• Hello everyone!

    Ik had een leuk ideetje, en dat zou ik graag met jullie willen delen.

    Om te beginnen:
    Hier moet je NIET serieus zijn. Dat is verboden.

    Je mag alles bedenken wat je wilt.

    Ik ga het uitleggen.


    Iemand begint met een wens, bijvoorbeeld:
    'Ik wil naar een concert van 5SOS.'

    Dan moet de volgende persoon iets zeggen schrijven wat datgene wat de andere persoon wilt doen, verhinderd, bijvoorbeeld:
    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    Of whatever, maar niet zoiets standaards, zoals 'De kaarten zijn uitverkocht.'

    Als diegene 'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.' heeft gezegd, moet diegene ook zelf een wens opstellen.
    Het ziet er dan als volgt uit:


    Ik wil naar een concert van 5SOS

    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    ~

    Ik wil naar Bali.

    Bali wordt door een eenhoorn ontvoerd en verdwijnt naar regenboogland

    ~

    Ik wil een rode skittle.

    Enzovoorts, enzovoorts. Ik denk dat jullie het inmiddels al begrijpen.

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 14:43 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Ik eet 'm voor je neus op *.*

    Ik wil een mooi streepje buikhaar aaien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je handen verdwijnen dus je zal nooit meer iets kunnen aaien.

    Ik wil een voldoende voor mijn Grieks repetitie


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    (...)
    Ik wil een voldoende voor mijn Grieks repetitie


    Jouw Grieks lerares is een eend dus kan ze je alleen maar enen geven *.*

    Ik wil nooit meer voor iets te hoeven kunnen leren.


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Door een gigantische vulkaaneruptie van de Kilimanjaro en Anak Krakatoa is al het vliegtuigverkeer gecanceld. De as van de vulkaan verspreid zich door de atmosfeer en de benzine en diesel wereldwijd verdampt en alles waar sporen van diesel/benzine op zat, verroesten ook. Auto's dus. Alle fietsen waren net op een fietsconventie in Indonesië dus kwamen onder de lava te zitten. Op zich niet heel vervelend, maar toen alle pyroclastische stromen erachter aankwamen, baalden ze wel flink. Bovendien moeten alle ramen dichtgespijkerd worden om zo te voorkomen dat katten de wereld overnemen. Je kunt nergens heen. Al met al zijn al je spullen verdampt, maar kaftpapier stoot vulkanische as af, met als resultaat dat dat je enige spullen zijn. Katten die toch je huis binnen zijn geglipt dwingen je te leren. Badum tss.

    Ik wil meer boeken.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 18:54 ]


    Tijd voor koffie.

    Bored schreef:

    Ik wil meer boeken.


    Door de overvolle boekenkasten stort jouw huis in elkaar. Je hebt geen geld en zeker geen plaats meer voor boeken.

    Ik wil een eigen laptop


    ...

    Je hebt net genoeg geld bij elkaar om er een te kopen en gaat naar de winkel. Je staat aan de kassa, maar je laat de laptop vallen omdat je over een automatische stofzuiger struikelt...
    (je hebt geen geld meer voor een nieuwe en hij kan niet meer worden gerepareerd)


    Ik wil een snor XD

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 21:14 ]

    Door een chemischebroldingdingesreactie valt iedereens snor uit. En die komen niet meer terug, baibai snor.

    Ik wil geen examens. ><


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De overheid besluit dat vanaf vandaag alle examens dubbel moeten worden gemaakt.

    Ik wou dat mn haar lang was.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Valerious schreef:
    Ik wou dat m'n haar lang was.


    Door je nieuwe shampoo worden er kannibalen aangetrokken die je haren uit trekken en ze opeten. Hierdoor valt er speeksel op je kale hoofd waardoor je haar nooit meer kan aangroeien.

    Ik wil naar TFIOS.


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Axiopistos schreef:
    (...)
    Ik wil naar TFIOS.

    Nederland besluit dat de film, omdat hij toch al een maand later zou draaien, helemaal niet te zien is in de bioscoop IK MOET TFIOS ZIEN, AAHG

    Ik wil dat het stopt met regenen

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 17:55 ]


    ...

    Ergens in Amerika mislukt een gigantisch experiment. Er schiet een vaag dingetje de ruimte in wat er voor zorgt dat het eeuwig regent.

    Ik wou dat mijn doosje chocolade weer vol was :3

    Dat kan sowieso niet :') maar alvast, de cacaobomen sterven uit. Weg chocola.

    Ik wil mijn totem halen :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Die haal je niet, maar je krijgt een totempaal in stead.

    Ik wil dat Nederland wereldkampioen voetbal wordt. (cat)


    ars moriendi

    Dat gaan we makkelijk worden, die prutslandjes zoals Spanje verslaan we makkelijk met ons superkrachtenteam.

    Ik heb honger.

    Er verschijnt een koelkast vol eten voor je neus
    Net voor je wil beginnen met eten komt er een kudde olifanten die al je eten opeten
    Ze besluiten bij jou te blijven wonen en eten voortaan al je eten op

    Ik wil dat het niet zo warm is


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.