• We beginnen bij dat er een groepje elfen aan tafel zit en overleggen waar ze naartoe gaan omdat ze vluchten voor de oorlog.
    Ze besluiten dus naar Nunandur te gaan.
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163114
    Dit is het speeltopic van Elfenjacht.
    Een groepje elfen vlucht van de oorlog in hun land naar Nunandur.
    Onderweg komen er een heleboelgevaren voorbij.
    Zometeen komen hier de personages:

    Ilyriana Snowfeng 16 boself- Snowfallx
    Elemmíre Elanesse 23 boself- Fiance

    Hilana Nessiandre 40 ijself tovenares twee kinderen die meereizen: Faenith 6 en een jongen Himdor 11- NymeriaDorne
    Robin Tigrisblack 18 weerwolf wildmeter 4 - Robind19
    Nina Sherwood 17 weerwolf wildmeter 4 vriendin Robin - Fiance
    -




    Regels:
    Er is geen minimum aan woorden. Als het maar meer dan 20 is :)
    Als je niet serieus doet zet ik je eruit.
    Alleen Creaboek maakt een nieuw topic aan.
    Minstens 1 of 2 keer per week reageren.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 16:02 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Robin Tigrisblack -4


    "ja ik reis mee. Ik ben Robin. Gegrroet. " zei is snel. Ik keek om me heen. En toen ik Jacob zag liggen keek ik naar de grond om me lach te onderdrukken. " alles is zo snel gebeurt dat ze vast is gevlucht" zei ik rustig toen ze rond riep. we hadden ze moeten laten splitsen alleen waren.ze geen partij

    Ilyriana snowfeng


    Schuddend kijk ik naar elemirre. 'Het spijt me' zeg ik zacht.'ik heb haar niet gezien. Ik zie haar verdrietig kijken. Onder de schrammen en verwondingen loop ik naar de nieuwe elf. Ik ben robin, stelt ze zichzelf voor. Raar, ik had haar nog nooit eerder gezien. Normaal onthoud ik toch niet zo goed mensen. Maar deze elf komt me helemaal niet voor. Ik zie haar blik afglijden naar Jacob en dan vlug naar de grond. Zag ik daar een kleine lach rond haar lippen cirkelen? Dit was voor mijn gevoel helemaal niet goed. Ze zegt: alles is zo snel gebeurt dat ze vast is gevlucht. Haar stem klinkt een beetje schor en droog. Ze is vast een vreemde soort van elf. Ja, dat was het wel. Maar de echte waarheid wist ik pas toen het te laat was..


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    robin Tigrisblack - 4

    "volgens mij gingen de wolfen die kant op." zei ik terwijl ik naar de plek wees waar we niet weg kwamen. " dus het is slim lijkt me die kant op te gaan." ik wees niet naar de plek als je die lang bleef volgen vanzelf bij mijn huisje aan kwam.

    Elemmire

    "Volgens mij gingen de wolven die kant op." Robin wees. "Ik denk dat we daar heen moeten." "Oké, misschien is Alijah daar. Is Himdor er? Faenith? Hilana? Ilyriana? Oké. Kom. " Ik liep voorop naar de weg waar Robin naar had gewezen. Ik vond het toch wel raar, dat van Robin. Hoe wist ze dat we ergens naartoe gingen? Wist ze van ons gesprek? Had ze ons afgeluisterd? Een onbehaaglijk gevoel kroop mijn maag binnen. Iets was niet goed. "Robin, ga jij voor?" Het was meer als een bevel bedoeld dan als een vraag. Ik griste een dolk voor mijn voeten weg. Iemand had hem waarschijnlijk verloren. Met het wapen in de aanslag volgde ik Robin het bos in.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    robin Tigrisblack - 4

    "Robin, ga jij voor?" ik knikte meteen en volgde het pad veder. Ik stopte op een open vlakte waar je me huis net niet kon zien. " blijven we rechtdoor gaan of een andere kant op?" vroeg ik aan de groep. Ik hoopte dat nina alweer op de been is en de elfen rook. Niet Dt ze nog gewond lag.

    Nina sherwood

    Na het ongeluk heb ik mezelf verzorgd. Het doet pijn, maar het gaat.
    Ik ruik... Ik ruik elfen! Zou Robin...


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    robin Tigrisblack - 4

    Ik had me nog niet om gedraaid. Maar toen ik dat deed zag ik elemmire met een dolk. "is dat nu echt nodig? Zo weinig vertrouwen in mij?" vroeg ik haar.

    Elemmire

    "Is dat nou echt nodig? Zo weinig vertrouwen in mij?" Vroeg Robin.
    "Eh... Neu ik dacht alleen, misschien dat de wolven weer terugkomen. Je weet maar nooit." Volgens mij geloofde ze me.
    Niet dat ik Robin niet vertrouwde, maar... Ik zou nooit een soortgenoot neersteken. Denk ik. Maar... Er was jets vreemds aan Robin. Wat wist niemand.
    Krák!
    Met een ruk draai ik me om. "Wat?" Maar het was gewoon een van de elfen. Robin keek nog steeds wantrouwend naar mijn dolk.
    Ik stak mijn tong uit. Ik wilde gewoon beschermd zijn.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Robin Tigrisblack - 4

    Ik grinnikte toen ze zich met een ruk omdraaide en zag dat het een andere elf was. "ontspan. Denk je nou echt dat wolfen twee keer aanvallen?" zei ik grappen. Ik keek on me heen. En besloot met de rug richting de plek waar ik woon. "welke kant wil je op?" vroeg ik haar maar

    Hilana

    Ik had alles gezien, natuurlijk zag ik alles, ik was immers een moeder. Ik kon zien wanneer mijn kind loog over een snoepje, ik kon zien wanneer ze pijn hadden, ik kon alles zien.
    "is dat nu echt nodig? Zo weinig vertrouwen in mij?"
    "Ja, dat is nodig." Ik keek naar Faenith, die op mijn rug gebonden was, en naar Himdor, wie mijn hand vasthield, en zich groot probeerde te houden, maar bijna in slaap sukkelde. En toen pas merkte ik hoe zwak ik ook op mijn benen stond, ik kon elk moment omvallen. Dat was het nadeel van een Tovenares zijn, de machtige krachten die je bezat, sloopten je.
    Robin en Elemmire, kregen een confrontatie.
    "Ontspan, denk je dat de wolfen echt twee keer aanvallen?" Grapte Robin, boos draaide ik me om.
    "Wel als enig persoon ze naar hen toe leid!" Ik raapte wat wolvenhaar van de grond op, en liet het zien. Ik vertrouwde haar voor geen cent. Ze vroeg aan Elemmire welke kant ze op wou, maar ik antwoordde in plaats van haar.
    "Ik ga niet meer met jou reizen, dat is in ieder geval zeker. Degene die met mij meewillen kunnen nu mee, zolang ze maar geen Robin heten." Ik trok Himdor met me mee, en liep in me eentje het bos in, niemand was achter me aangekomen...


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Robin Tigrisblack - 4

    Ik keek haar verbaast aan. "moet ik met haar praten? En vragen wat er een de hand is? Of gaat er iemand anders achter aan?" vroeg ik aan de groep. Ik zelf vloekte wel in me hoofd. Ik had geen zin in spelbrekers. "heb ik iets fout gedaan?" vroeg ik hardop.

    Ilyriana snowfeng


    Ik trap op een takje waardoor elemirre omkijkt. Verschuldigend kijk ik haar aan. Na een tijdje hoor ik robin en elemirre praten. Nog steeds wantrouwig luister naar wat ze zeggen, tot hilana zegt wat ze denkt. Nu je het zo bekijkt.... Wolvenhaar he? Niet goed niet goed. Ik zie hilana weggaan. Toch ga ik niet achter haar aan. Als er wat misgaat zal ik de rest helpen, wat dan ook.
    Ik werp een blik op robin, haar uitdrukking geeft iets... Waarom kom ik er maar niet op wat er met haar is. Ik concentreer me op robin en probeer haar emoties te voelen. Irritatie,ongeduld,.... Interessant zeg.
    'Nee, je hebt niets fout gedaan.' Zeg ik glimlachend. Ik mag niet laten merken dat ik weet dat er iets mis is met haar. 'Zullen we verder gaan' vraag ik nog steeds glimlachend aan robin. Maar wat ze niet weet is dat ik een pijl die zo koud is als het hart van Antarctica onder mijn riem vandaan haal en opspan.


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    robin Tigrisblack 4

    "ik heb het gevoel dat niemand me vertrouwt. Als dit echt zo is wil ik wel weg gaan. dan gaan jullie de ene kant op en ik de andere." ik hoopte dat nina onder weg is.

    Elemmire

    Hilana liep nijdig weg. Ik wist niet of ik achter haar aan moest of...
    "Hé eh Robin..." Alles wees erop dat er iets verkeerds aan haar was. Maar dat wou ik niet laten merken. Niet echt dan tenminste.
    Als ik achter Hilana aan ging, dan liet ik Robin en Ilyriana in de steek. Bleef ik hier, liet ik Hilana en haar kinderen in de steek.
    Ik wist het niet meer... Even bij Robin blijven. "We komen met jou mee. Oké?"
    Ik keek Ilyriana aan. Toen liepen we achter Robin aan.

    Nina

    Ik liep naar buiten. Op weg naar de geur van verse elfen. Achter een boom bleef ik staan.
    Ik ving een glimp op van Robin. "Mooi, twee elfen." Glimlachte ik. Ik keek Robin aan en knikte. We hadden eten.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Robin Tigrisblack-4


    Ik draaide me om. En keek even naar de zon. Aan de stad te zien was het eigelijk eens tijd. "willen jullie ene lunch pauze of willen jullie veder?" vroeg ik terwijl je achter me rug een teken gaf aan nina dat we zo aanvallen.