• Het vorige topic [5] was weer vol, dus hierbij presenteer ik: Het Nieuwe!!

    De laatste was nadine23x met:
    Een onderbroek!!

    Ik laat vallen. Wat denk je ;o

    Reminder: Als je iets laat vallen, moet je niet iets nieuws naar beneden gooien.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 19:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    vallen


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Laten vallen


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Laten vallen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    laten vallen


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    laten vallen

    Eh, een lijk? Wauw. Hoe oneerbiedig.
    Vangen en hem/haar respectvol in een doodskist leggen.

    Een koptelefoon van Skullcandy.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vangen ; 3

    Een zakje met Chocolade M&M's


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    vangen

    ignb een doos puppys

    Vangen

    Fantasy boeken :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Vangen!!

    Een banaan


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Vangen ^^

    Een handdoek.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vangen

    Een reep pure chocolade

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 14:35 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omg vangen!!

    Een apennootje.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vangen!

    Een zwaard


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Word gespitst.

    Ik val zelf dood naar beneden.