• Dit is zijn lievelingsplekje tegenwoordig. Lekker verstopt en toch niet echt, want ik vind m makkelijk terug (cat).

    Wat is het lievelingsplekje van jou huisdier?

    Haha ik had hem direct gespot maar ben dan ook wel een spotter. :')
    Mijn kat ligt graag op de plekken waar ze niet mag komen. Het aanrecht, de sofa (waar een doek op ligt tegen de haren maar ze kruipt er altijd onder)
    Oh ja en blijkbaar waar het lekker warm is...

    Mijn hond ligt heel graag op de plekken waar je net moet zijn, maar ook houdt er ook heel erg van om voor, of op, je voeten te gaan liggen of op de plekken waar je bijvoorbeeld zelf net wilt gaan zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn konijn kroop vroeger altijd achter de kachel omdat het daar lekker warm was.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn dwergpapegaai zit het liefst op een speeltje, wat de vorm heeft van een soort van nestje.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Lennon ligt altijd gecamoufleerd op zijn grijze krabpaal of onder tafel :Y) En hij houdt er van om je lastig te vallen als je zijn kattenbak leegmaakt.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Avarosa schreef:
    Mijn konijn kroop vroeger altijd achter de kachel omdat het daar lekker warm was.

    Een van mijn vroegere dwerghamsters ging altijd bij mijn geluidbox van de pc zitten, op mijn bureau, en zich daar dan zitten wassen. Daar moest ik aan denken toen je dit zei.