• We beginnen bij dat er een groepje elfen aan tafel zit en overleggen waar ze naartoe gaan omdat ze vluchten voor de oorlog.
    Ze besluiten dus naar Nunandur te gaan.
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163114
    Dit is het speeltopic van Elfenjacht.
    Een groepje elfen vlucht van de oorlog in hun land naar Nunandur.
    Onderweg komen er een heleboelgevaren voorbij.
    Zometeen komen hier de personages:

    Ilyriana Snowfeng 16 boself- Snowfallx
    Elemmíre Elanesse 23 boself- Fiance

    Hilana Nessiandre 40 ijself tovenares twee kinderen die meereizen: Faenith 6 en een jongen Himdor 11- NymeriaDorne
    Robin Tigrisblack 18 weerwolf wildmeter 4 - Robind19
    Nina Sherwood 17 weerwolf wildmeter 4 vriendin Robin - Fiance
    -




    Regels:
    Er is geen minimum aan woorden. Als het maar meer dan 20 is :)
    Als je niet serieus doet zet ik je eruit.
    Alleen Creaboek maakt een nieuw topic aan.
    Minstens 1 of 2 keer per week reageren.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 16:02 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ilyriana snowfeng

    'Kies jij maar' zei ik tegen elemirre. Ik vertrouw haar toch niet voor een meter


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    Elemmire
    "Kies jij maar." Zei Ilyriana.
    "Een lunch." Mijn buik rammelde enorm..


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Robin Tigrisblack - 4

    "hebben jullie eten bij jullie of niet?" vroeg ik hun. ik zelf had voor zekerheid brood bij me.

    Elemmire

    "Eh, ja. Maar ik zou het liever willen bewaren voor later. We zijn nog een hele tijd onderweg." Zei ik.

    Nina Sherwood

    Robin seinde me dat we zo gingen aanvallen. Ze vroeg of ze gingen lunchen. Ha, hun lunchen...
    Wij lunchen!


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Robin Tigrisblack 4

    "mijn huis staat hier niet zo ver vandaan. Ik heb nog wel beetje eten " zei ik.

    Elemmire

    "Oké, dan gaan we naar jou huis." Ongezien klemde ik mijn dolk zo hard vast dat mijn knokkels wit werden.
    Gewoon, voor als er iets zou gebeuren


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Robin Tigrisblack 4
    Ik liep voor hun uit naar me huis. Ik tikte nina op de deur. "nina we hebben een paar gasten. Kom je zo ook?" ik liep daarna door naar me huis. Ik hoopte dat nina de boodschap snapte en zich zo naar toe huis moest begeven. Ik pakte het eten uit een kast en legde het op tafel.

    Hilana

    Nu wist ik wat er was, wolven. Ik moest de groep redden! Maar, kon ik de levens van mijn kinderen op het spel zetten voor hun? Ik was zwak, erg zwak. Als ik ze zou redden, was ik zelf het prooi. Bovendien, wat had de groep voor mij gedaan? Ik zuchtte, zette Faenith neer, en Liet Himdor los. Ik had nog wat Laatste krchten over, daarmee zou ik een omtrek van vijftig kilometer, in een sneeuwstorm veranderen. Het zou in voordeel van d elfen zijn, want wolven hadden een hoge lichaamswarmte nodig. Ondertussen was het begonnen met sneeuwen, en hagelen. In een paar minuten zou het stormen.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    robin Tigrisblack 4

    Ik vloekte binnen monds toen het kouder werd. Ik wist dat het te gevaarlijk werd als ik verranderde. Dus ik moest door blijven zetten tot het warm word. Dan kan ik pas veilig veranderen.

    Ilyriana snowfeng


    Verbaast keek ik naar de lucht. 'Wat in vredesnaam is er aan de hand' hoor ik iemand zeggen. Hmmm, het weer kan niet zomaar omslaan. Dit is gedaan door een elf. Hilana als ik me niet vergis. Ik maak maak snel een opschrift op een blaadje van een boom. Ik blaas erop en betover het zodat het naar waar hilana ook is vliegt.
    Wat is er aan de hand? Zitten jullie in de problemen. Of is het andersom? Krabbel je antwoord maar neer. Het blad vliegt vanzelf terug naar mij.
    Ik kijk tot het blad verdwijnt. Hopend dat niemand het zag wat ik deed. Ik vertrouw robin nog voor geen haar. 'Het lijkt erop dat we ergens zullen moeten schuilen' zeg ik naar de lucht kijkend.


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    robin Tigrisblack 4

    Ik was mijn huis in gegaan maar besefde dat ik niet had gekeken of ze me wel waren gevolgd. Ik gooide het voedsel in de tas en trok een trui aan. Ik haatte kou

    Elemmire

    De lucht betrok, het werd donkerder en kouder. Hoe kon dat nou? Het was zomer! "Het lijkt erop dat we ergens moeten schuilen!" Zei Ilyriana.
    "Waar dan?" Vroeg ik. Ik zag dat Ilyriana Robin ook niet vertrouwde, ze wilde waarachijnlijk voor geen goud naar Robins huis. Er was in de buurt even niks anders om te schuilen. "We moeten naar Robins huis! We moéten wel! Pak je wapens maar alvast." Riep ik. Pof, naast me in het gras viel een enorme hagelsteen.
    "Snel!"

    Nina

    Robin had me een boodschap gegeven. "We hebben gasten!" Tevreden gromde ik. We hadden ete... Eh, gasten.
    Ik moest even de elf spelen en vertellen dat ik Robins vriendin was. Dan konden we veranderen.
    Plots hoorde ik wat tikken tegen me raam. Hagel. Hagel? Het werd kouder. Ships! Ik trok een dikke jas aan. Hagel, net scheen de zon toch nog als ik me niet vergiste? Het moest het werk zijn van een elf. Een tovenaar, of tovenares. Ik gromde. Die moesten we ook te pakken nemen!


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ilyriana snowfeng
    Geïrriteerd pak ik mijn handdolk. Fijn, naar het huis van robin. Maar elemirre had gelijk, we moesten namelijk wel. Ik hoopte dat hilana vlug kon antwoorden. Maar stel dat dat niet het geval was? Waarom maakte ze een storm? 'Welke wezens kunnen er niet tegen kou?' Fluisterde ik tegen elemirre. Mijn ogen sperden zich open toen ik eindelijk besefte wat er niet klopte aan robin. 'Elemirre, ele, we hebben een probleempje' zei ik bevend van angst.


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    Robin Tigrisblack

    Ik liep weer nar hun toe. "iets gemist? Behalve die kou." zei ik. Ik gooide de tas op de grond. "hier hebben jullie eten" zei ik kortaf.

    Robin Tigrisblack

    Ik liep weer nar hun toe. "iets gemist? Behalve die kou." zei ik. Ik gooide de tas op de grond. "hier hebben jullie eten" zei ik kortaf.