• Aangezien ik Star Wars al een lange tijd wil kijken zocht ik laats op internet naar de volgorde waarin je de films moet kijken,
    er zijn echter verschillende mensen die een andere volgorde handiger vinden ect.
    Mijn vraag is dus; In welke volgorde heb jij het gekeken/Welke volgorde vind je het handigst?


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    De Star Wars films lijken me sowieso prachtige films.
    Ik huil nooit bij films dus ik ben benieuwt of het Star Wars wel gaat lukken.


    Tja, sommige dingen zijn wat verouderd, uiteraard, maar toch vind ik ze heel mooi (:
    Ik heb er gisteren naar één gekeken en het ging echt zo. "Ik weet niet welke ik wil, maar niet drie. Drie valt af."


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Verne schreef:
    (...)

    Tja, sommige dingen zijn wat verouderd, uiteraard, maar toch vind ik ze heel mooi (:
    Ik heb er gisteren naar één gekeken en het ging echt zo. "Ik weet niet welke ik wil, maar niet drie. Drie valt af."


    Haha, hopelijk heb ik de tijd om ze snel achter elkaar aan te kijken aangezien ik nu best wel benieuwt ben naar de 3de.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zou 4-6 1-3 doen als ik jou was, ik keek 1-6 en dan vallen de effecten sowieso een beetje tegen, en heb de de kans dat je net als ik Anakin > Luke krijgt. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oberyn schreef:
    Ik zou 4-6 1-3 doen als ik jou was, ik keek 1-6 en dan vallen de effecten sowieso een beetje tegen, en heb de de kans dat je net als ik Anakin > Luke krijgt. :')


    Ik heb ze 4-6 1-3 bekeken en dat vind ik ook. Anakin is ten eerste veel knapper dan Luke (Hayden Christensen is gewoon knap) ten dan (SPOILER REVENGE OF THE SITH)
    Dan vind ik ook nog dat Hayden veel beter speelt dan Mark en ik vind het ook fantastisch dat Anakin op het einde van zes weer goed wordt. Waarom ik er altijd om huil is gewoon omdat hij slecht geworden is voor goede dingen. Ugh.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als je ze zou bekijken op de volgorde dat ze gemaakt zijn:
    4-5-6-1-2-3
    Als je ze kijkt op de volgorde naargelang de titel:
    1-2-3-4-5-6

    Ik denk dat er gewoon heel veel verwarring is tussen die twee terwijl het precies hetzelfde is.


    No man can kill me.

    Pluqplu schreef:
    Als je ze zou bekijken op de volgorde dat ze gemaakt zijn:
    4-5-6-1-2-3
    Als je ze kijkt op de volgorde naargelang de titel:
    1-2-3-4-5-6

    Ik denk dat er gewoon heel veel verwarring is tussen die twee terwijl het precies hetzelfde is.


    Natuurlijk is 't niet exact 't zelfde. Als je 4-5-6-1-2-3 kijkt, heb je de grote spoilers uit drie al gehad door zes, al is het wel minder emotioneel in zes, vind ik, maar als je 1-2-3-4-5-6 kijkt, dan niet. Though, ik ben voor 4-5-6-1-2-3

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 18:11 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried