• Hello everyone!

    Ik had een leuk ideetje, en dat zou ik graag met jullie willen delen.

    Om te beginnen:
    Hier moet je NIET serieus zijn. Dat is verboden.

    Je mag alles bedenken wat je wilt.

    Ik ga het uitleggen.


    Iemand begint met een wens, bijvoorbeeld:
    'Ik wil naar een concert van 5SOS.'

    Dan moet de volgende persoon iets zeggen schrijven wat datgene wat de andere persoon wilt doen, verhinderd, bijvoorbeeld:
    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    Of whatever, maar niet zoiets standaards, zoals 'De kaarten zijn uitverkocht.'

    Als diegene 'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.' heeft gezegd, moet diegene ook zelf een wens opstellen.
    Het ziet er dan als volgt uit:


    Ik wil naar een concert van 5SOS

    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    ~

    Ik wil naar Bali.

    Bali wordt door een eenhoorn ontvoerd en verdwijnt naar regenboogland

    ~

    Ik wil een rode skittle.

    Enzovoorts, enzovoorts. Ik denk dat jullie het inmiddels al begrijpen.

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 14:43 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Alle landen behalve België zijn verbrand en overgenomen door aliens.

    Ik wil eten met Justin Bieber. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 22:02 ]


    wat was dit ookalweer

    Justin Bieber komt niet opdagen, maar een opblaaspop die hij heeft ingesproken wel, alleen zegt die opblaaspop alleen "swag."

    Ik wil een chocolade muffin.


    Alleen maar tranen van geluk

    De directeur van de muffinfabriek was na de ontvoering door het chocomonster chocola beu en vroeg toen de grote boze heks of die een vloek over het universum wilde regelen dat chocolademuffins verdwijnen.

    Ik wil een paard.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Door een erge paardenziekte, sterven paarden uit.

    Ik wil de film Rock of Ages nog eens kijken.


    16 - 09 - '17

    Rock Of Ages wordt door de overheid te provocerend gevonden en de film wordt niet meer uitgezonden/verwijderd/verbrand

    Ik wil samen met P naar de sterren kijken


    ...

    Alle monden konden niet meer sluiten vanwege het feit dat je een elektrische schok krijgt als je lippen elkaar raken, dit kwam door een onbekend kwaadaardig brein. Daarom kan niemand meer de 'P' uitspreken.

    Ik wil een mega knuffelbeer

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 22:36 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Als je op de kermis bent met je vriend, en hij wint de grote beer voor je, worden alle beren opeens neergeschoten door een FBI agente die zegt dat in een van de beren haar trouwring ligt.

    Ik wil met Sven knuffelen :Y)


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Knuffelen is door de overheid verboden omdat zij niet meer van lieve dingen houden. Als iemand durft knuffelen kan je een gevangenisstraf riskeren.

    Ik wil een puppy.


    16 - 09 - '17

    Door een genetische manipulatie worden er geen puppy's meer geboren uit de moeder, maar een kannibalistische bacterie.

    Ik wil Scott ontmoeten


    ...

    Ik zeg dat ik Scott ben en dan gaan we samen meeten, yeey.
    En Scott heb ik in de kast gelegd toen ze (?) bewusteloos was.

    Ik wil een ander leven.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Een eenhoorn komt naar je toe en takkelt je terwijl hij schreeuwt dat hij van suikerspinnen houdt.

    Ik wil meer boeken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alle boeken worden door marsmannetjes gestolen
    Ik wil geen school


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    School geeft je twee keuzes: of gewoon verder leven zoals nu met school, of voor de rest van je leven opgesloten zitten in een kamer zonder raam of wat.
    Ik wil snakebites.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 7:59 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    One Direction zingt een nummer over dat piercings en oorbellen slecht voor je zijn en alle fans kopen spontaan geen piercings meer. De hele markt stort in en ze zijn niet meer verkrijgbaar.

    Ik wil een nieuwe pen (hij is overleden tijdens wiskunde)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 10:17 ]

    Alle pennen die je aanraakt veranderen in steen
    Je zult voor altijd met een potlood moeten schrijven

    Ik wil chocolade

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 11:55 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.