• Mijn moeder en ik kwamen teruggereden van mijn oma, maar mijn moeder had nog iets nodig van de winkel. Wij zijn dus naar de winkel gereden, maar ik moest in de auto blijven zitten omdat de hond niet alleen kon blijven.
    Enfin, mijn moeder parkeert de auto, maar ze had de sleutel erin laten steken. Om aan te geven dat de sleutel nog in het slot stak, maakte ze met haar hand een draaibeweging. Je zal nu vast en zeker kunnen raden hoe ik dat interpreteerde...
    Ik draaide de sleutel om en de auto reed achteruit. Gelukkig kwam ik op tijd tot stilstand en heeft een aardige mevrouw mijn moeder gehaald, zodat zij de auto terug kon zetten. Ik heb nog nooit zo hard gelachen, terwijl ik het stiekem best benauwd kreeg. :')

    Hebben jullie vandaag nog iets speciaals meegemaakt?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het verbaast me nog dat je wel achteruit kunt rijden en niet vooruit, haha. In principe is er volgens mij niet zoveel moeilijks aan vooruit rijden, maar ik zou het zelf ook niet gedurfd hebben, haha. Nog een geluk dat je op tijd tot stilstand kon komen ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sommige reacties hier zijn best grappig om te lezen. :')

    @Amidala, de auto stond op een soort heuveltje geparkeerd, dus het was vrij logisch dat ik achteruit rolde in plaats van vooruit. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    Sommige reacties hier zijn best grappig om te lezen. :')

    @Amidala, de auto stond op een soort heuveltje geparkeerd, dus het was vrij logisch dat ik achteruit rolde in plaats van vooruit. ^^
    7

    Oh, zo, dat valt dan wel te begrijpen, ja ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried