• Hello everyone!

    Ik had een leuk ideetje, en dat zou ik graag met jullie willen delen.

    Om te beginnen:
    Hier moet je NIET serieus zijn. Dat is verboden.

    Je mag alles bedenken wat je wilt.

    Ik ga het uitleggen.


    Iemand begint met een wens, bijvoorbeeld:
    'Ik wil naar een concert van 5SOS.'

    Dan moet de volgende persoon iets zeggen schrijven wat datgene wat de andere persoon wilt doen, verhinderd, bijvoorbeeld:
    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    Of whatever, maar niet zoiets standaards, zoals 'De kaarten zijn uitverkocht.'

    Als diegene 'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.' heeft gezegd, moet diegene ook zelf een wens opstellen.
    Het ziet er dan als volgt uit:


    Ik wil naar een concert van 5SOS

    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    ~

    Ik wil naar Bali.

    Bali wordt door een eenhoorn ontvoerd en verdwijnt naar regenboogland

    ~

    Ik wil een rode skittle.

    Enzovoorts, enzovoorts. Ik denk dat jullie het inmiddels al begrijpen.

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 14:43 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Je hebt nooit meer slaap nodig, maar in plaats daarvan moet je 24/7 naar het toilet, waardoor je geen leven meer hebt.

    Ik wil van mijn misselijkheid af.


    26 - 02 - '16

    Je broertje heeft een enorme reep chocolade voor je gekocht en legt hem voor je neus neer. Hij is onweerstaanbaar en je eet hem toch op, en je word nog misselijker.

    ~

    Ik wil een lama

    Lama's zijn uitgestorven door de grote lama-etendebeestjes epidemie van 2014.

    Ik wil meer chocola


    From these ashes, I will rise

    Alle cacao is opgegeten door reuzen.

    Ik wil een rubberbootje.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    De oceaan en al het water is verdwenen.

    Ik wil naar Disneyland.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    Ik wil naar Disneyland.


    Maleficent is uit het filmscherm gekropen en heeft met haar magische krachten Disneyland verwoest.

    Ik wil zomervakantie


    ...

    ~

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 18:47 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Anthroopos schreef:

    Ik wil voor altijd zomervakantie.


    Door het versnelde broeikaseffect smelten de ijskappen en bedelft het water Nederland, waardoor we een soort van Atlantis worden en er nooit meer jaargetijden zijn (cat)

    Ik wil niet op vakantie naar Zuid-Frankrijk :(

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 19:21 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Guess what? Jullie verhuizen er naartoe.

    Op een dag wil ik een zombie apocalypse. (cat)


    ars moriendi

    De zombie apocalypse komt, maar tegen die tijd is de mensheid al uitgestorven.

    Ik wil meer vrije tijd.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Een rozenstruik groeit door je huis en je bent heel de tijd bezig met deze te snoeien!

    Ik wil viool leren spelen!


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Alle vioolstokken worden verboden nadat een of andere wereldleider ermee tegen een muur is gespiesd en overleden. Hierdoor worden violen voortaan alleen nog maar gebruikt als minigitaar.

    Ik wil drop


    -

    Door de tandartsenvereniging worden alle soorten snoep verboden. Vanaf nu mag je alleen nog maar zure hosties eten.

    Ik wil een ijsje


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Door de opwarming van de aarde smelten vloeistoffen binnen drie seconden. Helaas kan je niet zo snel je ijsje eten en valt het op de grond.

    Ik wil 3 wensen laten uitkomen


    ...

    Geest in de lamp is niet echt, dus geen 3 wensen voor jou.

    Ik wil op vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 21:53 ]


    16 - 09 - '17