• Ik zit dus al een tijdje bij een groep op facebook: (original) International Candy swap en ik heb voor het eerst een CandySwap gedaan (letterijk snoep ruilen met mensen uit andere landen dus.) en me pakketje uit Amerika is E-I-N-D-E-L-I-J-K aangekomen en ik ben zoooo enthousiast. Ik heb nog niks geproefd want het is letterlijk 5-10 minuten geleden hier gekomen.c=

    Dit heb ik gekregen:


    You were born original, don't die as a copy.

    @Vinception: Stroopwafels, drop, hagelslag, negerzoenen, turksfruit, madeleines, jamchocolade koekjes, milka tuk chocolade, crispy m&m's en limited edetion caramel mars. Dat was alles als ik me niet vergis.c:

    @Armastus: Creepy.:'D JIJ MOET DAAROP REAGEREN ZODAT IK WEET WIE JE BENT, ANDERS IS HET NIET EERLIJK.:3

    @Assasin: Alles buiten europa 18 euro zonder track en trace als je onder de 2 kilo blijft (met track en trace 24 euro), van 2-5 kilo is 34 euro en daar boven weet ik het even niet.:) Binnen europa is in ieder geval een stjk goedkoper.xD

    @Dauth: Ik heb geruild met de administrator van de groep.:)

    @Mullorini: Ik heb geruild met de administrator van de groep en ik kies natuurlijk mensen die al eerder hebbeb geruild en daarnaast was alles geceald bij ontvangst.:)

    @McBride: zie de reactie hier boven.:D

    Huf: Nee hoor, behalve op de afzent natuurlijk maar dat is bij ons tegenwoordig alleen voor de echte Amerikanen/soldaten. Maar ja, was wel leuk om te doen.:D

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 22:30 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga nu reageren! ;D


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Ik ga nu reageren! ;D


    I see yooouuu, en nee het is van miiijjjj!:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb dit een tijd terug gedaan met een vriend van me uit Mexico, was super leuk om eens echte sugarskulls en zo te krijgen en te zien wat de reactie was op Nederlands snoep ^^

    Heimdall schreef:
    Ik heb dit een tijd terug gedaan met een vriend van me uit Mexico, was super leuk om eens echte sugarskulls en zo te krijgen en te zien wat de reactie was op Nederlands snoep ^^


    Sugar skulls? van de dag van de doden zeker ofzo?:3 En jaaaa ik wil ook weten wat ze er van vind.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha, wat een leuk idee. ^^ Ik zie in Amerikaanse fanfic heel vaak dingen over Pop Tarts, maar ik heb geen idee hoe die dingen nou eigenlijk smaken. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, wat een leuk idee. ^^ Ik zie in Amerikaanse fanfic heel vaak dingen over Pop Tarts, maar ik heb geen idee hoe die dingen nou eigenlijk smaken. :')


    Ik hoorde ook vaak over pop tarts dus daarom vroeg ik er om.:'D
    Blijkbaar heb je verschillende smaken.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Divergents schreef:
    (...)

    I see yooouuu, en nee het is van miiijjjj!:')


    Een klein beetje ;o
    Pliespliespliesplies ik moet een KLEIN beetje :Y)


    wat was dit ookalweer

    Divergents schreef:
    (...)

    Ik hoorde ook vaak over pop tarts dus daarom vroeg ik er om.:'D
    Blijkbaar heb je verschillende smaken.=p


    Poptarts kun je hier ook krijgen, in allemaal verschillende smaken. Het merendeel eigenlijk wel, bij de jamin (:

    Maar dit klinkt echt leuk! Lijkt mij ook wel wat.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 10:35 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Divergents schreef:
    @Vinception: Stroopwafels, drop, hagelslag, negerzoenen, turksfruit, madeleines, jamchocolade koekjes, milka tuk chocolade, crispy m&m's en limited edetion caramel mars. Dat was alles als ik me niet vergis.c:

    @Armastus: Creepy.:'D JIJ MOET DAAROP REAGEREN ZODAT IK WEET WIE JE BENT, ANDERS IS HET NIET EERLIJK.:3

    @Assasin: Alles buiten europa 18 euro zonder track en trace als je onder de 2 kilo blijft (met track en trace 24 euro), van 2-5 kilo is 34 euro en daar boven weet ik het even niet.:) Binnen europa is in ieder geval een stjk goedkoper.xD

    @Dauth: Ik heb geruild met de administrator van de groep.:)

    @Mullorini: Ik heb geruild met de administrator van de groep en ik kies natuurlijk mensen die al eerder hebbeb geruild en daarnaast was alles geceald bij ontvangst.:)

    @McBride: zie de reactie hier boven.:D

    Huf: Nee hoor, behalve op de afzent natuurlijk maar dat is bij ons tegenwoordig alleen voor de echte Amerikanen/soldaten. Maar ja, was wel leuk om te doen.:D


    Maar hoe duur is het dan binnen Europa? Of heb je dat nog niet gedaan en weet je dat nog niet? :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Divergents schreef:
    (...)

    Ik hoorde ook vaak over pop tarts dus daarom vroeg ik er om.:'D
    Blijkbaar heb je verschillende smaken.=p


    Haha, laat me weten wat het precies is en hoe het smaakt. Dan kom ik er misschien eindelijk achter waarom Dean er altijd op staat dat Cas ze proeft wanneer hij menselijk wordt. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hehe ik ben nu een Australiër aan het fixen ;D


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    (...)

    Een klein beetje ;o
    Pliespliespliesplies ik moet een KLEIN beetje :Y)


    Come and get it then.x)

    McBride schreef:
    (...)

    Maar hoe duur is het dan binnen Europa? Of heb je dat nog niet gedaan en weet je dat nog niet? :x


    Nope, buiten europa is interessanter.x) Moet je vewoon even op se postnl site kijken.:D

    Square schreef:
    (...)

    Haha, laat me weten wat het precies is en hoe het smaakt. Dan kom ik er misschien eindelijk achter waarom Dean er altijd op staat dat Cas ze proeft wanneer hij menselijk wordt. :Y)


    Hehe is goed.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh wauw. Ik plaats iets en nu heb ik gewoon keuze tussen mensen :')
    PB nu met een Australiër, zo'n Fransmens en een Amerikaan :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ik ben en blijf bij dit soort dingen altijd bang dat je niks terugkrijgt :-(


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…