• Hello everyone!

    Ik had een leuk ideetje, en dat zou ik graag met jullie willen delen.

    Om te beginnen:
    Hier moet je NIET serieus zijn. Dat is verboden.

    Je mag alles bedenken wat je wilt.

    Ik ga het uitleggen.


    Iemand begint met een wens, bijvoorbeeld:
    'Ik wil naar een concert van 5SOS.'

    Dan moet de volgende persoon iets zeggen schrijven wat datgene wat de andere persoon wilt doen, verhinderd, bijvoorbeeld:
    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    Of whatever, maar niet zoiets standaards, zoals 'De kaarten zijn uitverkocht.'

    Als diegene 'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.' heeft gezegd, moet diegene ook zelf een wens opstellen.
    Het ziet er dan als volgt uit:


    Ik wil naar een concert van 5SOS

    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    ~

    Ik wil naar Bali.

    Bali wordt door een eenhoorn ontvoerd en verdwijnt naar regenboogland

    ~

    Ik wil een rode skittle.

    Enzovoorts, enzovoorts. Ik denk dat jullie het inmiddels al begrijpen.

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 14:43 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Indis schreef:
    Alle cacao is opgegeten door reuzen.



    Ik wil een kikker.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Indis schreef:
    (...)
    Ik wil een kikker.


    Alle kikkers worden spontaan gekust door prinsessen en veranderen in prinsen. Er zijn geen kikkers meer op de wereld.


    Ik wil niet meer ziek zijn ):


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Je geneest, maar wordt daarna opnieuw ziek.

    Ik wil kunnen teleporteren.


    26 - 02 - '16

    Dr. Who heeft alle teleportmachines verwoest behalve zijn eigen zodat hij de enige zou zijn om in de tijd te reizen. Hij verdwijnt samen met de laatste teleportmachine in de oudheid.

    Ik wil thuis zijn


    ...

    Je huis wordt doorzocht door de politie en het blijkt dat je tafel een kwaadaardige crimineel is die veel moorden in je huis heeft gepleegd. Wr volgt een gigantisch, langdurig onderzoek.

    Ik wil een leuke verjaardag.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Je krijgt geen leuke verjaardag omdat je Hannah Montana bent .

    Ik wil dat mijn crush mij ziet zitten


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Elke keer als hij langs kom lopen sta je net. Hij zal je nooit zien zitten.

    Ik wil dat het raam dicht gaat, want ik krijg het koud.


    From these ashes, I will rise

    Je geheime aanbidder gooit steentjes door het raam waardoor het glas breekt. Het raam is kapot
    Ik wil rijkdom

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 13:07 ]


    ...

    Anthroopos schreef:
    Ik wil rijkdom


    Je hoort net dat je de Loterij hebt gewonnen, maar als je naar de bank gaat om het geld op te halen wordt je overvallen door bankrovers...
    Je geld is FOETSJIE
    (cat)

    Ik wil wiskunde.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 9:19 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Einstein wordt tot leven gewekt en na onderzoek komt hij erachter dat Wiskunde nutteloos is. Het vak wordt afgeschaft.

    Ik wil een kat


    ...

    Alle katten veranderen spontaan in zombies (cat)

    Ik wil een eenhoorn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je goudvis (ook als je die niet hebt, dab heb je ernu een :P) verandert in een eenhoorn. Hij besluit op Hawaï nte gaan wonen. Weg eenhoorn

    Ik wil niet ziek zijn


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Je wordt ziek en alle mediciijnen veranderen in krokodillen.

    Ik wil niet leren.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je hebt zoveel plezier in het lezen van mijn berichtje dat je spontaan van je stoel valt. Het leerboek vliegt door de ruit en wordt verscheurd door een woeste hond die net je huis passeerde. Je hoeft niet te leren (:

    Ik wil naar het zwembad


    ...

    Ooh! Zo lief, *valt van haar stoel* *tot zover wat je hebt gezegd gebeurd ^^*

    De stoute unicorns stelen het zwembad, of je gaat met mij mee naar unicornland<3 of geen zwempiezwempie.

    Ik wil een watermeloen ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys