• Ik ben een beetje in een vrolijke bui dat Lacey Sturm haar boek The Reason bij uitkom, dus ik kon het niet laten om mijn profiel een beetje aan te passen in het Lacey Sturm thema. Lacey is ook altijd al een heel belangrijk persoon in mijn leven geweest. Ik ken haar dan wel niet persoonlijk, maar in mijn donkerste periodes heb ik heel veel steun gehad aan haar video en haar muziek, en ze is dus zeker iemand waar ik naar opkijk. Ik heb mij er al lang bij neergelegd dat ik haar nooit in het echt zal ontmoeten, maar alsnog kijk ik nog steeds uit naar elk nieuwtje dat ze haar fans kan bieden.

“There are so many stupid things
    that steal that purpose from us.
    The stupid things that you believe a lie
    that we ‘re not as important as we really are.
    That our life isn’t as important as it really is.
    It’s important to the people that you love,
    it’s important to the people that you will love in the future,
    it’s important to the world around you
    and it’s so important that you fulfill the purpose
    that only you can fulfill the way that you can fulfill that.”

Wat vinden jullie er van? Wie is trouwens jullie 'rolmodel' of idool? En hoe zou je reageren als je dit ooit in het echt zou zien?

Ik zou waarschijnlijk wenen als ik Lacey ooit in het echt zou zien. Best zielig, maar zo is het nu eenmaal en ik schaam me er niet voor.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Ik heb meerdere rolmodellen, maar allemaal op een ander gebied. De belangrijksten zijn J.R.R. Tolkien, Famke Janssen, Quentin Tarantino en Joaquin Phoenix. c:

Caution first, always.

Mijn moeder. <3

[ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 2:05 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Pennybags schreef:

Tyler Ward. Hij is zo ontzettend lief voor zijn fans en doet echt zijn best om met ze allemaal in contact te komen. Ondanks het feit dat hij toch best "beroemd" is geworden, blijft hij toch heel erg zichzelf en dat vind ik goed. Zijn bedoelingen zijn puur goed en ik hoop ooit zo'n goed persoon als hem te worden (:
    Awh wat leuk. Ik heb hem ook graag eens live gezien, maar die touren altijd met iemand anders en dan vind ik het altijd te duur voor wat het maar is.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Mijn rolmodel/idool is na al die jaren nog steeds Tiffany Alvor, for some reason...

There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face