• Hello everyone!

    Ik had een leuk ideetje, en dat zou ik graag met jullie willen delen.

    Om te beginnen:
    Hier moet je NIET serieus zijn. Dat is verboden.

    Je mag alles bedenken wat je wilt.

    Ik ga het uitleggen.


    Iemand begint met een wens, bijvoorbeeld:
    'Ik wil naar een concert van 5SOS.'

    Dan moet de volgende persoon iets zeggen schrijven wat datgene wat de andere persoon wilt doen, verhinderd, bijvoorbeeld:
    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    Of whatever, maar niet zoiets standaards, zoals 'De kaarten zijn uitverkocht.'

    Als diegene 'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.' heeft gezegd, moet diegene ook zelf een wens opstellen.
    Het ziet er dan als volgt uit:


    Ik wil naar een concert van 5SOS

    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    ~

    Ik wil naar Bali.

    Bali wordt door een eenhoorn ontvoerd en verdwijnt naar regenboogland

    ~

    Ik wil een rode skittle.

    Enzovoorts, enzovoorts. Ik denk dat jullie het inmiddels al begrijpen.

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 14:43 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Anthroopos schreef:
    (...)

    Zeus besluit dat het tijd is voor een grote verandering op aarde en verschuift alle dagen twee stapjes terug.
    Het is pas volgende week donderdag weer zaterdag (cat)

    Je moet zelf ook nog een "wens" dioen :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    (...)
    Je moet zelf ook nog een "wens" dioen :')

    Ahahahaha (':
    Toetsweek-stress

    Bij deze: ik wil een chocoladefontein


    ...

    Alpaca's nemen de wereld over en verbieden alles waar suiker in zit. Eet je het toch, word je afgevoerd naar Groenland waar Zijne Koninklijke Lamaheid je beveelt om bij het circus te gaan.

    Ik wil dat My Chemical Romance weer bij elkaar komt.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    One Direction neemt de wereld over en verbied alle andere boybands en andere muziekvormen zodat iedereen op deze wereld ze moet aanbidden.

    Ik wilde dat ik niet hoefde te ontleden met bio (cat)

    Udinov schreef:
    One Direction neemt de wereld over en verbied alle andere boybands en andere muziekvormen zodat iedereen op deze wereld ze moet aanbidden.

    Ik wilde dat ik niet hoefde te ontleden met bio (cat)


    Een leger van dansende peren uit verweggistan verbied alle vormen van lessen behalve biologie.

    ~

    Ik wil kunnen vliegen

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 10:59 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Lithos schreef:
    (...)
    Ik wil kunnen vliegen

    De wolken muteren tot een slijmerige substantie. Je blijft als een vlieg in een spinnenweb kleven aan de wolken.

    Ik wil stenen veranderen in een creatie naar eigen keuze als ik hen aanraak.


    ...

    Alles wat je aanraakt, verandert in steen. Alle stenen die je aanraakt ontploffen.

    Ik wil een olifant


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    Alles wat je aanraakt, verandert in steen. Alle stenen die je aanraakt ontploffen.

    Ik wil een olifant


    Pyrrhus heeft voor zijn leger alle olifanten die er bestaan nodig. Als je een olifant wilt, moet je bij het Carthaagse leger gaan. En reken maar dat je dan overlijdt.

    Ik wou dat ik niet dertig pagina's voor Geschiedenis uit mijn hoofd moest weten.


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Je geschiedenisdocent heeft alle "belangrijke mensen" gehypnotiseerd zodat ze geschiedenis heelbelangrijk vinden. Nu moet je 300 pagina's geschiedenis uit je hoofd kennen, en als je het niet doet, krijg je een boete van 300 euro. (veel succes met leren! xp)

    Ik wil een bloemetjesgordijn zijn.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jammer dat gordijnen met bloemetjes print worden afgeschaft



    Ik wil heel graag mijn school in de fik steken.

    ArosBitch schreef:
    Ik wil heel graag mijn school in de fik steken.


    De regering heeft vaker van deze ziekte gehoord en heeft daarom de scholen van vuurbestendig materiaal laten maken.

    Ik wil een zwarte kitten met een strikje, geleverd in een doos


    ...

    Het katje is krijgt een spastische aanval van strikjes en rent weg.


    Ik wil dat Stephanie Meyer meer boeken over de Volturi schrijft

    Stephanie Meyer is de boeken en het schrijven helemaal zat en ze wordt postbode.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Aangezien jij niks wil, ik wil wel wat.

    Ik wil dat muggen uitsterven, de rotdingen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Panaceah schreef:
    Aangezien jij niks wil, ik wil wel wat.

    Ik wil dat muggen uitsterven, de rotdingen.


    Door een plotselinge plaag van snel voortplantende muggen komt je huis vol te zitten. Je kan geen kant meer op omdat alle muggen je lichaam aanvallen en beprikken.

    Ik wil dat mijn haar minder poef is.


    Someday, I am going to put a sword trough your eye and out the back of your skull.