar tegenstander soms kan verleiden. Dit doet ze echter niet vaak, omdat de wolfmensen vaak weten wie ze is. Qua make up draagt Liv niet te veel en heeft het liefst een natural look.

    Innerlijk (graag uitgebreid); Liv lijkt een gemeen meisje. Ze houdt er namelijk van om op wolven te jagen. ze uit te putten en dan een pijnlijk onderzoek te geven, ze geniet er gewoon van. Liv kan tegen bloed en heeft geen moeite met gevaarlijke dingen doen. Wolven zijn haar vijand. Ze zal niet stoppen met achter een wolf aan gaan, totdat ze hem heeft (of heel erg ver weg is). Haar doorzettingsvermogen heeft haar sterk en een moeilijke tegenstander gemaakt. Ze is goed getraind in het vangen van de wolfmensen. De onderzoeken interesseren Liv niet echt, ze wil gewoon van de wolfmensen af komen.
    Door dit alles lijkt Liv erg gemeen. Dit is echter niet altijd zo. Bij haar vrienden, familie en andere mensen waarvan ze houdt, kan ze erg aardig zijn. Haar vrienden beschrijven haar meestal als een aardig, maar gefocust persoon. Evenals kan Liv ook heel erg ongefocust zijn. Ze heeft ook haar melige buien. In deze buien lacht ze overal om met haar vrienden. In deze buien gaat ze nooit op 'jacht', simpelweg omdat ze dan gewoon niet gefocust is. Buiten deze emoties, heeft Liv soms ook verdrietige buien. Ze mist haar ouders dan en denkt veel terug aan de avond waarop ze verdwenen. Deze buien heeft ze echter niet vaak; als ze aan die avond denkt wordt ze erg boos. Liv is niet arrogant, maar zegt wel wat ze denkt. Ze is koningin in het maken van droge sarcastische opmerkingen. Liv is niet echt een jongen-meisje, maar ze houdt wel erg van gevaarlijke dingen doen. De adrenaline geeft haar het gevoel dat niemand haar iets aan kan doen en dat ze onoverwinbaar is. Natuurlijk is dit niet zo en dat weet ze zelf ook, maar toch is het fijn om soms zo'n gevoel te hebben. Liv is sportief en beoefend veel verschillende sporten. Dit maakt haar ook zo sterk en snel.


    (...)

    Wolf of Hunter; Hunter

    Wapens (voor Hunters. Graag variatie); Messen. Na veel trainen is ze erg goed geworden in het gooien met messen. Vanaf een verre afstand kan ze hard en met de goed richting gooien en haar prooi vermoorden.

    Eventuele familieverwanten;

    Extra's;



    Is ze goed? :3 Ik weet niet zo goed wat voor wapen ik kan doen..

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 21:31 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Paracosm schreef:
    (...)

    Jeah – Ik twijfel. Ik wil haar op zich eveneens ouder maken, maar ik wil haar kinderlijke en afhankelijke gedrag wel behouden, als de 'pup' van de pack zeg maar.


    Ik weet niet meer hoe oud ze toen was? Ayla was achttien, dus zo dan nu tweeëntwintig zijn.Het kinderlijke zou opzich dan nog wel kunnen, vind ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hmm, hoe oud zal ik Juliet maken? Negentien, twintig of ouder dan twintig? c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Caelia schreef:
    (...)

    Ik weet niet meer hoe oud ze toen was? Ayla was achttien, dus zo dan nu tweeëntwintig zijn.Het kinderlijke zou opzich dan nog wel kunnen, vind ik.


    Ik ga het straks na mijn film meteen nakijken (: –– dat kinderlijke houdt ze sowieso ^^


    •

    Confiance schreef:
    (...)
    Is ze goed? :3 Ik weet niet zo goed wat voor wapen ik kan doen..

    Je kunt alles doen, zwaarden, messen, geweren, klemmen, tasers, pijl en boog (volgens mij al in gebruik). Be free! ^^

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 21:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.