• Hallo iedereen (:

    Volgend jaar ga ik naar 5 Vwo en dat betekend dat ik op uitwisseling ga! Ik ben er super enthousiast over maar heb alleen één klein probleempje. Er zijn vier locaties waar je naar toe mag gaan alleen ik weet niet waar ik heen wil.

    De locaties zijn:

    Rusland
    Tsjechië
    Spanje
    Duitsland

    Ik heb al twee afvallers besloten namelijk Duitsland (want dat is het enige land waar ik ooit op vakantie geweest ben naast Nederland en België dus daar wil ik niet nog een keer heen). Ik wil ook niet naar Rusland. (Sowieso mag ik van mijn ouders daar niet heen want dat gedoe met Oekraïne en zo.) Er zijn nog wel een aantal redenen te noemen waarom ik niet naar Rusland wil maar daar ga ik verder even niet op in.

    Mijn twee opties zijn dus Spanje en Tsjechië. Als je naar Spanje gaat zit je in Rubi (een klein plaatsje vlakbij Barcelona). Het schijnt een erg mooie omgeving te zijn en het is daar natuurlijk ook lekker warm. (: Als je naar Tsjechië gaat zit je in Praag, midden in de stad. Dit lijkt me zeker cool aangezien het een hele mooie stad is!

    Eigenlijk kan ik dus niet kiezen tussen Spanje en Tsjechië en wil daarom graag weten welk land jullie zouden kiezen. Ook zou ik het erg leuk vinden als je iets over die omgeving kan vertellen als je daar ooit geweest bent. Alvast bedankt voor het reageren (:


    Treat people with kindness

    Spanje, lekker warm :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zou naar Tsjechië gaan. Hoewel Spanje vast prachtig is lijkt Praag me als heaven.
    Zelf ben ik ook niet een geweldige reizer en ben ik bij allebei nog nooit geweest :')


    wat was dit ookalweer

    Selle schreef:
    Spanje, lekker warm :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Ik wil zelf heel graag nog een keer naar Praag, dus ik zeg Tsjechië :] Maar zoek anders wat informatie op internet over beide plekken?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Vasilisa schreef:
    Ik wil zelf heel graag nog een keer naar Praag, dus ik zeg Tsjechië :] Maar zoek anders wat informatie op internet over beide plekken?


    Lekker slim van mij, daar had ik nog niet aan gedacht xD

    Ik vind het alleen wel handig om meningen van anderen te horen (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 22:23 ]


    Treat people with kindness

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 22:22 ]


    Treat people with kindness

    Ik zou meteen Spanje kiezen (moet wel, als je Spaans studeert :'D) maar uiteindelijk kies je best zelf ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zou Tsjechië kiezen, want daar ga je niet zo snel heen als je op vakantie gaat en Spanje wel. En Praag is gewoon een geweldige stad. Ik zou inderdaad informatie over beide bestemmingen opzoeken.


    Take risks and conquer your fears.

    Tsjechie is ceeeewl. Het is er ook lekker warm. En Praag is best stad.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn broer woont in Praag en hij heeft het daar erg naar zijn zin!;) en 't is een mooie stad, dat wel =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Corday schreef:
    Ik zou Tsjechië kiezen, want daar ga je niet zo snel heen als je op vakantie gaat en Spanje wel. En Praag is gewoon een geweldige stad. Ik zou inderdaad informatie over beide bestemmingen opzoeken.


    Dat over op vakantie gaan vond ik ook al ja. Maar toch vind ik Spanje ook erg vet! Het is gewoon zo moeilijk ):


    Treat people with kindness

    Ik ben al in Tsjechië geweest en ook in Praag, dat is echt een geweldige stad. Maar het land zelf vond ik eigenlijk niet zo leuk, Spanje had ik veel liever.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    COBAI schreef:
    Ik ben al in Tsjechië geweest en ook in Praag, dat is echt een geweldige stad. Maar het land zelf vond ik eigenlijk niet zo leuk, Spanje had ik veel liever.


    Ben je dan veel dingen in de stad gaan bekijken? Wij gaan namelijk vooral de bezienswaardigheden zien en niet echt verder het land in, we blijven in de stad.


    Treat people with kindness

    Ik zou Spanje kiezen^^ Omdat dat verder weg is (toch?) en het is daar lekker warm, vlakbij Barcelona klinkt cool.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Tjechië is best wel mooi en cheap, maar dan moet je er wel tegen kunnen dat het daar vol met zwervers loopt.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 22:30 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?