• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kampweekend, eigenlijk. :') Met de volksdans.


    help

    Oh haha, anyway, veel plezier! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dankjewel. (:


    help

    Oh, en Mai, ik heb nog even plaatjes voor je gezocht voor je RPG. Misschien dat je er wat aan hebt.




    De link waar je nog meer kan vinden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, man. Wat gaat Ravi het lastig krijgen. c;


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mendosa schreef:
    Oh, man. Wat gaat Ravi het lastig krijgen. c;

    Poor Ravi, hij moet dealen met de grillen van zijn zusje en Jasmine.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mendosa schreef:
    Oh, man. Wat gaat Ravi het lastig krijgen. c;


    En dan komen Jace & Jade er ook nog eens aan :Y)


    Zijn er mensen die nog een personage vrij hebben? Ik zat beetje in dubio van wat ik nou met Garrett moest, maar die maakt dat ie wegkomt daar :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Zijn er mensen die nog een personage vrij hebben? Ik zat beetje in dubio van wat ik nou met Garrett moest, maar die maakt dat ie wegkomt daar :')

    Haha, poor Garrett. Voelt hij zich een beetje opgelaten?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb Nicolas nu vrij, maar die hangt in de buurt van de gevangenis rond


    Aan niets denken is ook denken.

    Haha nou hij heeft er nog weinig te zoeken toch? En nah, Eev gaat later al Nic zijn rapier brengen :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja haha, dat neem ik ook aan.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik wil even aangeven dat ik 4 t/m 15 Juli op vakantie ben!!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dan geef ik gelijk even aan dat ik van 11 t/m 2 augustus op vakantie ben


    Aan niets denken is ook denken.

    Sigil schreef:
    Ik wil even aangeven dat ik 4 t/m 15 Juli op vakantie ben!!

    Oké, dank je voor het melden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.