• • Story
    • Rollentopics: 1 II 2 II 3 II 4
    • Speeltopics: 1 II 2
    • Regels: 300 woorden II ABN II Standaard


    • The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    • Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    • Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:

    • Rollen:
    Oudste zoon heer: Cashby: Quinten Vermond - 25 (2,20)
    Nauwe verwanten heer:
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (1,4)

    Trainers:
    Vluuv: Scipio Alban D’Ucello - 32 (4,14)
    Ewijn: Sarnek Learco Saye - 29 (1,19)

    Uitverkorenen:
    Asami: Esmée Hawthorne - 23 (1,6)
    TheDarkKing: Drydo Kathalién - 24t (5,2)

    Personeel heer:
    Goldenwing: Phelan Laoidheach Aedán Ruadh - 26 - Bakker (2,20)
    Florentina: Daniel Skylar - 25 - Arts (2,2)
    Cashby: Miguel Fuentes - 27 - Bakker(4,12)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Asami: Eleanor Collins - 21 - Op reis (2,8)
    Cashby: Amerigo Vieri - 20 - Hulpje v/d smid(4,5)
    Onbeperkt

    Overig:
    Hiraeth:Kathryn Maegan Gervais - 24 - Zus van Evelyn (2,2)
    Onbeperkt

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 10:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vraagje moet ik elke post lezen of hoeft dat niet?
    Mss één of andere samenvatting?

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 19:38 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Dat is nooit nodig, je personage is immers ook nieuw.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Dat is nooit nodig, je personage is immers ook nieuw.


    Kay, mooi dan.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Kyojin schreef:
    (...)

    Zag het, yeah ^^
    Alleen is Sarnek nooit uitverkorene geweest. Ik weet niet of dat moet, maar het was niet mijn bedoeling bij hem :')


    Oh shit, sorry ;o Ik zal dat even aanpassen!

    Het lijk mij erg leuk om aan deze RPG deel te nemen , maar ik ben lang niet zo goed als de personen die hier aan deelnemen.

    Vraagje, kan mijn rol ook uit Lost Lands, Fincayra komen? Anders klinkt het wat minder als mijn personage zou zeggen, oh ik was wat laat omdat ik het vergat. Plus, past die plek wel bij het personage die ik in gedachte heb. :P


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    CherrySmile schreef:
    Het lijk mij erg leuk om aan deze RPG deel te nemen , maar ik ben lang niet zo goed als de personen die hier aan deelnemen.


    Ah joh, iedereen begint ergens, dit is een prima manier om te oefenen met schrijven en niemand neemt het je kwalijk als je het wat lastig vindt :)
    Bovendien ben je waarschijnlijk beter dan je jezelf beseft en door veel te schrijven bij een RPG kun je alleen maar beter worden!

    @TheDarkKing - Volgens mij mag je dat helemaal zelf weten en is dat dus prima c:

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 17:48 ]

    CherrySmile schreef:
    Het lijk mij erg leuk om aan deze RPG deel te nemen , maar ik ben lang niet zo goed als de personen die hier aan deelnemen.


    Dat geeft niet, iedereen kan leren. (: Het belangrijkste is dat je posts van 300+ woorden moet kunnen maken.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Dat geeft niet, iedereen kan leren. (: Het belangrijkste is dat je posts van 300+ woorden moet kunnen maken.


    Stenenlikker

    Ik geef jullie gelijk ik moet het ergens goed kunnen leren schrijven en 300+ woorden per post moet wel lukken. Eventuele tips over mijn schrijfstijl zijn altijd welkom. Ik denk dat ik maar eens ga beginnen aan mijn personage.: )

    Ik stuur je later wel een site met tips, leuk dat je mee wil doen!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Rol: Uitverkoren
    Volledige naam: Drydo Kathalién
    Geslacht: Jongen
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk:


    Drydo heeft een angstwekkende blik die hij heeft sinds de aanval van bandieten op zijn volk, zijn haar liet hij groeien als afspraak die hij maakte met zichzelf dat hij zijn haar zal laten groeien om later in het bloed van de bandieten zijn haren te wassen. Hij heeft een grove neus, een uiterlijke kenmerk van zijn volk, iedereen die hij kent heeft dat wel en iedere oudere zei wel tegen hem dat zijn of haar voorouder het ook had. Zijn kledingstijl is vaak wat slobbetjes, hij vind het makkelijk om zo goed door te kunnen reizen door zijn land.
    Karakter: Sinds de dood van zijn ouders is Drydo de beschermheer geworden over zijn volk, maar tot zijn 18de was dat zijn oom. 'The Hungry Bear', zo wordt Drydo ook wel eens genoemd. Deze bijnaam kwam voort uit de karakter die hij heeft, vooral tegenover bandieten. Strijdlustig, Moordlustig en voor hem vooral Rechtvaardig. Drydo is iemand die veel geeft om vrienden en familie, maar hij is iemand die zeer wantrouwig is in wat anderen doen. Hij heeft altijd een wapen bij zich en zal zijn wapens nooit af laten nemen, in ieder geval niet allemaal. Hij zal mintens altijd een dolk bij zich hebben die van zijn vader was
    Afkomst: Wesdardo volk aan de kust van Cithaelian
    Geschiedenis: Drydo is geboren als de zoon van de beschermheer van het Wesdardo volk en zijn vrouw van The Misted Hills. Echter duurde zijn geluk met zijn ouders niet lang, op zijn 8ste kwamen bandieten op een rooftocht naar zijn dorp de bandieten viel de stad aan en verbranden alles op hun pad. Zijn ouders vochten terug tegenover de bandieten, maar beide kwamen om in de strijd sinds dien draaide Drydo's karakter in één keer om. Van een zachtaardig jongentje ging hij over tot een wraaklustige man, in slechts een jaar ging hij van vijftiende plek op de strijders ranglijst naar de tweede plek. En doordat de eerste positie dood ging na een veldslag met bandieten staat hij sinds zijn 20ste op de eerste plek. Na de verbranding van het dorp vluchten hij en zijn volk richting het noorden van The Dark Hills om daar een nieuwe kamp op te slaan in de bescherming van de omwonenden van The Misted Hills. Hij werd verkozen tot de wachter van Fincayra door zijn heldhaftige daden tegenover bandieten en bescherming van zijn volk na de aanval.
    Extra:
    - Zijn zwaard heeft hij gekregen op zijn 18de van de dwergen uit The Misted Hills, deze kreeg de naam Ira wat wraak betekent.
    - Hij heeft op zijn 16de de reis van de draak gemaakt om een drakenei mee te nemen uit Sea Dragon's Nest
    - Drydo's draak:

    Naam; Drifio
    Geslacht; Mannelijk
    Leeftijd; 8
    Uiterlijk; (foto)
    Het is een Grijze Hoorndraak, hij heeft drie hoorns op zijn hoofd en zijn zilver kleurige komt zelden voor vaak is het een zwart kleurige huid.
    Karakter; Drifio is een trouwe draak, trouw aan zijn baasje en degene die vrienden van hem zijn.


    [Klaar, vertel me het als ik te grote fouten maakt]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 20:15 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Rol: Bar vrouw/ Dorpeling
    Volledige naam: Audrey Emerson
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 27 jaar
    Uiterlijk: Audrey is een jonge vrouw met een erg toegetakeld lichaam. Haar rug zich onder de messteken, maar ook haar benen en armen. Enkele schrammen zijn er op haar gezicht te vinden, maar gelukkig niet erge verwondingen. Deze verwondingen zijn ontstaan tijdens de ruzies en verkrachtingen door haar ex-vriend. Audrey heeft bruine ogen en donkere, lange bruine haren die ongeveer tien centimeter onder haar schouders uitreiken. Ze heeft een licht getinte huid die vrij bruin word in de zon. Audrey is ongeveer 1.70 en heeft een vrij smal figuur. Audrey is niet vaak te zien in jurken omdat ze het niet fijn vind zitten. Ze heeft niet veel kleding, maar de kleding die ze heeft is bijna allemaal gestolen omdat ze bijna geen geld heeft. Audrey heeft het niet zo op mode, maar wil er wel altijd goed uitzien. Haar lievelingskledingstuk zijn laarzen.


    Karakter: Audrey staat het meest bekend om haar pittige karakter en brutaliteit. Ze gaat vooral haar eigen gang en laat zich niet snel vertellen wat ze moet doen. Je moet haar ook echt niet boos maken, want dan veranderd ze in een koude en emotieloze vrouw en probeert ze er alles aan te doen om jou kapot te maken. Door haar werk als bar vrouw is ze lang niet meer zo koud en kil en begint deze jonge vrouw wat los te komen. Ze word wat gezelliger en gaat sneller gespreken aan met anderen. Toch moet je nog steeds oppassen met wat je tegen haar zegt, als het haar niet aanstaat zal ze je het meteen vertellen. Haar humor is verre van grappig voor de meesten mensen. Haar humor is nogal bot en kan er kwetsend over komen bij anderen. Audrey houdt van uitdagingen en gaat er voor geen een uit te de weg. Audrey heeft zich zelf om leren gaan met verschillende zwaarden en messen. Ze is er nog niet echt heel handig mee maar ze kan zich vrij goed beschermen tegen bandieten. Ze heeft een hekel aan personen die zich anders voor doen en aan rijke personen die denken dat ze nogal veel zijn. Ze houdt zich ook absoluut niet aan de regels van de heer. Ze heeft een hekel aan regels en ze houdt zich er ook bijna nooit aan. Audrey vindt het moeilijk om van iemand te houden. Ze is enorm slecht in flirten en heeft een hekel aan romantiek. Vele denken haar te kennen, maar dat is niet zo ze is een gesloten boek voor iedereen, alleen ze zou voor een iemand een uitzondering kunnen maken de liefde van haar leven. Aan uithuwelijken heeft ze een hekel en ook aan deze traditie doet ze niet mee. Het zou ook nooit gaan omdat haar ouders beide overleden zijn en de rest van de familie kent ze niet of heeft ze geen contact meer mee.
    Afkomst: Lund
    Geschiedenis: Audrey is een dochter van een bierbrouwer en een bar vrouw. Twee mensen die perfect bij elkaar pasten, maar helaas mocht dat niet te lang duren. De twee werden overvallen in hun herberg en werden om het leven gebracht. Het was een toeval dat Audrey op dat moment naar de markt was gegaan om inkopen te doen voor de herberg. Je kunt ook wel zeggen dat het haar leven heeft gered. Toen Audrey terug kwam trof ze de twee lijken van haar ouders aan met een grote plas bloed om hen heen. Ze was gevlucht omdat ze bang was dat de daders nog binnen waren. Vanaf die tijd is ze gaan zwerven. Ze stal eten en kleding op de markt om te kunnen overleven. Eigenlijk was het meer reizen dan zwerven ze heeft verschillende plekken gezien. Ze is bijna in elke stad geweest die er bestaat. Ze stopten met "Reizen" toen ze een jongeman leerden kennen. De man zag er stoer uit en hij leek helemaal Audrey ’s typ. Hij beloofde aan haar dat hij goed voor haar zou gaan zorgen. Ze ging mee op het schip van haar toenmalige vriend en zijn bemanning. Ze is daar mishandelt, misbruikt en verwaarloosd. Zodra ze weer eens aan wal waren is ze meteen ontsnapt. Zo is zij terecht gekomen in Hawfoth. Ze heeft pas een herberg gekocht van het geld wat ze van haar ex-vriend heeft gestolen. Audrey kocht de Herberg van een oude vrouw uit de stad.
    Extra: Audrey is enorm vaak teleurgesteld door mannen in haar leven en ze heeft er niet meer zo veel vertrouwen in hen. Daarom vraagt ze zich af of een vrouw de liefde van haar leven kan zijn. Dit is alleen een gedachten die af en toe naar boven komt, maar niemand weet hier iets vanaf. Daarnaast is ze erg bang dat ze haar ex ooit tegen het lijf aan loopt. Audrey kan bepaalde gif drankjes en toverdrankjes maken.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 16:08 ]

    Oh, deze had ik ook nog niet bij mijn topics.
    Anyway, Camille (dochter van de heer) en Daniel (hofarts) zijn allebei nog vrij om te posten

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 15:07 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Camille kan esmee meenemen door het gebouw? Weg van al het saaie? :Y) ik moet nog posten.

    door omstandigheden is dit weer voor t eerst dat ik tijd heb. Jk start mijn computer op en dan zal ik alles regelen!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.