• nou ik heb dus een idee, het is een beetje criminal minds achtig.


    Mijn RPG idee gaat eigenlijk over een serie moorden, een Serie Moordenaar dus!
    Hij stopt in de monden van zijn slachtoffers elk een wilde Kastanje.
    de reden waarom hij dat doet ik aan de speler die ervoor kiest de moordenaar de spelen, ik ben van plan eerst 4 automatische slachtoffers te maken. (die niet bespeeld kunnen worden, om de RPG te beginnen moeten er natuurlijk al een paar dood gaan anders komt er geen beweging in)

    Dus ja het is aan jullie! de RPG is ook geschikt voor spelers met weinig tijd omdat de andere slachtoffers ten aller tijden (met overleg) dood kunnen gaan!
    Als jullie het wat vinden ga ik het idee en de regels uitwerken. :Y)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 17:10 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    klinkt leuk! (flower)

    lijkt me wel een tof idee!


    Queer zijn is gewoon alles

    Een beetje als Heavy rain? Want daar legt de moordenaar in ieder slachtoffers (lees kinds, hij vermoord alleen kinderen) hand een origami figuurtje, en daar liggen ook weer verwanten in. ^^

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 17:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Een beetje als Heavy rain? Want daar legt de moordenaar in ieder slachtoffers (lees kinds, hij vermoord alleen kinderen) hand een origami figuurtje, en daar liggen ook weer verwanten in. ^^

    Op gezocht wat Heavy rain is, Ken dat namelijk niet.
    Maar ja zoiets ja, alleen dan natuurlijk met de inspraak van RPG spelers waardoor het iets heel anders wordt :3


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Oke, nice! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Een beetje als Heavy rain? Want daar legt de moordenaar in ieder slachtoffers (lees kinds, hij vermoord alleen kinderen) hand een origami figuurtje, en daar liggen ook weer verwanten in. ^^


    Ja, daar dacht ik ook aan! Gek op dat spel.

    Either way, klinkt interessant. Alleen lijkt het me persoonlijk heel erg moeilijk zoiets uit te werken.


    A girl who wonders.

    Scripturient schreef:
    (...)

    Ja, daar dacht ik ook aan! Gek op dat spel.

    Either way, klinkt interessant. Alleen lijkt het me persoonlijk heel erg moeilijk zoiets uit te werken.


    Mede Rainer! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Debbaut schreef:
    lijkt me wel een tof idee!


    That is a perfect copy of reality.