• Hello everyone!

    Ik had een leuk ideetje, en dat zou ik graag met jullie willen delen.

    Om te beginnen:
    Hier moet je NIET serieus zijn. Dat is verboden.

    Je mag alles bedenken wat je wilt.

    Ik ga het uitleggen.


    Iemand begint met een wens, bijvoorbeeld:
    'Ik wil naar een concert van 5SOS.'

    Dan moet de volgende persoon iets zeggen schrijven wat datgene wat de andere persoon wilt doen, verhinderd, bijvoorbeeld:
    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    Of whatever, maar niet zoiets standaards, zoals 'De kaarten zijn uitverkocht.'

    Als diegene 'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.' heeft gezegd, moet diegene ook zelf een wens opstellen.
    Het ziet er dan als volgt uit:


    Ik wil naar een concert van 5SOS

    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    ~

    Ik wil naar Bali.

    Bali wordt door een eenhoorn ontvoerd en verdwijnt naar regenboogland

    ~

    Ik wil een rode skittle.

    Enzovoorts, enzovoorts. Ik denk dat jullie het inmiddels al begrijpen.

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 14:43 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Er is een verbod op racefietsen omdat er eentje levend is getransformeerd en Obama heeft verwond.

    Ik wil een pinda genaamd Pelly de pelpinda.


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Ik wil een pinda genaamd Pelly de pelpinda.

    Pelly de pelpinda komt tot leven maar wordt gevonden door een paarse olifant. De olifant probeert hem op te eten en verslikt zich. Zowel de olifant als de pinda sterven een pijnlijke dood. Armastus heeft geen pinda meer

    Ik wil een real-life omhelzing van de topicstarter


    ...

    Ze sturen de verkeerde persoon naar je toe rn dan kom ik naar je toe om je te knuffelen. ik zou alvast wegrennen


    Ik wil slapend rijk worden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Er komt een middel waardoor je nooit meer hoeft te slapen en ze besluiten jouw als proefkonijn te nemen.

    Ik wil nieuwe deoderant.

    FlySky schreef:
    Ik wil nieuwe deoderant.

    Nadat de deoderant getest is, komt men erachter dat ze in plaats van het juiste luchtje een stinkdierluchtje hebben gemaakt. De deoderant wordt uit de schappen gehaald.

    Ik wil onsterfelijkheid


    ...

    Je gaat dood (cat)

    Lord Voldemort had gelijk: Only he can live forever. Je besluit je in heer Voldemort te veranderen

    maar je bent vergeten wat er aan het einde van de Harry Potter serie gebeurd


    Ik wil een andere tekendocent


    -

    Je tekendocent wordt alleen ontslagen als jij bij hem in huis gaat wonen.
    Ik wil leren screamen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Oli schreef:
    Ik wil leren screamen.


    Je word onvoerd door Loki van Asgard en trekt bij hem in waardoor je nooit meer kan leren screamen.

    Ik wil een lieve jongen die me komt knuffelen zodat ik geen enge dromen krijg
    (cat)


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Axiopistos schreef:
    (...)
    Ik wil een lieve jongen die me komt knuffelen zodat ik geen enge dromen krijg (cat)


    Ik ben al in de trein gestapt, op weg naar jou. Aeolus blaast zijn winden naar me. Met trein en al word ik weer thuis afgezet. De poging om naar jou te komen, is mislukt. Het spijt me zo.

    Ik wil op vakantie naar Engeland


    ...

    Engeland is opgegeten door het monster van Loch Ness.

    Ik wil een opblaas krokodil.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wegens een foute levering kwam je opblaasbare krokodil bij ma Flodder terecht en ze wil hem niet terug geven.

    Ik wil geen writers block meer.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 23:57 ]


    16 - 09 - '17

    De writer's block verandert in een letterlijke blok en die valt helaas net op je hand waardoor je niet meer kunt schrijven. Of typen.

    Ik wil een mutant worden.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Je muteert in een ijsblokje, maat dan kan je niet meer terug veranderen en dan smelt je.

    Ik wil dat het morgen is!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oeps, was al verder
    De tijdmachine doet het niet goed en je gaat 3 eeuwen terug in de tijd

    Ik wil kunnen vliegen

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 21:55 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:

    Ik wil kunnen vliegen


    De vleugels die opeens uit je rug groeiden, verdwijnen even snel als ze gekomen zijn en je valt in de zee.

    Ik wil dat ik nooit meer slaap nodig heb

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 9:29 ]


    ...