• Always remember you weren't born to visually please others.

    Sam.
    We rijden al uren en hebben nog steeds geen spoor van onze vader gevonden. Het enige wat hij heeft achtergelaten is een boek met monsters, geesten en andere wezens.
    'Dean, we moeten een slaapplek vinden. We hebben rust nodig. Benzine en een boterham zou ook fijn zijn.' Mompel ik.

    Stiles.
    De school was net uit en ik reed als een gek naar huis. Mijn vader had een nieuwe zaak en ik wou daar natuurlijk alles vanaf weten. De meeste zaken liet ik aan mijn vader over, maar sommige zaken maakte me nieuwsgierig. Vooral moordzaken vind ik erg interessant.


    Always remember you weren't born to visually please others.

    dean:
    'ik denk niet dat vader wilt dat we hem vinden' mompel ik. ik tuurde met vermoeide ogen naar de lange donkere weg waar in de verte een oud maar gezellig café'tje naast een tankstation stond. 'laten we hier wat eten. slapen doen we hier zoals gewoonlijk'. ik ritste m'n jas dicht en deed vader's boek open. de bladwijzer zat tussen de twee bladeren vol geschreven en beplakt met foto's. 'hmmm... het laatste waar hij aan bezig was waren de weerwolven'. ik liet de pagina fronsend zien aan sam.

    derek:
    ik keek uit het raam, waar nog steeds een groot gat in was met een flinke barst. de tieners liepen over de straat. ik gromde want op een of andere manier vond ik ze irritant. 'die tieners denken dat ze alles weten...' zei ik mompelend. ik deed mijn jas aan liep naar scott en stiles die nieuws hadden over een of ander pack member die gespot was in de stad.

    Sam.
    Ik zucht diep en neem het boek van Dean over. 'Weerwolven.' Mompel ik. 'Ik snap nog steeds niet waarom hij wil dat we zijn werk voortzetten. Had je niet liever iets anders gedaan? Wat wou jij vroeger worden?' Vraag ik. Ik probeerde familiezaken altijd ter sprake te brengen want dat vind ik belangrijk.

    Stiles.
    Als ik bij Derek ben bekijk ik hem even, hij ziet er nogal chagrijnig uit. 'Derek.. ik denk dat er slechte weerwolven zijn. Ik zag er laatst één, maar hij leek op zoek te zijn naar iets of iemand, waarschijnlijk een pack.' Raad ik.


    Always remember you weren't born to visually please others.

    Sorry voor het storen, maar is dit een ORPG?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Coombs schreef:
    Sorry voor het storen, maar is dit een ORPG?


    Oeps, ja, had ik er even bij moeten zetten haha. Ik zie de fout al :x

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 22:07 ]


    Always remember you weren't born to visually please others.

    Stilinskii schreef:
    (...)

    Oeps, ja, had ik er even bij moeten zetten haha. Ik zie de fout al :x


    Als het een ORPG is – moet dit via een story of via de privé berichten gebeuren, daar mag geen topic voor aangemaakt worden, aangezien andere personen daar niet aan mee mogen doen (:


    dean:
    ik keek sam aan met een grijns op mijn gezicht. 'sam, ik wilde niets worden. dit heeft altijd al in onze familie gezeten. ik help hem al van kleins af aan. het is een traditie, die zet ik voort. nu zeker na mam enzo...' ik keen hem zuchtend aan en begon snel over iets anders. ' dus! kijk eens op de kaart? waar moeten we nu naar toe?'

    derek:
    ik keek blazend opzij. zoals ik dacht eerder vandaag, tieners denken dat ze alles weten. 'en hoe ben je daar zo zeker van?' ik keek stiles vragend aan.

    –– Topic gesloten doordat een ORPG niet is toegestaan op het forum. ––