• Jullie hebben het misschien wel gezien op het internet, in reclames of in het jeugdjournaal, maar tegenwoordig is het helemaal in om met elastiekjes armbandjes te maken. Dat denk ik althans, omdat die dingen hier bij ons erg snel verkocht worden en ik niet de kleuren kon kopen die ik wilde kopen :o
    Eerder heb ik al een minion gemaakt en vandaag heb ik een andere armband gemaakt, de quadrafish.


    De kwaliteit is niet geweldig, maar ik ben trots op mezelf :Y) Normaal ben ik niet zo goed met mijn handen :3

    Yaay, mijn topics.

    Ik zat al te wachten op zo'n topic maar was te lui om het zelf te openen

    Ik ben er de laatste tijd ook heel fanatiek mee. Heb 1 single armband, 2 hexafish (ook nog een stuk of 4 voor vriendinnen gemaakt) en zo'n 20 fishtail armbandjes. Heb ook twee schildpadjes en een papegaai gemaakt, ben nu bezig met vlindertjes voor op haarclipjes (cadeautje voor mijn buurmeisje)

    Je kan die elastiekjes kopen bij The Read Shop, Bruna, BS Budgetstore, Bart Smit, Blokker, Action, Claires, Creatiek de Bergeend (een plaatselijke winkel bij mij in de buurt :') ) Intertoys, Toys'R'Us en waarschijnlijk bij nog veel meer winkels. Je kan die echte rainbowloom starterskit kopen die ontieglijk duur is, maar ook die van Band-It (14,95) of bij de BS Budgetstore voor 6,99, maar die is dan wel minder sterk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    LOOOMBANDJES. <3
    Ze liggen hier over mijn bureau verspreid. (krul)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Sommige Xenos winkels, Pipoos en op markten verkopen vaak ook veel bandjes.
    Bij de Xenos zag ik er vandaag 900 voor 2,99. Pipoos heeft 600 voor 2,95


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wacht nog steeds op een armbandje van mn buurmeisje maar ze is er nog niet zo handig in ):


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Vinception schreef:
    Sommige Xenos winkels, Pipoos en op markten verkopen vaak ook veel bandjes.
    Bij de Xenos zag ik er vandaag 900 voor 2,99. Pipoos heeft 600 voor 2,95


    Had ik dit eerder gelezen, was ik even langs de Xenos gelopen tijdens de pauze op werk....is twee winkels verderop.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Vinception schreef:
    Sommige Xenos winkels, Pipoos en op markten verkopen vaak ook veel bandjes.
    Bij de Xenos zag ik er vandaag 900 voor 2,99. Pipoos heeft 600 voor 2,95


    Oh, bedankt. Dan moet ik snel eens naar de Xenos gaan (:

    Mijn vriendin heeft er een voor me gemaakt als vriendschapsbandje (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 10:52 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Oh, zoiets hadden wij gekregen. Ik vond het vreselijk om te maken ._.

    Wow ik zat net heel internet af te zoeken naar deze bandjes. Toen ging ik op quizlet en zag ik ineens dit staan, haha toeval :)

    Ik wil ze ook graag hebben :P


    Treat people with kindness

    Mijn zusje is daar helemaal fan van. Ik en mijn broer hebben haar voor haar verjaardag meer dan 2000 elastiekjes gegeven en ze zijn nu al op (ze was zaterdag jarig)


    Spoiler alert: you will save yourself

    hahah ik heb ook al van die dingen xd


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn moeder heeft het vandaag gehaald en we gaan het samen maken :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn moeder heeft nog altijd het idee om ze voor me te halen, omdat ik zulke dingetjes altijd wel leuk vind. Maar inderdaad heel mijn tijdlijn op facebook staat ook vol met die bandjes en allerlei verschillende figuren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ah, de loombands. Ben ik even blij dat ik niet meer op de PABO zit, anders had ik waarschijnlijk 3miljoen van die armbandjes van stagekindjes gekregen, haha. Of was het een enorm probleem in de klas geweest omdat iedereen die dingen op tafel kwijt moet omdat ze niet in het laatje passen :/

    Dit doet me denken aan de scooby-doo's van vroeger :D Wie kent ze nog?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Neverlands schreef:
    Ah, de loombands. Ben ik even blij dat ik niet meer op de PABO zit, anders had ik waarschijnlijk 3miljoen van die armbandjes van stagekindjes gekregen, haha. Of was het een enorm probleem in de klas geweest omdat iedereen die dingen op tafel kwijt moet omdat ze niet in het laatje passen :/

    Dit doet me denken aan de scooby-doo's van vroeger :D Wie kent ze nog?


    Ik! Ik heb het echt een stuk of tien keer geleerd en iedere keer vergat ik weer hoe het moest


    Spoiler alert: you will save yourself