• We beginnen bij dat er een groepje elfen aan tafel zit en overleggen waar ze naartoe gaan omdat ze vluchten voor de oorlog.
    Ze besluiten dus naar Nunandur te gaan.
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163114
    Dit is het speeltopic van Elfenjacht.
    Een groepje elfen vlucht van de oorlog in hun land naar Nunandur.
    Onderweg komen er een heleboelgevaren voorbij.
    Zometeen komen hier de personages:

    Ilyriana Snowfeng 16 boself- Snowfallx
    Elemmíre Elanesse 23 boself- Fiance

    Hilana Nessiandre 40 ijself tovenares twee kinderen die meereizen: Faenith 6 en een jongen Himdor 11- NymeriaDorne
    Robin Tigrisblack 18 weerwolf wildmeter 4 - Robind19
    Nina Sherwood 17 weerwolf wildmeter 4 vriendin Robin - Fiance
    -




    Regels:
    Er is geen minimum aan woorden. Als het maar meer dan 20 is :)
    Als je niet serieus doet zet ik je eruit.
    Alleen Creaboek maakt een nieuw topic aan.
    Minstens 1 of 2 keer per week reageren.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 16:02 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ilyriana snowfeng


    Ik slik om mijn angst te verbergen. 'Nee hoor, totaal niet' piepte ik. Waarom moest mijn stem zo hoogklinken? Ik probeerde robin niet aan te kijken, anders zou ze angst in mijn ogen zien. Ik werp een blik op de tas. Voorzichtig probeerde ik een pijl te pakken.


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    robin Tigrisblack 4

    Ik voelde de angst en keek haar raar aan. Ik pakte een appel uit de tas en nam een hap."is er iets? " vroeg ik maar

    'Nee niks' antwoord ik snel. 'Ik ben bang van onweer' glimlach ik. Hopelijk trapt ze erin. Ze mag niet weten dat ik het weet. Ik kijk naar robin die een appel neemt. Zou ik nog kunnen vluchten? Als ik opeens begin te rennen? Nee, dan laat ik de rest in de steek. Ik kijk elemirre aan. Hopelijk heeft ze het ook door wat er zo raar is aan robin.


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    robin Tigrisblack 4

    Ik besloot Openkaart te spelen. " ik een weerwolf "zei ik terwijl ik nog een hap van de appel nam. "problemen mee? Want ik wil ook weg bij die fucking oorlog."

    Elemmire

    "Welke wezens kunnen niet tegen kou?" Fluisterde Ilyriana in me oor.
    Wolven... Dacht ik. Ik zei het niet, maar ik dacht het wel.
    "Ele. Volgensmij hebben we een probleempje." Zei ze.
    "Ik weet het." De hele tijd was ik stil blijven staan. Alsof ik sliep, maar dan staand.
    Toen kwam Robin eraan. Ik keek naar Ilyriana. Ik zag paniek in haar ogen. En angst.
    "Is er iets?" Vroeg Robin en nam een hap van een appel.
    "Eh..." Niks laten merken Elemmire. Ze mag het niet ontdekken.
    "Oké, ehm.... Heb je misschien nog een appel?" Vroeg ik zo onschuldig mogelijk.


    Nina Sherwood

    Langzaam kwam ik op de groep af. "Hallo." Ik zag dat de ene elf enorm schrok. "Wie ben jij?" Vroeg ze.
    " ik ben Nina. Een vriendin van Robin. Mag ik misschien meelunchen?" "Eh..."

    Elemmire

    "Hallo." Zei iemand. Ik sprong zowat vijf meter de lucht in van schrik. "Wie ben jij?"
    Ze heette Nina. Ik merkte ook al meteen dat er iets met haar was. Als Robin een wolf was, dan zij ook.
    Ik had niet veel zin om ja te antwoorden. Toch hoorde ik "ja, tuurlijk" uit mijn mond komen.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    robin Tigrisblack 4

    "hier Vang. Nina ook iet? " ik gooide de Appel zacht.

    "Ik een weerwolf." Zei Robin. Ik versteende. Al wist ik het natuurlijk al. "Oh, echt waar?" Probeerde ik verbaasd te zeggen. Maar ik ben geen goede actrice.
    Dus dat lukte niet zo goed. Ik keek Ilyriana aan. Wat moesten we doen? Misschien had Robin gelijk en wou ze ook alleen maar weg bij de oorlog, misschien deed ze ons niks. Maar misschien ook wel. Misschien was dit een plan om ons...


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Robin gooide een appel naar me. Laat ik hem maar opeten. Opeens moest ik aan sneeuwwitje denken.
    Nee, dat doen wolven niet. Toch?

    Nina

    "Jij ook een appel?" Vroeg Robin.
    "Nee." Hoe kon ze nou vertellen dat ze een weerwolf was?! Man...


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    robin Tigrisblack 4

    "het is jullie keuze. Jullie kunnen het van de positieve kant zien. Je hebt extra bescherming onderweg. En iemand die als hèt nodig js jacht op eten maakt."

    Ilyriana snowfeng


    Robin bevestigde dat ze een wolf was
    'Jagen voor ons? Wolven zouden ons eerder opeten.' Sprak ik met een gemengd gevoel. Ik was bang woedend en gefrustreerd tegelijk. Toen kwam er nog een andere wolf. Ik vertrouw hun voor geen meter. Waarom was ik hilana niet gevolgd toen ik de kans kreeg? Twijfelend kijk ik naar elemirre. 'Sorry, maar ik moet eerst wat vragen aan elemirre.'vlug trok ik haar er een beetje vandaan. 'Ik weet niet waar jij erover denkt, maar ik vertrouw hun voor geen haar. Zeker nu mijn vermoedens bevestigd zijn.'

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 18:46 ]


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    robin Tigrisblack 4


    "ik snap het. Eigelijk wouw ik het niet eens vertellen. Want ik wil hier weg. En jullie hadden me zeker wegen niet geaccepteerd als ik gewoon doodleuk op jullie afstapte en zei. Hoi ik ben Robin een weerwolf mag ik met jullie mee? Plus jullie hebben nooit gevraagt of ik een elf ben. " ik zag ze beetje weglopen en glimlachte een beetje. "smoezen heeft geen nut ik heb wolfen gehoor ik hoor alles wat jullie zeggen. Maar als jullie ons niet vertrouwen draaien wr ons om. Wij lopen weg en jullie."

    Hilana

    Opeens was er een briefje aangekomen: Wat is er aan de hand? Zitten jullie in de problemen. Of is het andersom? Krabbel je antwoord maar neer. Het blad vliegt vanzelf terug naar mij.

    Ik krabbelde terug:

    Er zijn wolven in de buurt, waarschijnlijk Robin. Zoek warmte op, het gaat erg, erg koud worden.

    Het briefje vloog terug.
    Ik ging verder, het was een sneeuwmassa geworden, en langzaam begonnen zelfs de bomen te bevriezen. Alles veranderde in ijs, zowat. Maar wij waren ijselfen, onze huid was bestand tegen de kou, al leek het niet zo, omdat hij zowat doorzichtig was. Ik stond al tot mijn enkels in de sneeuw, en ik kon maar vijf meter voor me uit kijken, voor de rest zag ik storm. Mijn werk zat erop. Ik zou geen vuur kunnen maken, ik zou nu Faenith herstellen, ik was ervan overtuigd dat ze het zou halen. ik pakte mijn kinderen bij elkaar, en hulde ons in de sneeuw. Niets is zo camouflerend als een IJself in de sneeuw, en ijs.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Elemmire

    "Ik weet niet waar jij over denkt maar ik vertrouw hun voor geen haar. Zeker nu mijn vermoedens bevestigd zijn." Zegt Ilyriana tegen me.
    Maar Robin hoorde het. Het was waar, moesten we toch maar met Robin mee, ze gaf inderdaad bescherming als iemand ons aanvalde. Maar ze gingen ons opeten. Denk ik. 'Hilana!' Fkuisterde ik zo zacht mogelijk. Ik stormde op de deur af. Ik trok hem open, een ijskoude wind kwam me tegenmoet.
    "Ships..." Fluisterde ik. Het was veel te koud voor ons. Wij waren maar gewoon boselfen. Maar Robin en Nina waren wolven. Die konden nog minder goed tegen de kou. Toen trok ik de deur wagenweid open. "Ilyriana kom! Kom!!!" ik rende als een gek door het huis op zoek naar een warme kamer. Gevonden!


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    robin Tigrisblack 4

    Toen de deur wagenwijd openstond liep ik dood normaal naar de kast en pakte twee dekens uit de kast. Ik gooide een naar nina. "en als ik jullie nou mijn wolf woord geef dat ik en nina jullie niet opeten. Zodra we in een oorlog vrij plek zijn is daar genoeg eten voor ons dat we jullie niet nodig hebben" zei ik terwijl ik de deken omsloeg

    Ilyriana snowfeng


    Kom kom, zei elemirre. Als een gek rende ze naar een warme kamer. Ik heb het zo koud.... Zo koud... Even alles op een rijtje zetten.. We gingen onszelf in veiligheid brengen, maar helaas kwamen we wolven tegen. Nu zitten we in hetzelfde huis als de wolven. Ze kunnen de waarheid zeggen maar ook liegen tegen ons. Ik word er gek van. Maar aangezien we maar met zo weinig elven nog waren, hadden we weinig keus. 'Elemirre, zoals je weet vertrouw ik hun niet. Maar eigenlijk hebben ze wel gelijk. Ik ga enkel met hun mee als jij ook meegaat.' Zuchtte ik.


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy