• Jullie hebben het misschien wel gezien op het internet, in reclames of in het jeugdjournaal, maar tegenwoordig is het helemaal in om met elastiekjes armbandjes te maken. Dat denk ik althans, omdat die dingen hier bij ons erg snel verkocht worden en ik niet de kleuren kon kopen die ik wilde kopen :o
    Eerder heb ik al een minion gemaakt en vandaag heb ik een andere armband gemaakt, de quadrafish.


    De kwaliteit is niet geweldig, maar ik ben trots op mezelf :Y) Normaal ben ik niet zo goed met mijn handen :3

    Ohh dat Rainbowloom ouzo. Mijn zusje is er helemaal gek van, maar er liggen nu wel door het hele huis elastiekjes xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb het laatst bij mijn overbuurmeisje gedaan. Stiekem is het best wel leuk.

    JamesPotter schreef:
    Ohh dat Rainbowloom ouzo. Mijn zusje is er helemaal gek van, maar er liggen nu wel door het hele huis elastiekjes xd


    wat was dit ookalweer

    Ziet er leuk uit. ik deed vroeger altijd macramé ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zie het hier ook overal! Heb het zelf nog nooit gedaan, ik knoop altijd armbandjes met touwtjes.
    Het ziet er wel leuk uit ^^

    Ik maak armbandjes zoals deze^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Oew leuk hoor. ^^


    •*• Lululu •*•

    Ik zag er laatst een bij een klasgenoot en toen zei ik inderdaad dat ik die erg leuk vond, daarna hoorde ik in de Action een meisje naar iets vragen en werd er gezegd dat het helemaal was uitverkocht (waarschijnlijk de elastiekjes) en toen kwam ik erachter dat dat die elastiek dingen zijn.=') Zie de laatste tijd ook veel reclames op facebook en wil het zelf ook wel eens gaan proberen! Weet alleen niet waar je ze kan krijgen en hoe het dan moet, want zo handig ben ik ook niet....misschien mijn moeder maar aan het werk zetten.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Divergents schreef:
    Ik zag er laatst een bij een klasgenoot en toen zei ik inderdaad dat ik die erg leuk vond, daarna hoorde ik in de Action een meisje naar iets vragen en werd er gezegd dat het helemaal was uitverkocht (waarschijnlijk de elastiekjes) en toen kwam ik erachter dat dat die elastiek dingen zijn.=') Zie de laatste tijd ook veel reclames op facebook en wil het zelf ook wel eens gaan proberen! Weet alleen niet waar je ze kan krijgen en hoe het dan moet, want zo handig ben ik ook niet....misschien mijn moeder maar aan het werk zetten.x)


    Op youtube zijn erg veel tutorials te vinden. Ik typ gewoon rainbow loom in (zo heet dat ding met pinnen waarop je de armbandjes kan maken). De elastiekjes koop ik bij de Top 1 Toys en ook bij de op = op shop. Misschien is het ook wel bij de intertoys of bij de action te koop, maar daar heb ik er nog niet naar gezocht.
    Als je de tutorial precies volgt, is het niet moeilijk (:

    Divergents schreef:
    Ik zag er laatst een bij een klasgenoot en toen zei ik inderdaad dat ik die erg leuk vond, daarna hoorde ik in de Action een meisje naar iets vragen en werd er gezegd dat het helemaal was uitverkocht (waarschijnlijk de elastiekjes) en toen kwam ik erachter dat dat die elastiek dingen zijn.=') Zie de laatste tijd ook veel reclames op facebook en wil het zelf ook wel eens gaan proberen! Weet alleen niet waar je ze kan krijgen en hoe het dan moet, want zo handig ben ik ook niet....misschien mijn moeder maar aan het werk zetten.x)

    Ik weet toevallig dat ze ze hier hebben. Is een webshop van mijn schoonzusje. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    (...)
    Ik weet toevallig dat ze ze hier hebben. Is een webshop van mijn schoonzusje. (:


    Maar dat is het hem juist, het is een webshop.='D Ik haal ze liever uit de winkel zodat ik kan zien wat ik haal.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Divergents schreef:
    (...)

    Maar dat is het hem juist, het is een webshop.='D Ik haal ze liever uit de winkel zodat ik kan zien wat ik haal.=)

    Mmmh, dan toch inderdaad even bij de Bart Smit o.i.d? Hoor wel steeds dat ze snel zijn uitverkocht. Succes in ieder geval!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    (...)
    Mmmh, dan toch inderdaad even bij de Bart Smit o.i.d? Hoor wel steeds dat ze snel zijn uitverkocht. Succes in ieder geval!


    Hmmm ja, als ik binnenkort de stad weer eens inga dan zal ik eens kijken bij de Bart Smit ect en dan maar duimen dat ze nog op voorraad zijn.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Divergents schreef:
    (...)

    Maar dat is het hem juist, het is een webshop.='D Ik haal ze liever uit de winkel zodat ik kan zien wat ik haal.=)


    Heb je veel winkels bij je in de buurt? In elke kinderwinkel is het geloof ik wel. Heb net even op de intertoys site gekeken en daar staan ze ook, dus ik denk dat je ze in de winkel ook wel kan vinden. Zo'n rainbow loom ding is geloof ik 20 euro en de elastiekjes per 300 kosten ongeveer tussen de 2 en 3 euro.

    Lipstein schreef:
    (...)

    Heb je veel winkels bij je in de buurt? In elke kinderwinkel is het geloof ik wel. Heb net even op de intertoys site gekeken en daar staan ze ook, dus ik denk dat je ze in de winkel ook wel kan vinden. Zo'n rainbow loom ding is geloof ik 20 euro en de elastiekjes per 300 kosten ongeveer tussen de 2 en 3 euro.


    Rainbow loom ding 20 euro?? Welk ding?='D En ja we hebben intertoys, blokker, action en een stad verderop ook bartsmit en shizzle.=P Zal ze vast wel ergens vinden.^^ Morgen moet ik werken dus misschien even kijken in de pauze.


    You were born original, don't die as a copy.

    Divergents schreef:
    (...)

    Rainbow loom ding 20 euro?? Welk ding?='D En ja we hebben intertoys, blokker, action en een stad verderop ook bartsmit en shizzle.=P Zal ze vast wel ergens vinden.^^ Morgen moet ik werken dus misschien even kijken in de pauze.


    Dat ding met die drie rijen met pinnen.