• Want ik heb 6,5 kilometer geskeelerd ;D



    In de spoiler staat m'n route :3

    Hebben jullie nog dingen gedaan waar jullie trots op zijn?

    NOTE: De route klopt niet geheel, het eindpunt is tevens ook het beginpunt, haha.


    26 - 02 - '16

    Goed gedaan! :Y)
    6,5 kilometer is veel ;o

    Nahh niet echt eigenlijk. :')


    wat was dit ookalweer

    Thank you :3

    Ik ben alleen wel (keihard?) op m'n bek gegaan aan het einde zo'n beetje. Mijn knie is een beetje kapot en m'n hand ook. M'n schouder voelde eerst ook wat raar, maar dat gaat nu al veel beter (:
    De voorbijgangers schrokken erger dan ikzelf :'D


    26 - 02 - '16

    Go you! Goed bezig. :Y)

    Hmm wel shittig dat je bent gevallen. Maar als het niet al te ernstig is, dan is dt ook geen ramp denk ik. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Go you! Goed bezig. :Y)

    Hmm wel shittig dat je bent gevallen. Maar als het niet al te ernstig is, dan is dt ook geen ramp denk ik. (:


    Haha, thanks. Het is wel balen ja, maar ja, de voorbijgangers schrokken erger dan ikzelf. Dus zo ernstig is 't niet.:3


    26 - 02 - '16

    Goed gedaan!!

    Krull schreef:
    Goed gedaan!!


    Thank you (:


    26 - 02 - '16

    Goed gedaan! *O* Ik kan niet eens skeeleren, haha, laat staan dat ik sportief genoeg zou zijn om het 6,5 kilometer lang te doen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Goed gedaan! *O* Ik kan niet eens skeeleren, haha, laat staan dat ik sportief genoeg zou zijn om het 6,5 kilometer lang te doen. :'D


    Ik had het halverwege ook wel flink gehad hoor D:
    Ik skeeler al (denk ik?) sinds mijn 8e. Dus ongeveer 10 jaar al.. Ik heb ongeveer op punt 4 ergens op een bankje gezeten voor ongeveer vijf minuten.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Goed gedaan! *O* Ik kan niet eens skeeleren, haha, laat staan dat ik sportief genoeg zou zijn om het 6,5 kilometer lang te doen. :'D

    High five!

    Ik kan ook niet skeeleren. x) Een soort van vriendin van me was het me aan het leren, maar die is verhuist naar 15 km verderop (door scheiding van ouders blabla) en ik had net nieuwe skeelers gekregen en nu staan ze maar te staan en ik kan nog steeds niet skeeleren. :c

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 13:27 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nice!

    Ik heb gister meer dan 13 km gefietst op de racefiets, veel sneller dan de vorige keer.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nice!

    Ik heb gister meer dan 13 km gefietst op de racefiets, veel sneller dan de vorige keer.


    Netjes!


    26 - 02 - '16

    Echt knap gedaan, ik zou dat niet kunnen!


    "Not my daughter, you bitch!"

    RickmanLover schreef:
    Echt knap gedaan, ik zou dat niet kunnen!


    Als je kan skeeleren en motivatie hebt kan je het, geloof mij maar. Waar een wil is, is een weg! :3


    26 - 02 - '16

    Wow, ik kan niet een skeeleren maar super knap!

    Ik heb vorige week voor het eerst 9.5 kilometer hard gelopen waar ik zelf stiekem wel trots op ben :Y)


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    AmarePuella schreef:
    Wow, ik kan niet een skeeleren maar super knap!

    Ik heb vorige week voor het eerst 9.5 kilometer hard gelopen waar ik zelf stiekem wel trots op ben :Y)


    Haha, dat is helemaal knap ja. Hardlopen kan ik niet volhouden, haha.


    26 - 02 - '16