• Dit is zijn lievelingsplekje tegenwoordig. Lekker verstopt en toch niet echt, want ik vind m makkelijk terug (cat).

    Wat is het lievelingsplekje van jou huisdier?

    Oh, wat lief. Mijn hond ligt eigenlijk overal en nergens, tenzij hij achter iemand aanloopt. Hij is niet zo'n kei in verstoppertje. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mycroft ligt het liefst in de deuropening tussen de eetkamer en de keuken :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Op het logeerbed. Het probleem is dat mijn kat nogal harig is en elke keer laat hij een soort wit spoor achter op het bed.


    -

    nahhw,

    Onze kat is daar te lui voor om zich te verstoppen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Snoepie (onze kat) ligt het liefste in de wasmand, en Sheila (onze hond) op de bank op schoot. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aww :3

    De lievelingsplekjes van mijn kat zijn simpel. Als hij je maar goed lastig kan vallen. Hij vindt op mijn puzzel liggen heel fijn:



    Op mijn bed, in dekens gewikkeld:



    Op mijn huiswerk:



    En headsets. Hij is dol op headsets.

    klik

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 14:57 ]


    26 - 02 - '16

    Onze hond ligt op allerlei plaatsen in de woonkamer, maar meestal ligt ze het liefst met haar rug tegen een muur of tafel, of midden in de weg. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voldemort - mijn kat - ligt meestal op m'n kussen, of hij bidt ergens een raar plekje en daar gaat 'ie dan slapen ^^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Dit is niet mijn kat maar die van mijn opa en oma.

    Muis vind het leuk om te storen als je een spelletje speelt, doet hij altijd :P


    Treat people with kindness

    Oli schreef:
    Voldemort - mijn kat - ligt meestal op m'n kussen, of hij bidt ergens een raar plekje en daar gaat 'ie dan slapen ^^.


    Jouw kat heeft echt een geweldige naam.


    -

    Oli schreef:
    Voldemort - mijn kat - ligt meestal op m'n kussen, of hij bidt ergens een raar plekje en daar gaat 'ie dan slapen ^^.


    Dat is echt de beste kattennaam die ik ooit heb gehoord


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Oli schreef:
    Voldemort - mijn kat - ligt meestal op m'n kussen, of hij bidt ergens een raar plekje en daar gaat 'ie dan slapen ^^.


    Beste. Naam. Ooit. :')


    wat was dit ookalweer

    Oli schreef:
    Voldemort - mijn kat - ligt meestal op m'n kussen, of hij bidt ergens een raar plekje en daar gaat 'ie dan slapen ^^.


    Leuke naam! Mijn kat heet Percy. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Yuki -mijn kat- Ligt vooral in de vensterbanken en op de trap ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Muis ligt de laatste tijd altijd voor mijn kledingkast of op mijn bed,
    Joris loopt het liefst de hele dag voor je voeten (ik struikel gemiddeld 3x per dag over hem),
    Puck kan overal slapen, maar hij ligt wel graag dicht bij een andere kat zodat hij die stiekem kan plagen,
    Mara ligt zo ver mogelijk bij alles en iedereen vandaan, meestal op de rommelkamer.
    Dit zijn allemaal katten


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran