• Jullie hebben het misschien wel gezien op het internet, in reclames of in het jeugdjournaal, maar tegenwoordig is het helemaal in om met elastiekjes armbandjes te maken. Dat denk ik althans, omdat die dingen hier bij ons erg snel verkocht worden en ik niet de kleuren kon kopen die ik wilde kopen :o
    Eerder heb ik al een minion gemaakt en vandaag heb ik een andere armband gemaakt, de quadrafish.


    De kwaliteit is niet geweldig, maar ik ben trots op mezelf :Y) Normaal ben ik niet zo goed met mijn handen :3

    Waar haal ik het? Ik moet iets te doen hebben


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Waar haal ik het? Ik moet iets te doen hebben


    Het is in bijna elke speelgoedwinkel wel te koop. Wij halen het tegenwoordig bijna overal vandaan :Y)

    En zo'n bord? Kind of don't want to spend too much money aangezien ik nog niet weet of ik het heel veel ga doen haha. Maakt het heel veel uit als je geen 'echte' hebt?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik vind ze best wel cool er uit zien en leuk voor als je je verveelt, maar ik zal er wel weer in falen, dus ik ga het niet eens proberen. Hij ziet er super uit, Aline!


    Danmarks Dynamite.

    Ik doe het tegenwoordig ook. Maar zo'n armband als op de foto kan ik nog niet maken. Ik ga wel even op zoek naar waar ik goedkoop verschillende soorten elastiekjes kan kopen.


    Physics is awesome

    Hecuba schreef:
    En zo'n bord? Kind of don't want to spend too much money aangezien ik nog niet weet of ik het heel veel ga doen haha. Maakt het heel veel uit als je geen 'echte' hebt?


    Wij hebben een verstelbare rainbow loom en ik geloof dat die twintig euro was. Dat is dan de echte. Ik heb gehoord van vriendinnetjes van mijn zusje en van mijn nichtjes dat de niet echte looms snel kapot gaan. De pinnen gaan er af. Eentje heeft al drie keer een nieuwe gekocht, steeds weer een neppe :') Koop dan de echte en je bent van het probleem af, maar oké.
    Ik raad je de echte loom aan.

    Latukka schreef:
    Ik vind ze best wel cool er uit zien en leuk voor als je je verveelt, maar ik zal er wel weer in falen, dus ik ga het niet eens proberen. Hij ziet er super uit, Aline!


    Het is niet lastig, Gabs c: Je moet gewoon bij de makkelijke armbandjes beginnen :3

    Winhood schreef:
    Ik doe het tegenwoordig ook. Maar zo'n armband als op de foto kan ik nog niet maken. Ik ga wel even op zoek naar waar ik goedkoop verschillende soorten elastiekjes kan kopen.


    Bij de op=op shop kan je zes zakjes elastiekjes kopen voor 5 euro. Ik weet niet of die bij jullie in de buurt is en of die actie er ook bij jullie is, maar dat raad ik je wel aan (: Daar kopen wij ze nu ook steeds, omdat het daar zo goedkoop is, ghehe.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Bij de op=op shop kan je zes zakjes elastiekjes kopen voor 5 euro. Ik weet niet of die bij jullie in de buurt is en of die actie er ook bij jullie is, maar dat raad ik je wel aan (: Daar kopen wij ze nu ook steeds, omdat het daar zo goedkoop is, ghehe.


    Gaat geen belletje bij mij rinkelen.

    Ik heb net een andere proberen te maken, maar helaas knapte een van de elastiekjes.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Gaat geen belletje bij mij rinkelen.

    Ik heb net een andere proberen te maken, maar helaas knapte een van de elastiekjes.


    Oh, helaas :c
    Shit, man. Dat is zo'n rotmoment. Ik hoop voor je dat je net bent begonnen en niet bijna klaar bent. Valt het nog te herstellen?

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Oh, helaas :c
    Shit, man. Dat is zo'n rotmoment. Ik hoop voor je dat je net bent begonnen en niet bijna klaar bent. Valt het nog te herstellen?


    Ik was al begonnen ongeveer rond de helft. Maar ik was zo pissig dat hij was geknapt dat ik alles er af heb gehaald.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Ik was al begonnen ongeveer rond de helft. Maar ik was zo pissig dat hij was geknapt dat ik alles er af heb gehaald.


    Ohw, zo kan het natuurlijk ook xd Ik snap het wel. Ik zou ook helemaal gek worden, maar eerst zou ik kijken of het nog valt te redden xd

    Oeh ik heb dit gedaan ;D. Man wat heb je geduld nodig..
    Ik hou het wel bij de simpele armbandjes... Ik heb dan een schildpadje en een baby pinguin gemaakt, maar die laatste vond ik geen leuk grapje :'D. Plus overal stond spanning en waar laat ik een elastiekje knappen? Op iets waar totaal geen spanning staat.. Logica :'D..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Ohw, zo kan het natuurlijk ook xd Ik snap het wel. Ik zou ook helemaal gek worden, maar eerst zou ik kijken of het nog valt te redden xd


    Het viel naar mijn idee niet te redden. Het was een Liberty twist en eentje van de rand knapte dus ik kon hem niet vervangen, omdat ik hem niet onder de andere elastiekjes had gekregen.


    Physics is awesome

    Claires heeft ze ook heel veel 😍😄