• We beginnen bij dat er een groepje elfen aan tafel zit en overleggen waar ze naartoe gaan omdat ze vluchten voor de oorlog.
    Ze besluiten dus naar Nunandur te gaan.
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163114
    Dit is het speeltopic van Elfenjacht.
    Een groepje elfen vlucht van de oorlog in hun land naar Nunandur.
    Onderweg komen er een heleboelgevaren voorbij.
    Zometeen komen hier de personages:

    Ilyriana Snowfeng 16 boself- Snowfallx
    Elemmíre Elanesse 23 boself- Fiance

    Hilana Nessiandre 40 ijself tovenares twee kinderen die meereizen: Faenith 6 en een jongen Himdor 11- NymeriaDorne
    Robin Tigrisblack 18 weerwolf wildmeter 4 - Robind19
    Nina Sherwood 17 weerwolf wildmeter 4 vriendin Robin - Fiance
    -




    Regels:
    Er is geen minimum aan woorden. Als het maar meer dan 20 is :)
    Als je niet serieus doet zet ik je eruit.
    Alleen Creaboek maakt een nieuw topic aan.
    Minstens 1 of 2 keer per week reageren.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 16:02 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    robin Tigrisblack

    Mijn topic. Ik ga straks alles bijlessen en reageren (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [zoiets alsjeblieft in het praattopic]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ilyriana snowfeng


    Ik zat met men cissy aan de tafel, voor wat een van de laatste keren in een lange tijd ging worden. Vermoeid keek ze me aan. Ze ging me missen dat stond vast. 'Wil je..' Begon ik. 'Nee'. Ze keek me terug zwijgend aan. Ze wou niet meegaan omdat ze de hoop al opgegeven had. Ze was er emotioneel te zwak voor. Mijn rugzak stond al klaar om te gaan. Ze zouden me wel roepen als we vertrokken. Het is hard om dit allemaal achter te laten..alsof je een deel van jezelf achterliet, wat ook wel zo wat was.
    Sip kijk ik wat rond, zelfs hierbinnen was de kilheid van de oorlog te merken. Ik schrok op en herinnerde mezelf er aan dat ik een paar vuurvliegjes zou meenemen, want hoe donker het ook is zij zijn de lichtjes die het donker doen verdwijnen. Ik begon mezelf mentaal en fysiek voor te bereiden. Ik sleep mezelf naar de emmer met water en was mezelf snel met een speciale kruidenmix. Mijn tanden poets ik snel met wat zout en water. Haren los over me heen. Ik trek mijn pijlenkoker over mijn schouder en ga op mijn bed zitten. Laat die tocht maar komen.


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    (sorry kwam net achter dat hij mijn stuk nier verzonden had)
    Robin Tigrisblack
    Ik keek blij toen ik nina zag. Ik keek naar het bos en toen naar haar. Ik snoof nog eens diep de geur op. "laten we dit keer het andere pad pakken. De vorige keer was dat pad nutteloos. " ik wees naar het pad die we al een maand niet meer gebruikt hadden om de.richting aan te wijzen.

    NINA SHERWOOD

    Samen met Robin loop ik naar het pad wat ze me aan had gewezen.
    De bomen verdonkeren het pad maar dat maakt niets uit.
    Onze weerwolven ogen kunnen alles goed zien.
    Ik hoop echt dat we iets vinden wat we kunnen verscheuren. Al is het maar een miezerig dwergje. Ik rammel van de honger...
    Ik kijk Robin aan en knik naar haar. Ik hoor stemmen.

    ELEMMÍRE ELANESSE

    Ik sta buiten. Midden in de oorlog. Ik heb afscheid genomen van Aegnor en ga op zoek naar de rest. Waar hadden we ook al weer afgesproken?
    Ik loop maar naar de plek waar we gisteren hebben gepraat. Hopend dat er al iemand is zodat ik weet dat ik goed zit.
    De zon komt langzaam op en haar stralen verwarmen mijn gezicht. Even lijkt het net als vroeger...
    Toen ik nog maar 9 was. De oorlog was al aan de gang, maar dat wisten wij niet. Ik, mijn moeder en mijn vader waren in Nunandur.
    Het was rustig en heerlijk warm. Ik stond op het balkon en keek over de vredige stad die baadde in het zonlicht.
    Ik hoor een gil en schrik op. Naast me is iemand neergeschoten door een pijl. Ik moet maken dat ik weg kom. Niet dat ik ook word geraakt...
    Ik begin te rennen. Rennen richting het hutje waar we hebben overlegd.
    Als Jacob, Hilana en alle anderen het maar halen. Ik voel een stekende pijn in mijn enkel en merk dat ik ben beschoten.
    Ik zie dat de pijl geen buisje heeft waar groen spul in zit. Dat is goed, geen vergif dus.
    Ik ruk de pijl uit mijn been en trek me niks aan van de pijn en het bloed. Het rode goedje wat uit mijn enkel stroomt. Ik zet het weer op een lopen en kom even later aan. De pijn is erger geworden en het lijkt meer te bloeden. Ik ren om de hoek van de hut en kijk recht in het gezicht van Hilana Nessiandre.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ilyriana snowfeng


    Gefrusteerd zit ik te wachten op de plek, even verder eigenlijk. Ik ben bijna ontzichtbaar.Ik zie pijlen vliegen, mensen doodvallen. Afkeurend schud ik mijn hoofd.
    Ik hoopte dat het zou eindigen, ooit op een dag. Ik zie hilana en elemmire er al staan. Verlegen blijf ik nog even verborgen. Ahoewel ze mijn reisgenoten zouden worden, bleef ik liever nog wat op afstand. Je kon niemand vertrouwen, Volgens mij toch. Het deed me pijn dat me zusjes niet mee ging. met een verbaast gezicht keek ik naar het bloed bij elemmire. Als een schaduw ging ik achter ze gaan staan om daarna te zeggen: Dit begint al slecht...


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    Robin Tigrisblack

    Toen ik stemmen hoorde begon me maag al te knorren ik wist niet waar het vandaan kwam en wie het waren. Maar wie boeide me weinig. Ik had honger er daar ging het me om. Ik keek nina aan."welke kant op voor de stemmen?"

    Robin Tigrisblack

    Toen ik stemmen hoorde begon me maag al te knorren ik wist niet waar het vandaan kwam en wie het waren. Maar wie boeide me weinig. Ik had honger er daar ging het me om. Ik keek nina aan."welke kant op voor de stemmen?"

    [Sorry, ik wist niet dat het speeltopic al open was]

    Aliyah Greenway

    Die vergadering leek eindeloos te duren, waarschijnlijk omdat ik niet oplet en steeds maar aan me moeder moet denken. Dan hoor ik dat we naar Nunandur gaan. Ik ben blij dat ik hier weg kan, weg van die vreselijke oorlog. Ik loop naar buiten en moet denken aan wat er is gebeurd met me familie. Ik ren en ren en ren terug naar huis, maar terwijl ik aan het rennen was schoten er weer eens bliksem stralen uit me vingers. Ik hoorde een kreet. Gelukkig heeft niemand het gezien. Bijna niemand weet van mijn kracht af. Als ik thuis ben beginnen de tranen eindeloos over me wagen te stromen. Als ze eindelijk gestopt zijn ga ik op me bed liggen na denken over wat ik mee zal nemen. Uiteindelijk heb ik me beslissing gemaakt. Ik neem wat eten en veel drinken mee maar ook mijn pijlen en bogen. Dan hebben andere ook nog een wapen. Ik kan me altijd nog beschermen met me geheime kracht. Zal ik dat wel doen? Wat als ze boos worden al ik ze het niet heb verteld? En wat als.... Ik moet me er ook niet druk over maken. Ik pak me sieraden doosje waar ik de spullen die ik nog heb van me ouders in bewaar. Ik stop hem in me tas. Zo heb ik altijd nog iets van hun bij me. Nu ben ik tevreden met de spullen die ik meeneem. Ik ga slapen.

    Die ochtend word ik vroeg wakker. Ik hoor alweer kreten. Mijn ogen worden vochtig. Niet nu! Niet nu! Ik bijt op me lip en dwing mezelf niet te huilen. Gelukkig het helpt. Ik pak me tas en ren naar buiten. Ik hoor elven gillen. Ik let even niet op en struikel over mijn eigen voeten. Ik was best wel blij dat ik viel want er vloog net een pijl boven me hoofd met gif. Mijn knieën doen zeer en er zit een lelijke schaafwond. Ik ren door en door totdat ik Hilana, Nessiandre, Elemmíre en Ilyriana. Ik ben blij ze te zien. 'Hoi!' Zeg ik hijgend. Dan kijk ik net zo verbaasd als Ilyriana naar Elemmíre's enkel. 'Wat is er gebeurd?' En ik wijs verbaasd naar haar enkel.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 20:12 ]


    We all just wanna be somebody

    Elemmíre Elanesse

    Ik sta bij Hilana als Ilyriana er aan komt en mijn enkel verbaasd aankijkt. Niet veel later komt Aliyah . "Wat is er gebeurd?" Vraagt ze aan me.
    "Geraakt door een pijl... Zonder vergif gelukkig." Ik grijp naar mijn enkel die enorm veel pijn doet... Ik moet moeite doen om niet flauw te vallen...
    "Aaaaaaw....." Ik voel me op het moment best zielig. Ilyriana en aliyah kijken me aan alsof ik een alien ben. Nou ja, ze kijken naar mijn enkel alsof die groen is.
    Nee, niet groen. Wel blauw... Ze staan versteend te kijken terwijl ik me draaierig begin te voelen. In plaats van 1 Aliyah staan er ineens 4 Aliyah's voor me.
    Hilana en Ilyriana zijn ook al gekloond. Pijn... Pijn... Het enigste wat ik voel, is pijn net voordat mijn hoofd de grond raakt. Ik zie bloed, ik ruik bloed, ik proef zelfs bloed, ik hoor stemmen en ik voel pijn. Stemmen... Stemmen, ver weg van mij.....


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ilyriana


    Ik zie elemmire langzaam wegzakken. Geschrokken kijk ik van haar naar Aliyah en Hilana. Haar enkel ziet er zo pijnlijk uit, gelukkig heb ik niks. Oke, erg om te denken maar toch. Ik kan de paniek onder ons gewoon voelen.
    We zijn nog niet eens vertrokken en hebben al iets voor. Ik deins achteruit als het bloed van elemmire mijn voeten raakt. We moeten dringend iets doen. Ik pak een stuk doek en hou het op haar wonde.
    Radeloos kijk ik naar hilana en aliyah.'wat moeten we doen?' vraag ik aan hun.


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    Elemmíre Elanesse

    Ondanks dat ik bewusteloos was geworden, zag ik dingen. Het leek een droom. Dingen die bewogen, mensen die praatten...
    Ik zag een donker bos met veel bomen, hoog, heel hoog. Twee figuren renden door het bos. "Welke kant op voor de stemmen?"
    Het waren twee weerwolven. Weerwolven die in onze richting renden. Ik keek om, ik zag mezelf. Een lichaampje wat echt heel erg klein leek vanaf boven de bomen. De weerwolven hadden het duidelijk op ons gemunt. Ik moest weer bij bewustzijn komen, om de drie andere elfen te waarschuwen.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ilyriana snowfeng


    De rest stond er aan de grond genageld bij, terwijl ik nog steeds wanhopig de wonde probeer af te dekken. Ze zag er zo levenloos uit. Ik hoor in de verte takjes kraken. Er kwam iets dichterbij... Vast nog elven, dacht ik.


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    [sorry dat ik zo lang niks gepost heb! Heeeeel erg sorry!!! Maar ik had het heel druk en toen was ik op vakantie. Ik ben erg moe en probeer binnenkort nog iets te posten.]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider