• Hello everyone!

    Ik had een leuk ideetje, en dat zou ik graag met jullie willen delen.

    Om te beginnen:
    Hier moet je NIET serieus zijn. Dat is verboden.

    Je mag alles bedenken wat je wilt.

    Ik ga het uitleggen.


    Iemand begint met een wens, bijvoorbeeld:
    'Ik wil naar een concert van 5SOS.'

    Dan moet de volgende persoon iets zeggen schrijven wat datgene wat de andere persoon wilt doen, verhinderd, bijvoorbeeld:
    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    Of whatever, maar niet zoiets standaards, zoals 'De kaarten zijn uitverkocht.'

    Als diegene 'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.' heeft gezegd, moet diegene ook zelf een wens opstellen.
    Het ziet er dan als volgt uit:


    Ik wil naar een concert van 5SOS

    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    ~

    Ik wil naar Bali.

    Bali wordt door een eenhoorn ontvoerd en verdwijnt naar regenboogland

    ~

    Ik wil een rode skittle.

    Enzovoorts, enzovoorts. Ik denk dat jullie het inmiddels al begrijpen.

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 14:43 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Bij een Amerikaans experiment gaat er het een en ander mis waardoor de boel explodeert. De gassen die hierbij vrij komen tasten de ozonlaag ernstig aan en de zon word iets meer naar de aarde toe getrokken. Het gevolg hiervan is dat de aarde permanent veel te warm word, niet warm genoeg om te sterven maar wel warm genoeg om ieder mens het gevoel te geven dat ze smelten.

    Ik wou dat ik meer kon schrijven...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Je krijgt een plotselinge ziekte genaamd "taalspasme". Je kan wel praten en denken in woorden, maar je kan ze niet typen. Dan kan je plotseling geen woorden meer bedenken en typ/schrijf je alleen maar random letters.

    Ik wil een cheetah als huisdier^^

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 17:21 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    De cheeta bindt je vast aan een ketting en maakt je vast aan een paal. Je moet nu kunstjes voor hem doen, waardoor jij zijn huisdier bent geworden.
    Ik wil geen huiswerk meer.


    -

    Een nieuw virus bereikt de Nederlandse grenzen. Elke leraar word besmet met het hogeverwachtingsvirus en stelt nu voor elke leerling een extreem veel huiswerk in. Hierdoor zul jij je hele leven bezig zijn met huiswerk maken.

    Ik wou dat ik goed had geslapen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Er is iets fout gegaan in de productie van knuffels. Je knuffel heeft een zendertje in zijn hoofd waardoor hij tot leven komt en besluit dat hij nooit meer knuffelbeer wil zijn. En omdat je alleen een knuffelbeer nodig hebt als je gaat slapen zorgt hij dat je nooit meer slaapt!

    Ik wou dat dat stomme stickertje van mijn hoognodige lapje stof ging

    Het stickertje is Satan en heeft geen zin om weg te gaan.

    Ik hoop dat mijn examen Latijn goed ging.


    help

    Je hebt een psychische ziekte die ervoor zorgde dat je plotseling onbewust allemaal Griekse dingen op ging schrijven in plaats van Latijn.

    Ik wil spelen in de kerstmusical van school.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    De school heeft in een vlaag van verstandsverbijstering besloten om Kerst af te schaffen omdat het een feest van Satan zou zijn. Nu ook geen uitvoering meer

    Ik wil een vakantiehuisje op Kreta


    ...

    Satan wilt dat niet.

    Ik wil koekjes.


    help

    Koekiemonster heeft ze allemaal opgegeten.

    Ik wil in een vortex waarmee ik naar leuke animewerelden kan rijzen! =D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Er gaat iets mis en je raakt vast in de wereld van de Teletubbies.

    Ik wil een nieuwe mobiel.


    Because I love him, do I need another reason?

    die wordt gesloopt door superman.


    Ik wil een kattenrevolutie!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:

    Ik wil een kattenrevolutie!


    Harry Styles steelt al de katten op de wereld en stopt ze in zijn kingsize bed waarna hij in Maleficent verandert en ze vervloekt waardoor ze voor altijd moeten slapen. En ze krijgen geen liefdeskus.(cat)


    Ik wil geen toetsweek...


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Er komt een nieuwe wet waardoor het hele jaar door er toetsweek is
    Voor altijd

    Ik wil dat het zaterdag is


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    Ik wil dat het zaterdag is


    Zeus besluit dat het tijd is voor een grote verandering op aarde en verschuift alle dagen twee stapjes terug.
    Het is pas volgende week donderdag weer zaterdag (cat)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 7:50 ]


    ...