• Praattopic voor het RPG


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Rollentopic
    Speeltopic 1

    Namen;

    MarkOfCain - Leen
    Myle - Kyle
    Alioquin - Sha're
    HoechIin - Nichelle
    Caelia - Jennifer
    Paracosm - Mimi/Mirte
    Ninuturu - Lynn
    Iphigenia - Delilah
    Confiance - Floor
    Raccoon - Saar
    VUlpine - Tesla
    xLenox - Lenox
    PeterParker - Simone
    Desaparece - Chinouk

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anakin schreef:
    (...)

    Door één of andere manier zie ik Zico daar wel voor in staat, haha. ;p
    Maar dan wel dat hij het serieus is vergeten. Dus niet voor het plezier even naakt gaat rond rennen lol.


    Niet? haha, wat flauw ik denk hij doet dat wel even voor de lol ;p
    Nee, Ayla pikt gewoon zijn kleren mee, puur om hem dwars te zitten x'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    (...)

    Niet? haha, wat flauw ik denk hij doet dat wel even voor de lol ;p
    Nee, Ayla pikt gewoon zijn kleren mee, puur om hem dwars te zitten x'D


    Nou hij is wel sociaal, extravert en nogal gek maar dat gaat volgens mij toch nog een stapje te ver - zelf voor hem, haha. :'D
    En dat zie ik haar inderdaad nog wel doen. Wat een feest is het tussen die twee. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    (...)

    Nou hij is wel sociaal, extravert en nogal gek maar dat gaat volgens mij toch nog een stapje te ver - zelf voor hem, haha. :'D
    En dat zie ik haar inderdaad nog wel doen. Wat een feest is het tussen die twee. :Y)


    Hahah, zou ook wel heel gek zijn als hij dat bewust gaat staan doen.
    Gheh, als ze dat doet is het feest pas net begonnen. Geloof niet dat hij het haar volledig in dank afneemt als ze met zijn kleding aan de wandel gaat ;p


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    (...)

    Hahah, zou ook wel heel gek zijn als hij dat bewust gaat staan doen.
    Gheh, als ze dat doet is het feest pas net begonnen. Geloof niet dat hij het haar volledig in dank afneemt als ze met zijn kleding aan de wandel gaat ;p


    Nee inderdaad. Ik zie hem er wel voor in staat dat hij hetzelfde bij haar zou flikken. :'D En dan doodleuk met haar kleding een beetje verderop zwaaien met de woorden: "Zoek je dit soms?" En dan wegrennen zo snel als hij maar kan, haha.

    Oh god. Mijn character sheet wordt echt té lang. Ik heb gewoon teveel ideeën en schrijf zo uitgebreid, haha. Het wordt m'n langste ooit - dat is al zeker.
    Alles is eigenlijk zo goed als af. Enkel zijn innerlijk moet nog worden aangevuld maar dat doe ik morgen wel.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Voor character sheets bestaat niet iets als tè lang, eerder te kort hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Voor character sheets bestaat niet iets als tè lang, eerder te kort hahah


    Nou voor mensen die niet graag lezen wel, haha. ;p
    Ik voel me dan altijd zo ongemakkelijk omdat ik dan weet dat mensen over de lengte gaan zeuren. Daarom check ik ook altijd duizend keer hoe lang iets is om daarna misschien nog een paar woordjes te verwijderen.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    (...)

    Nee inderdaad. Ik zie hem er wel voor in staat dat hij hetzelfde bij haar zou flikken. :'D En dan doodleuk met haar kleding een beetje verderop zwaaien met de woorden: "Zoek je dit soms?" En dan wegrennen zo snel als hij maar kan, haha.

    Oh god. Mijn character sheet wordt echt té lang. Ik heb gewoon teveel ideeën en schrijf zo uitgebreid, haha. Het wordt m'n langste ooit - dat is al zeker.
    Alles is eigenlijk zo goed als af. Enkel zijn innerlijk moet nog worden aangevuld maar dat doe ik morgen wel.


    Oh god x'D Wat een stel ook, haha. Een voordeel als ze zijn kleren al heeft, als zij die aantrekt kan het niet heel erg veel kwaad behalve dat het wat te groot is. Ik zie hem niet haar kleren dan aantrekken en dan wegrennen ;p


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    (...)

    Oh god x'D Wat een stel ook, haha. Een voordeel als ze zijn kleren al heeft, als zij die aantrekt kan het niet heel erg veel kwaad behalve dat het wat te groot is. Ik zie hem niet haar kleren dan aantrekken en dan wegrennen ;p


    Hahaha. Shit. Hij is dan inderdaad op die manier zwaar gefucked. ;p
    Maar hij zal haar dan wel de volgende keer terug nemen. Gewoon zijn kleding aandoen en haar kleding onder zijn arm nemen en doodleuk naar dat plaatselijke eetcafé'tje wandelen. Ik zie hem er voor in staat dat hij dan daar al haar kleding random door het café'tje zou verspreiden. Geeft 'ie haar bh aan één of andere oude vent, haha. Dat zou wel typisch Zico zijn. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    (...)

    Hahaha. Shit. Hij is dan inderdaad op die manier zwaar gefucked. ;p
    Maar hij zal haar dan wel de volgende keer terug nemen. Gewoon zijn kleding aandoen en haar kleding onder zijn arm nemen en doodleuk naar dat plaatselijke eetcafé'tje wandelen. Ik zie hem er voor in staat dat hij dan daar al haar kleding random door het café'tje zou verspreiden. Geeft 'ie haar bh aan één of andere oude vent, haha. Dat zou wel typisch Zico zijn. :Y)


    Mhahah, dát gaat ze zo niet leuk vinden. Ik zie de klanten en hun collega's al kijken als hij haar kleding uitdeelt. No way dat Ayla in der nakie naar het eetcafé gaat x'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Misschien is het handig om, na een bepaalde tijd toch over te schakelen naar de avond? Zodat er weer wat meer leven in komt?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    Misschien is het handig om, na een bepaalde tijd toch over te schakelen naar de avond? Zodat er weer wat meer leven in komt?


    Voor nu is dat nog niet nodig toch? We zijn pas net begonnen (':


    Iphigenia schreef:
    Misschien is het handig om, na een bepaalde tijd toch over te schakelen naar de avond? Zodat er weer wat meer leven in komt?

    Ik vind het RPG erg levend op het moment hoor. En ja, dat heb ik ook al neergezet dat ik kies wanneer hoe en wat ;)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 22:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Paracosm schreef:
    (...)

    Voor nu is dat nog niet nodig toch? We zijn pas net begonnen (':


    Nee, nu ook nog niet. Ik bedoel meer morgenavond, of zoiets.
    Wordt er zegmaar, duidelijk aangegeven als het avond wordt, of niet?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    (...)

    Nee, nu ook nog niet. Ik bedoel meer morgenavond, of zoiets.
    Wordt er zegmaar, duidelijk aangegeven als het avond wordt, of niet?


    Ik denk dat we niet echt een tijd af moeten spreken dat we naar een ander dagdeel gaan. Kyle kan denk ik het beste inschatten wanneer dat mogelijk is. Ik wil gewoon over springen naar een nieuw dagdeel wanneer mijn personage daar klaar voor is, niet plotseling in een gesprek. . .


    Ik laat het sowieso ook niet plots overspringen, eerst wordt het middag, dan avond en dat gaat dan als volgd;
    Het begint langzaam middag te worden/het komt al richting de namiddag/de avond is in zicht/de avond is gevallen/het word donkerder en de nacht komt eraan. etc.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.