• Sorry. :')


    •*• Lululu •*•

    Harcourt schreef:
    Seizoen 6 komt pas in 2015, ik heb tijd :'D


    Van Glee? Zo, ja, dan heb ik ook tijd :Y)

    Myle schreef:
    (...)

    Op dat gezeur op mij omdat ik zeurde over die persoon in dat RPG

    Niet gemeen bedoeld, maar dat is geen "gezeur" - we proberen je gewoon duidelijk te maken dat het niet zo leuk is voor dat meisje om haar meteen af te wijzen wegens "noob" zijn, en dat je haar in de plaats daarvan beter feedback kunt geven. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Schuester schreef:
    (...)

    Van Glee? Zo, ja, dan heb ik ook tijd :Y)


    Sí.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    COBAI schreef:
    (...)
    Niet gemeen bedoeld, maar dat is geen "gezeur" - we proberen je gewoon duidelijk te maken dat het niet zo leuk is voor dat meisje om haar meteen af te wijzen wegens "noob" zijn, en dat je haar in de plaats daarvan beter feedback kunt geven. (:


    Nou, een noob weet zelfs dat je hoofdletters moet gebruiken. En sorry hoor, maar het zag er gewoon niet uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb seizoen 4 + 5 nog niet eens gezien :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)

    Nou, een noob weet zelfs dat je hoofdletters moet gebruiken. En sorry hoor, maar het zag er gewoon niet uit.

    Oké, ik zal je eens verhalen vertellen van mijzelf als noob. Ik lette totaal niet op mijn spelling, deed altijd enorm nutteloze suggesties en hield zelfs een keer een ENORM falende wedstrijd - maar ik heb er wel van geleerd. Ik weet nu tenminste dat ik dat beter niet meer doe en gewoon een aardige, nederige Quizletburger moet zijn die leeft volgens de normen en waarden van het volk. Alleen, van fouten kun je leren, en als je haar tips geeft voor een betere rol dan help je eigenlijk mee met het leren aan beginnende users hoe ze het best kunnen RPG'en op fora. Is dat geen geweldig gevoel? (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb daar geen geduld voor om die persoon uit te leggen hoe het moet. Dat laat ik dan aan andere over.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zeg gewoon: Geen commentaar. :Y)

    Nee, doe maar niet. Dat is een dom zelflol grapje van mijn beste vriendin en mij. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Myle schreef:
    Ik heb daar geen geduld voor om die persoon uit te leggen hoe het moet. Dat laat ik dan aan andere over.

    Maar het is jouw RPG en jij bepaald wie erin moet en wie niet. Een RPG actief onderhouden kóst nou eenmaal enorm veel tijd denk ik, en een van de dingen die tijd kosten is het bepalen van welke rol wel en welke niet geschikt is voor in de RPG. En zolang duurt het toch niet om bijvoorbeeld te zeggen van: ik ben eerlijk gezegd nog altijd niet helemaal tevreden met je rol, zou je hem nog wat kunnen uitbreiden en (bijvoorbeeld) het innerlijk wat verbeteren, want dat is wat onrealistisch beschreven vind ik, en misschien ook een plaatje kunnen nemen van een minder beroemd persoon?

    Dat helpt iemand toch wel veel meer dan een simpele "je rol is niet goed genoeg, jij komt er niet in".

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 17:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb wel meer RPG's gehad, daar hoef ik geen uitleg voor ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Ik heb wel meer RPG's gehad, daar hoef ik geen uitleg voor ;)

    Daar gaat het toch niet over? Het gaat erom dat je beter goede tips kunt geven aan de user, dat dat helemaal geen tijd kost en het haar veel beter zal helpen dan een simpele afwijzing.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zal wel, maar in de regels staat wel; Ik wil gemotiveerde spelers. Die moet die persoon dan ook even lezen. Want snel iets in elkaar flansen komt voor mijn niet over als gemotiveerd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Zal wel, maar in de regels staat wel; Ik wil gemotiveerde spelers. Die moet die persoon dan ook even lezen. Want snel iets in elkaar flansen komt voor mijn niet over als gemotiveerd

    Wel, zeg dat dan tegen haar! Zeg haar dat je de indruk hebt dat het snel in elkaar geflanst is en dat je liever gemotiveerde deelnemers hebt. Dat is toch al heel wat duidelijker?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lotta, je bedoelt het goed, maar ik denk niet dat het gaat helpen :c


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Nori schreef:
    Lotta, je bedoelt het goed, maar ik denk niet dat het gaat helpen :c

    Dat het wat gaat helpen? Ik geef gewoon argumenten en eerlijk gezegd vind ik dat best wel leuk om te doen, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it