• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Well, ik heb Rusty vrij als je wilt?
    Hij kan het wel op een rennen zetten als het echt nodig is x3

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 20:08 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    MT.


    † Love? I want to sleep.

    Cashby schreef:
    Well, ik heb Rusty vrij als je wilt?
    Hij kan het wel op een rennen zetten als het echt nodig is x3


    Het probleem is dat ik niet weet waarom Rusty en Henry zouden meeten, haha. :'D


    help

    Bump into each other on the streets? idk either actually


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Hahaha, en dan gewoon iets van: "Why did you dare to touch me, peasant?"

    Ik denk eerlijk gezegd dat we niet ver gaan geraken als we nu al niet weten waarom ze elkaar zouden tegenkomen, haha. :'D Ah wel, ik wacht wel op Saartje dan.


    help

    Er zijn toch nog wel meer Rueri?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh ik wou vandaag posten, maar heb weer eens spanningshoofdpijn/migraine dus dat wordt hem echt niet, sorry! Hopelijk morgen beter.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jace is ook vrij voor iemand.


    Fijne vakantie iedereen!
    Ik zal vanaf morgen twee weken afwezig zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fijne vakantie! Ik ga straks vliegen dus tot over 12 dagen!:Y)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Is er nog iemand die bij Meghan langs wil komen?? :)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Ik kan Rusty wel langssturen?


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ik heb toestemming van Mendosa om na Garrett een post met Jasmine te schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Paracosm schreef:
    Jace is ook vrij voor iemand.


    Je kan hem altijd naar Henry sturen voor fun, Mirte? :Y)

    Oh well, I suppose I can make him search for Braulio and meet Jace if you're interested? (: Er gaat iets exploderen.


    help