• Jullie hebben het misschien wel gezien op het internet, in reclames of in het jeugdjournaal, maar tegenwoordig is het helemaal in om met elastiekjes armbandjes te maken. Dat denk ik althans, omdat die dingen hier bij ons erg snel verkocht worden en ik niet de kleuren kon kopen die ik wilde kopen :o
    Eerder heb ik al een minion gemaakt en vandaag heb ik een andere armband gemaakt, de quadrafish.


    De kwaliteit is niet geweldig, maar ik ben trots op mezelf :Y) Normaal ben ik niet zo goed met mijn handen :3

    Dat doe ik ook, het is echt ontzettend leuk, je kunt ook allemaal van die leuke figuurtjes maken. Bovendien is het erg verslavend, maar ook een beetje kinderachtig.


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Dat doe ik ook, het is echt ontzettend leuk, je kunt ook allemaal van die leuke figuurtjes maken. Bovendien is het erg verslavend, maar ook een beetje kinderachtig.

    Snap niet wat er kinderachtig aan is.. Heel veel figuurtjes kan je als kindzijne echt niet maken hoor :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    BlackAlpha schreef:
    Dat doe ik ook, het is echt ontzettend leuk, je kunt ook allemaal van die leuke figuurtjes maken. Bovendien is het erg verslavend, maar ook een beetje kinderachtig.


    Het is erg leuk c: Mijn zusje heeft laatst Elsa van Frozen gemaakt c:

    Shuuya schreef:
    (...)
    Snap niet wat er kinderachtig aan is.. Heel veel figuurtjes kan je als kindzijne echt niet maken hoor :'D


    Ik snap wel dat sommige mensen het als kinderachtig ervaren, omdat dit een hype onder de jongere kinderen is, maar het is totaal niet kinderachtig en sommige dingen zijn echt verschrikkelijk lastig. Het haalt me soms het bloed onder mijn nagels vandaan, waaah xd

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Ik snap wel dat sommige mensen het als kinderachtig ervaren, omdat dit een hype onder de jongere kinderen is, maar het is totaal niet kinderachtig en sommige dingen zijn echt verschrikkelijk lastig. Het haalt me soms het bloed onder mijn nagels vandaan, waaah xd


    Soms zie armbandjes en dan heb ik echt zoiets van, hoe heb je dat dan in vredesnaam gemaakt?


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Soms zie armbandjes en dan heb ik echt zoiets van, hoe heb je dat dan in vredesnaam gemaakt?


    Precies! Wat ik mij ook afvraag; hoe kom je er in vredesnaam op om zoiets te bedenken? Je zit op je stoel en denkt; wat nou als je een ding met pinnen maakt en er met elastiekjes iets mee gaat haken. o_O

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Precies! Wat ik mij ook afvraag; hoe kom je er in vredesnaam op om zoiets te bedenken? Je zit op je stoel en denkt; wat nou als je een ding met pinnen maakt en er met elastiekjes iets mee gaat haken. o_O


    Waarschijnlijk is het gebaseerd op "gewoon" haken.


    Physics is awesome

    Het is bljkbaar uitgevonden door een Amerikaanse Chinees, die met rekkertjes aan het klooien was die je normaal in je mond doet als je blokjes hebt.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hecuba schreef:
    En zo'n bord? Kind of don't want to spend too much money aangezien ik nog niet weet of ik het heel veel ga doen haha. Maakt het heel veel uit als je geen 'echte' hebt?


    Ik heb nu sinds eind mei een neppe van de BS Budgetstore en hij heeft wel wat slijtage en gaat een beetje krom staan met wat druk, maar heb er verder geen last van gehad. Heb er verschillende armbandjes meegemaakt, een papegaai, schildpad, surfboard, aardbeitje, de leden van One Direction en vijf armbandjes met een konijnenhoofdje eraan.

    Mijn zusje had hetzelfde board, ging wel snel kapot en had toen een nieuw board bij de Xenos gekocht voor 4.99 met alles erop en eraan. Daar heb ik vandaag ook even mee gewerkt, en ik moet zeggen: hij is fijn. Schiet minder snel los dan die van de Budgetstore, gaat ook minder snel krom staan. Iedereen zegt: "Koop geen nepboard!" terwijl een vriendin van mij de officiele heeft waarvan al een pinbar gebroken is.

    Maar volgens mij verschilt dat ook per persoon en hoe voorzichtig je ermee bent.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Voorzichtig ben ik wel, en als ik er dan een voor 5 kan kopen ipv 20 vind ik dat heel fijn, dan ga ik die maandag halen. Bedankt!


    Spinning around, I'm weightless.

    Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe voorzichtig je bent. Ik denk dat ik het ook wel met een neppe loom zou kunnen doen, nu ik je verhaal zo hoor, maar ik blijf toch maar bij mijn eigen loom :3

    Ashtonished schreef:
    Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe voorzichtig je bent. Ik denk dat ik het ook wel met een neppe loom zou kunnen doen, nu ik je verhaal zo hoor, maar ik blijf toch maar bij mijn eigen loom :3

    Ligt er ook heel erg aan welk figuurtje en of je loombord wel goed is..
    Mijn moeder heeft namenlijk 2 soorten. Een echte en een neppe, maar de neppe is aan de hoekjes veel scherper en daardoor knappen de elastiekjes veel sneller.. + het verstelbare gedeelte schiet heel gauw los.

    En met de elastiekjes die goeidkopes ligt het heel erg aan wat voor figuurtje je maakt :'D.. Geen figuurtje kiezen waar je veel moet rekken :'D.. Me moeder was met een vlindertje bezig en dat was zo veel rek werk.. Ze was op de helft en toen het ene elastiekje na het andere kapot.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 0:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik hou het sowieso bij armbandjes, kan dat dan wel?


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Ik hou het sowieso bij armbandjes, kan dat dan wel?


    Moeilijk te zeggen. Het hangt echt van de spanning af die er op komt te staan en zo. Bij sommige armbandjes staat er meer spanning op de elastiekjes dan bij andere armbandjes.

    Ik probeer het eerst wel zo en anders vraag ik aan pap of ie er een voor me kan maken. Zag t laatst bij een oppaskindje: een plank met spijkers werkt net zo goed


    Spinning around, I'm weightless.