• Mijn moeder en ik kwamen teruggereden van mijn oma, maar mijn moeder had nog iets nodig van de winkel. Wij zijn dus naar de winkel gereden, maar ik moest in de auto blijven zitten omdat de hond niet alleen kon blijven.
    Enfin, mijn moeder parkeert de auto, maar ze had de sleutel erin laten steken. Om aan te geven dat de sleutel nog in het slot stak, maakte ze met haar hand een draaibeweging. Je zal nu vast en zeker kunnen raden hoe ik dat interpreteerde...
    Ik draaide de sleutel om en de auto reed achteruit. Gelukkig kwam ik op tijd tot stilstand en heeft een aardige mevrouw mijn moeder gehaald, zodat zij de auto terug kon zetten. Ik heb nog nooit zo hard gelachen, terwijl ik het stiekem best benauwd kreeg. :')

    Hebben jullie vandaag nog iets speciaals meegemaakt?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hahaha, dat klinkt als iets wat ik zou kunnen doen!
    Gelukkig dat het goed gekomen is.

    En nee, nog niks speciaals helaas.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Haha, ik heb ook een keer zoiets gehad. Mijn moeder moest even snel de Jumbo in en mijn zus en ik bleven in de auto zitten. Ik zat voorin en om de radio aan te doen moest ik de sleutel naar achteren draaien, mijn intrepretatie van "naar achteren" was alleen anders dan die van mn zus dus rolden we ineens naar voren. Gelukkig was mn zus zo verstandig om snel aan de handrem te trekken. Ik vond het allemaal erg grappig maar zij was best pissed.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Neverlands schreef:
    Haha, ik heb ook een keer zoiets gehad. Mijn moeder moest even snel de Jumbo in en mijn zus en ik bleven in de auto zitten. Ik zat voorin en om de radio aan te doen moest ik de sleutel naar achteren draaien, mijn intrepretatie van "naar achteren" was alleen anders dan die van mn zus dus rolden we ineens naar voren. Gelukkig was mn zus zo verstandig om snel aan de handrem te trekken. Ik vond het allemaal erg grappig maar zij was best pissed.


    Omg, haha. Helaas realiseerde ik dus niet dat ik aan die handrem moest trekken, maar begon ik als een gek die sleutel terug te draaien. Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd en kon je er om lachen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    (...)

    Omg, haha. Helaas realiseerde ik dus niet dat ik aan die handrem moest trekken, maar begon ik als een gek die sleutel terug te draaien. Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd en kon je er om lachen. (:

    Haha ik had ook geen flauw idee wat ik moest doen, denk dat ik ook wat met de sleutel heb geprobeerd. Maar mijn zus had toen net haar rijbewiis of ze was iig met lessen bezig, dus die wist wat er gebeurde [x


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dat heb ik ook ooit meegemaakt :')
    Ik moet zo meteen naar de ortho, door de regen. Woohoo D:


    wat was dit ookalweer

    Dat lijkt me best wel schrikken D:
    Gelukkig heb ik nog nooit zoiets meegemaakt.


    26 - 02 - '16

    Zoiets deed mijn nichtje ook, die reed tegen de garage deur aan en die buurvrouw dacht dat haar nichtje(nichtje van mijn nichtje) eronder lag.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    Zoiets deed mijn nichtje ook, die reed tegen de garage deur aan en die buurvrouw dacht dat haar nichtje(nichtje van mijn nichtje) eronder lag.


    Als ik die buurvrouw was geweest, zou ik me echt doodschrikken. Gelukkig is er niets ernstigs gebeurd.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    (...)

    Als ik die buurvrouw was geweest, zou ik me echt doodschrikken. Gelukkig is er niets ernstigs gebeurd.


    Deed ze ook, mijn nichtje komt nu ook nooit meer aan de autosleutels denk ik. En inderdaad geluk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sevina schreef:
    Hahaha, dat klinkt als iets wat ik zou kunnen doen!
    Gelukkig dat het goed gekomen is.

    En nee, nog niks speciaals helaas.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zoiets heeft mijn zus ook een keer gedaan. Haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hahahaha, lololol. Da's nou even balen. :'D
    Ben ik even blij dat ik mijn eigen rijbewijs en auto heb.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahahahahahah geweldig! :) Een hele happening zo te horen...
    Ik heb niets spannends of leuks te vertellen over mijn dag. Het huilen stond me namelijk nader dan het lachen toen klanten me vandaag "niet heel vriendelijk" behandelden toen ik hen juist hielp op de manier zoals zij dat zelf aangaven het graag te willen.


    Hamartia

    Ik heb ook zo'n soort ervaring gehad op de basisschool. Ik kon het niet laten om met mijn tengels van de schakelbak af te blijven en aangezien de sleutel er nog in zat, ging de auto van mijn buurvrouw naar achteren :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mijn neef is ooit in Amerika in zo'n camperbus gaan rijden op zijn twaalfde. Geen flauw idee wat hij had gedaan, maar het ging mis. Hij kon er nog net uitspringen, voordat de camper naar beneden 'viel'. Ze stonden namelijk op een heuvel.(krul)
    Ik zou wel heel erg schrikken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."