• Sorry. :')


    •*• Lululu •*•

    Pff nee, ik negeer der gewoon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?

    Der rol. Het is zo slecht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Het is ronduit SLECHT.


    Misschien is ze een beginner. Je kunt niet verwachten dat iedereen perfect is. Desnoods geef je haar (op een aardige manier) wat tips, zodat ze beter kan worden. Hoef jij je minder te ergeren en weet zij hoe ze dingen kan verbeteren. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Myle schreef:
    (...)
    Der rol. Het is zo slecht.


    Wat is er zo slecht aan? Je kunt haar toch zeggen dat het iets beter/uitgebreider kan?


    Queer zijn is gewoon alles

    Nope, ik hou me bek hier wel weer over. Ze komt er gewoon niet in, punt uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zwijg ook wel eem.


    Maaaaaaaaaaaaaar goed, om ander onderwerp aan te snijden:
    Ehm...
    Oeeh, wie heeft er nog meer ijs op? Ik had zojuist hazelnoot ijs. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Myle schreef:
    Nope, ik hou me bek hier wel weer over. Ze komt er gewoon niet in, punt uit.

    Je kunt toch moeilijk zeggen van: nope, jij gaat er niet in, want jij bent een noob. Vertel haar dat je (bijvoorbeeld) niet tevreden bent met haar rol en dat je het graag wat uitgebreider hebt, zeg desnoods dat je je twijfels hebt omdat ze een beginner is, maar ga nou niet meteen je oordeel over haar vellen en zeggen dat ze er niks van bakt. Misschien kan ze wel goed RPG'en?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    McBride schreef:
    Ik zwijg ook wel eem.


    Maaaaaaaaaaaaaar goed, om ander onderwerp aan te snijden:
    Ehm...
    Oeeh, wie heeft er nog meer ijs op? Ik had zojuist hazelnoot ijs. _O_

    Ik chocola. Drie repen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    McBride schreef:
    Ik zwijg ook wel eem.


    Maaaaaaaaaaaaaar goed, om ander onderwerp aan te snijden:
    Ehm...
    Oeeh, wie heeft er nog meer ijs op? Ik had zojuist hazelnoot ijs. _O_


    Me not!


    Queer zijn is gewoon alles

    Hello ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Aaaargh, stom antivirus, hoelang kan het duren om even te mijn pc te scannen? Je zit al aan 98 procent, waarom duurt het dan zo lang om die overige 2 procent te doen? Ik wil wel mijn aflevering nog scannen hè. -_-


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    COBAI schreef:
    (...)
    Je kunt toch moeilijk zeggen van: nope, jij gaat er niet in, want jij bent een noob. Vertel haar dat je (bijvoorbeeld) niet tevreden bent met haar rol en dat je het graag wat uitgebreider hebt, zeg desnoods dat je je twijfels hebt omdat ze een beginner is, maar ga nou niet meteen je oordeel over haar vellen en zeggen dat ze er niks van bakt. Misschien kan ze wel goed RPG'en?

    Nou ik heb al gezegd dat de rol niet goed was en ze zou het verbeteren, maar het is geen stuk beter geworden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nori schreef:
    Hello ^^


    Hoooi!

    @Lotta
    Welke aflevering?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Hoooi!

    @Lotta
    Welke aflevering?

    SHERLOCK! Ik ga beginnen met kijken. :9~ Maar dan moet die stomme computer wel meewerken, want die kan geen twee scans tegelijk doen. -_-


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    De laatste aflevering van Glee is al 3 weken uit, en ik heb m nog steeds niet gekeken :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.