• Jullie hebben het misschien wel gezien op het internet, in reclames of in het jeugdjournaal, maar tegenwoordig is het helemaal in om met elastiekjes armbandjes te maken. Dat denk ik althans, omdat die dingen hier bij ons erg snel verkocht worden en ik niet de kleuren kon kopen die ik wilde kopen :o
    Eerder heb ik al een minion gemaakt en vandaag heb ik een andere armband gemaakt, de quadrafish.


    De kwaliteit is niet geweldig, maar ik ben trots op mezelf :Y) Normaal ben ik niet zo goed met mijn handen :3

    Eruditie schreef:
    (...)

    Ik! Ik heb het echt een stuk of tien keer geleerd en iedere keer vergat ik weer hoe het moest


    Dit. Dit heb ik dus altijd als ik die dingen weer in mijn handen heb :3

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 17:48 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik heb vandaag een starters kit gehaald, vijf euro inclusief pin ding, haakjes, elastiekjes enzo.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Divergents schreef:
    Ik heb vandaag een starters kit gehaald, vijf euro inclusief pin ding, haakjes, elastiekjes enzo.c:


    Leuk! (: Het kan zijn dat zo eentje sneller kapot gaat omdat het de spanning niet aankan, maar ik hoop dat dat niet gebeurt (:


    En ja, scooby doo ^^ Daar was ik niet zo goed in, maar ik kon het wel dagenlang doen, haha (:

    Lipstein schreef:
    (...)

    Leuk! (: Het kan zijn dat zo eentje sneller kapot gaat omdat het de spanning niet aankan, maar ik hoop dat dat niet gebeurt (:


    En ja, scooby doo ^^ Daar was ik niet zo goed in, maar ik kon het wel dagenlang doen, haha (:


    Nee dat hoop ik ook niet.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Fantasyl schreef:
    (...)

    Dit. Dit heb ik dus altijd als ik die dingen weer in mijn handen heb :3

    Dat had ik ook als ik het een tijdje niet had gedaan. En het vastmaken aan het einde heb ik nooit gekund, dat moest iemand anders altijd voor mij doen.
    Figuurtjes maken kon ik ook niet, alleen maar van die rechte staafjes :P


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik zelf ben er ook meebezig, maar vindt sommige nog wel moeilijk, ik heb niet het merk van rainbow loom.. Ik heb gewoon een goed kopere merk :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik doe het met vorken. Is goedkoper, denk ik dan, en best leuk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb ze eindelijk! Ben ze nu samen met mijn moeder aan het maken ;)

    Alleen bij mijn bord is er 1 pinnetje stuk, morgen maar weer terug naar de winkel :(


    Treat people with kindness

    Jaa, hier is mijn derde bandje!



    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 17:12 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Sorry dat ik dit topic weer omhoog 'bump'

    Maar toch, ik wilde dit even delen:



    Bij elkaar zo'n 9 uur mee bezig geweest, ben er best wel tevreden over.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Sorry dat ik dit topic weer omhoog 'bump'

    Maar toch, ik wilde dit even delen:



    Bij elkaar zo'n 9 uur mee bezig geweest, ben er best wel tevreden over.


    Wow, die zijn echt super cool! Wauw.

    Vinception schreef:
    Sorry dat ik dit topic weer omhoog 'bump'

    Maar toch, ik wilde dit even delen:



    Bij elkaar zo'n 9 uur mee bezig geweest, ben er best wel tevreden over.


    Wauw! Dat moet je mij leren o-o


    Some people are art and do art at the same time

    ^ degene hierboven: ik heb de tutorials gevonden op het kanaal "Looming With Cheryl"

    Daar hebben ze wel andere kleding.enz,


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben nu bezig met een 5SOS armbandje. De basiskleur heb ik wit en ik heb rode letters :3 Maar door een niet erg goede tutorial (hij vertelt op het einde hoe je moet beginnen, terwijl hij in het begin liet zien hoe hij begon...), is het niet helemaal goed gedaan. Ik denk dat ik 'm morgen af maak en dan even hier post (:

    Ik was gister bij m'n vriend, en z'n moeder kwam aan met een zak vol van die elastiekjes, dus hebben we samen zitten loomen :')


    Spinning around, I'm weightless.